Forum

Coolshop en flok tyve..

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Coolshop en flok tyve..

Indlægaf Mr-kjax » man 18 apr 2011 15:05

Coolshop har hævet 404 kr for meget på min konto og derfor tog jeg kontakt med dem.. det påstår først de er trukket for crysis 2 og så smider jeg et bevis og så er det pluseligt for tiger woods pga tour 12..
Jeg kan bevise at de har hævet 404 kr for meget via min netbank og alle deres ordre under min konto hos dem.. men de bliver ved og siger at så er det for homefront.. så jeg slutter med at sige tak for nogle gode år og i høre fra min advokat..

Er her andre som har prøvet det samme?
- Blu-Ray Afspiller: PS3 Slim 500GB - Forstærker: Harman Kardon AVR-265 - TV: SAMSUNG PS64D8005 3D Plasma tv -
- Surround Sound Højtaler: JBL ES 90 - JBL ES 10 - JBL ES 20 - JBL ES 25C - JBL ES 250PW -
Mr-kjax
Niveau 4
 
Indlæg: 527


Re: Coolshop en flok tyve..

Indlægaf DanielMatthiesen » man 18 apr 2011 15:08

Jeg var ved at blive snydt ved dem pga. deres prisgaranti. Hvis jeg ikke havde set at de havde taget den gamle pris tilbage, så havde jeg mistet omkring 350 - 400 kr. Jeg syntes ikke deres online butik er den bedste. Også sælger de også UK spil, hvor de nogle gange ikke oplyser det er UK version. Jeg holder mig helst fra at købe spil fra dem.
DanielMatthiesen
Niveau 2
 
Indlæg: 197
By: Løgumkloster


Re: Coolshop en flok tyve..

Indlægaf Laffer » man 18 apr 2011 15:17

Der kommer ikke noget ud af at kontakte en advokat, gå i banken og fortæl dem det så kan du uden problemer få dine penge igen..
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Coolshop en flok tyve..

Indlægaf Slimjay DK » man 18 apr 2011 15:19

Coolshop er blevet for store og grådige og det er satme Useriøst at de også sælger legetøj og alt muligt andet ragelse.. Ja, og så laver de jo det stunt med at sælge UK spil uden at oplyse om det.

Men kan du ikke logge ind under dine ordre og se hvad du har købt og så matche det ud med en udskrift fra din bankkonto ?
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Coolshop en flok tyve..

Indlægaf Dummiz » man 18 apr 2011 15:32

Jeg har prøvet præcis det samme. Jeg skulle købe (Mener det var Killzone 3) og jeg fandt så ud af at de havde trukket mig 2x399,- jeg ringer så til dem og jeg bliver bedt om at udfylde en formular og sende til dem så deres "Bogholderi" kan tjek hvor fejlen er og så ville jeg få de 399,- tilbage 14 dage efter jeg sendt den formular ind til dem. det gad jeg ikke vente på så jeg ringede til banken og fik dem til at trække de 399,- tilbage igen. det kunne banken ikke bare liiige gøre så de skulle kontakte PBS da det er dem der har med det at gøre. PBS ville så ikke bare frigive mine 399,- uden først have snakket med coolshop. Men det endte med jeg fik mine 399,- tilbage da PBS ikke før har haft problemer med coolshop (Sagde de selv)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Coolshop en flok tyve..

Indlægaf Chaui » man 18 apr 2011 15:59

Forstår heller ikke hvorfor folk hele tiden bliver ved med at handle derinde trods de tonsvis af tråde på pslife og xboxlife der omhandler elendig service hos coolshop. Der findes så mange andre sider der er billigere og med bedre service.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: Coolshop en flok tyve..

Indlægaf Slimjay DK » man 18 apr 2011 19:04

Chaui skrev:Forstår heller ikke hvorfor folk hele tiden bliver ved med at handle derinde trods de tonsvis af tråde på pslife og xboxlife der omhandler elendig service hos coolshop. Der findes så mange andre sider der er billigere og med bedre service.


+1 :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Coolshop en flok tyve..

Indlægaf n00bdream » man 18 apr 2011 19:46

Jeg benytter gamestop (får tit gavekort dertil) og ellers engelske netshops, men hvis man skal handle spil på nettet i DK, hvilke sites er så dem med den bedste service/pris for tiden?
n00bdream
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Re: Coolshop en flok tyve..

Indlægaf jimmidlx » man 18 apr 2011 19:48

Elgiganten, prispresseren er gode.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: Coolshop en flok tyve..

Indlægaf cph_game_master » man 18 apr 2011 20:10

Har aldrig haft dårlige oplevelser med coolshop, tværtimod. I efterårsferien fik jeg bl.a. tilsendt en uk-dk strømadapter ganske gratis (normalt 59 dkk) da den flinke medarbejder (via live-chat) skrev: 'vi er i gavehumør, værsgo'. :)
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Coolshop en flok tyve..

Indlægaf Allanb » man 18 apr 2011 20:15

Var det fordi de havde solgt endnu en ting, impoteret fra England, uden at gøre opmærksom på det? ;-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Coolshop en flok tyve..

Indlægaf cph_game_master » man 18 apr 2011 20:38

Allanb skrev:Var det fordi de havde solgt endnu en ting, impoteret fra England, uden at gøre opmærksom på det? ;-)


Nope, varen kom fra amazon.co.uk.
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Coolshop en flok tyve..

Indlægaf andr2999 » man 18 apr 2011 20:44

Jeg er en fast kunde inde hos coolshop og jeg har heller ikke haft nogle problemer med dem :)
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Re: Coolshop en flok tyve..

Indlægaf Allanb » man 18 apr 2011 20:56

Har heller ikke haft problemer med dem.. Dog handler jeg der ikke rigtig mere, da de engelske shops er meget billigere..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Coolshop en flok tyve..

Indlægaf Bab » man 18 apr 2011 21:07

Hvis Coolshop sælger UK spil til DK priser, så kan man ligeså godt hente dem fra UK selv ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster