baunevej skrev:Mr-kjax skrev:Coolshop har hævet 404 kr for meget på min konto og derfor tog jeg kontakt med dem.. det påstår først de er trukket for crysis 2 og så smider jeg et bevis og så er det pluseligt for tiger woods pga tour 12..
Jeg kan bevise at de har hævet 404 kr for meget via min netbank og alle deres ordre under min konto hos dem.. men de bliver ved og siger at så er det for homefront.. så jeg slutter med at sige tak for nogle gode år og i høre fra min advokat..
Er her andre som har prøvet det samme?
Har været ude for lignene senarie, dog vil de hos mig have penge for et spil der er betalt for, det firma har ikke styr på deres regnskaber, modtager en sjælden gang imellem et brev fra dem, betaler intet da jeg har beviserne iorden. Først modtog jeg en regning poå et spil, trods jeg havde betalt med dankort, ydermere var der rykkergebyr på. Da jeg så kontakter dem kan de godt se det er betalt og så var de ligepludselig en anden ordre de manglede betaling for , kan godt forstå der kan ske fejl i så stort et firma, men kan ikke forstå deres modvilje og crappy kunde"service".
Så jer der er bange for og dele kortoplytsninger ud til sony, tænk over næste gang i giver dem til Coolflop.
Dummiz skrev:baunevej skrev:Mr-kjax skrev:Coolshop har hævet 404 kr for meget på min konto og derfor tog jeg kontakt med dem.. det påstår først de er trukket for crysis 2 og så smider jeg et bevis og så er det pluseligt for tiger woods pga tour 12..
Jeg kan bevise at de har hævet 404 kr for meget via min netbank og alle deres ordre under min konto hos dem.. men de bliver ved og siger at så er det for homefront.. så jeg slutter med at sige tak for nogle gode år og i høre fra min advokat..
Er her andre som har prøvet det samme?
Har været ude for lignene senarie, dog vil de hos mig have penge for et spil der er betalt for, det firma har ikke styr på deres regnskaber, modtager en sjælden gang imellem et brev fra dem, betaler intet da jeg har beviserne iorden. Først modtog jeg en regning poå et spil, trods jeg havde betalt med dankort, ydermere var der rykkergebyr på. Da jeg så kontakter dem kan de godt se det er betalt og så var de ligepludselig en anden ordre de manglede betaling for , kan godt forstå der kan ske fejl i så stort et firma, men kan ikke forstå deres modvilje og crappy kunde"service".
Så jer der er bange for og dele kortoplytsninger ud til sony, tænk over næste gang i giver dem til Coolflop.
Så du bliver simpelthen ved med at modtage girokort for spil plus en masse rykkere oven i hatten for et spil som du har betalt? er det sådan?
Har været ude for lignene senarie, dog vil de hos mig have penge for et spil der er betalt for, det firma har ikke styr på deres regnskaber, modtager en sjælden gang imellem et brev fra dem, betaler intet da jeg har beviserne iorden. Først modtog jeg en regning poå et spil, trods jeg havde betalt med dankort, ydermere var der rykkergebyr på. Da jeg så kontakter dem kan de godt se det er betalt og så var de ligepludselig en anden ordre de manglede betaling for , kan godt forstå der kan ske fejl i så stort et firma, men kan ikke forstå deres modvilje og crappy kunde"service".
Så jer der er bange for og dele kortoplytsninger ud til sony, tænk over næste gang i giver dem til Coolflop.
Så du bliver simpelthen ved med at modtage girokort for spil plus en masse rykkere oven i hatten for et spil som du har betalt? er det sådan?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster