Forum

Bollet på Ebay!!!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Bollet på Ebay!!!

Indlægaf Jezey » tors 23 jun 2011 11:57

Forud bestilte Infamous 2 Hero Edition på Ebay.co.uk da Seller'ens konto lige pludselig var markeret som "not registeret" på derværende tidspunkt tænkte jeg ikke rigtigt over det. Jeg har ovenikøbet også modtaget en mail hvor der står "your item is now dispatched" men har ikke modtaget noget spil og det udkom i UK den 10 Juni.

Så mit spørgsmål er om jeg godt kan få mine penge igen? eller om jeg kan Politi andmelde det? Eller er jeg bare fuckt?! :(
Jezey
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Bollet på Ebay!!!

Indlægaf Stricker » tors 23 jun 2011 11:59

Har du kontaktet sælgeren? Jeg tror ikke at politiet kan (vil) gøre noget, men du kan måske kontakte din bank eller PayPal og bede dem om at trække beløbet tilbage pga svindel.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Bollet på Ebay!!!

Indlægaf Jezey » tors 23 jun 2011 12:02

Okay så det er muligt at trække pengene tilbage igen, det var jeg nemlig også i tvivl om.

- Ja det har jeg jo prøvet har også åbnet en "case" på Ebay men tror altså sælgeren er long gone :(
Jezey
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Bollet på Ebay!!!

Indlægaf Chaui » tors 23 jun 2011 14:19

Hvis det er købt via dankort så kan du få pengene igen, hvis det er penge overførsel er det på egen regning. Hvorfor også forudbestille et spil af en sælger på eBay? Er da nemmest og sikkert os billigst at gøre det på spil shop fra England.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: Re: Bollet på Ebay!!!

Indlægaf Rena » tors 23 jun 2011 14:49

Chaui skrev:Hvis det er købt via dankort så kan du få pengene igen, hvis det er penge overførsel er det på egen regning. Hvorfor også forudbestille et spil af en sælger på eBay? Er da nemmest og sikkert os billigst at gøre det på spil shop fra England.

Eneste shop is England der har Hero edition er Play.com og de sender ikke til Danmark.
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: Bollet på Ebay!!!

Indlægaf Jezey » tors 23 jun 2011 15:14

Chaui skrev:Hvis det er købt via dankort så kan du få pengene igen, hvis det er penge overførsel er det på egen regning. Hvorfor også forudbestille et spil af en sælger på eBay? Er da nemmest og sikkert os billigst at gøre det på spil shop fra England.


Nej det er åbenbart billigst på Ebay, brugte stort set hele maj måned på at finde den billigste og det var sku på Ebay ;)
Jezey
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Bollet på Ebay!!!

Indlægaf Proxzyn » tors 23 jun 2011 15:30

Det burde måske nok have været en lille advarsel at netop denne udgave fra en privat sælger var billigere end butikkerne. Sjældne ting plejer som regel at være dyrere på auktions-sider, når det er fra private.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Bollet på Ebay!!!

Indlægaf Hades » fre 24 jun 2011 12:05

Brug dog Amazon.co.uk - altid billigst. Play.com sender til Danmark, men der er toldgebyr, and that sucks donkeyballs (for at bruge Zeke's udødelige ord)
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Bollet på Ebay!!!

Indlægaf Proxzyn » fre 24 jun 2011 12:19

Hades skrev:Play.com sender til Danmark

Ja, selvfølgelig sender de til danmark, men der er en vægt grænse, som denne pakke falder for.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Bollet på Ebay!!!

Indlægaf Hades » fre 24 jun 2011 12:58

Proxzyn skrev:
Hades skrev:Play.com sender til Danmark

Ja, selvfølgelig sender de til danmark, men der er en vægt grænse, som denne pakke falder for.


Rena skrev blot, at Play.com ikke sender til Danmark, og det er forkert.
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Bollet på Ebay!!!

Indlægaf Schmidty » fre 24 jun 2011 13:38

Hades skrev:Brug dog Amazon.co.uk - altid billigst. Play.com sender til Danmark, men der er toldgebyr, and that sucks donkeyballs (for at bruge Zeke's udødelige ord)


Koster det fragt på Amazon.co.uk, og i så fald hvor meget?
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Bollet på Ebay!!!

Indlægaf Jakobfc » fre 24 jun 2011 14:13

køber du for over 25 pund er det gratis
Jakobfc
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: Bollet på Ebay!!!

Indlægaf Erroneus » fre 24 jun 2011 16:22

Hades skrev:
Proxzyn skrev:
Hades skrev:Play.com sender til Danmark

Ja, selvfølgelig sender de til danmark, men der er en vægt grænse, som denne pakke falder for.


Rena skrev blot, at Play.com ikke sender til Danmark, og det er forkert.


Nogle store pakker vil Play.com ikke sende ud af England, Infamous 2 Hero Edition var en af dem, Derfor købte jeg min via den tyske ebay.

Amazon.co.uk havde kun US udgaven, som var små pebret.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Bollet på Ebay!!!

Indlægaf Schmidty » fre 24 jun 2011 17:48

Jakobfc skrev:køber du for over 25 pund er det gratis


Lækkert nok! :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster