Forum

GAME.co.uk vs Shopto levering

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

GAME.co.uk vs Shopto levering

Indlægaf Krisp » ons 07 sep 2011 10:27

Hvilken af de to leverer pre-order spil hurtigst nu til dags? Jeg har tidligere været rigtigt glad for GAME, men deres side er meget ustabilt pt. og har hørt folk klage over at de er blevet langsommere til at sende pre-orders ud.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: GAME.co.uk vs Shopto levering

Indlægaf Erroneus » ons 07 sep 2011 10:58

Shopto har ligget omkring 4-5 dage for mig og game omkring 7-8 dage for mig.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: GAME.co.uk vs Shopto levering

Indlægaf Proxzyn » ons 07 sep 2011 11:57

ShopTo er klart den hurtigste, ihvertfald hvis man vælger 1st class porto. I sidste uge da Madden kom, sendte de spillet onsdag (dansk release var torsdag og engelsk fredag), og jeg fik spillet om fredagen. Så 2 dages levering fra england, det kan danske butikker ikke gøre meget bedre :P

GAME derimod sender ikke så du har spillet til release, men de sender det ganske almindeligt når spillet udkommer, eller dagen før, og så har du spillet efter en uges tid.

Så når jeg preorder fra england er det fra ShopTo med 1st class. De er også et par £/€ billigere, så selv med 1st class sending bliver det oftest samme pris som hos GAME.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: GAME.co.uk vs Shopto levering

Indlægaf Krisp » ons 07 sep 2011 22:04

Nu snakker vi preorders og GAME har altid sendt pre-orders flere dage før release, når jeg har bestilt.

Mht. at Shopto er billigere. Så har jeg aldrig set et spil som er billigere på shopto end Game.

Et par eksempler.

God of War Collection 2 pre-order
Shopto: 34,45 pund
Game: 27,94 pund
Begge inkl. porto

Rage pre-order
Shopto: 43,45 pund
Game: 42,94 pund
Begge inkl. porto. Bemærk dog at Game's udgave er en Collector's udgave med en DVD + 2 tegneserier (og endda billigere).

Uncharted 3 pre-order
Shopto: 45,46 pund
Game: 42,94 pund
Begge inkl. porto. Bemærk at Game's udgave indeholder ekstra våben DLC (og endnu engang billigst).

Hvis jeg fx skal bestille God of War Collection 2 fra Shoptop med first class, er det kun et par kroner dyrere at købe fra Coolshop.

Er i sikre på at det ikke er længe siden i har handlet hos GAME? :)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: GAME.co.uk vs Shopto levering

Indlægaf Proxzyn » ons 07 sep 2011 23:50

Da jeg preordered Madden 12 var det £3 billigere ved ShopTo. ;) Priser variere selvfølgelig en del, og jeg sidder ikke og kigger efter dem, medmindre at jeg skal have et bestemt spil.

Det kan godt være at GAME sender det en dag eller 2 før, men når jeg preorder hos GAME får jeg det ALDRIG på release, og det er jo det som tråden handler om...
Det handler ikke om hvor hurtigt ting bliver sendt, men hvor hurtigt de når frem :P

(og jeg tjekker aldrig CoolShop, da det er en amatør-agtig butik)
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: GAME.co.uk vs Shopto levering

Indlægaf Erroneus » tors 08 sep 2011 07:33

Krisp skrev:Nu snakker vi preorders og GAME har altid sendt pre-orders flere dage før release, når jeg har bestilt.

Mht. at Shopto er billigere. Så har jeg aldrig set et spil som er billigere på shopto end Game.

Et par eksempler.


Jeg har set masser af eksempler på det. Har for nylig fået Dirt 3 og Deus Ex: HR - Argumented Edition og der var Shopto billigst af alle, både over game, planetaxel, elgiganten og amazon.co.uk, som er de fire butikker jeg også benytter mig en del af.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: GAME.co.uk vs Shopto levering

Indlægaf kraftonia » tirs 01 nov 2011 15:01

Jeg afventer STADIG mit BF3 fra game.co.uk som jeg preorderede for længe siden. Fik en mail (Your delivery has shipped) d. 24. okt. hmm... Det vel 8 dage siden nu, og stadig intet BF3. De har lige shipped mit Uncharted 3 men dette kommer vel også først til næste år... Førhen havde jeg altid spil til release fra UK (game & shopto) men nu har det ændret sig. Tror jeg køber i elmutanten fremover (de vigtigt spil vel og mærke) ;)
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Re: GAME.co.uk vs Shopto levering

Indlægaf Allanb » tirs 01 nov 2011 18:53

Leveringer fra UK, med alm. luftpost er så ringe idag. De sidste to ordre fra Game har taget mig næsten 14 dage om at nå frem..
Shopto.net alm.levering ligeså. Det er kun deres First Class der virker, der tager det 2 - 3 dage. 9 ud af 10 tilfælde er det 2 dage.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: GAME.co.uk vs Shopto levering

Indlægaf Krisp » tirs 01 nov 2011 20:10

Allanb skrev:Leveringer fra UK, med alm. luftpost er så ringe idag. De sidste to ordre fra Game har taget mig næsten 14 dage om at nå frem..
Shopto.net alm.levering ligeså. Det er kun deres First Class der virker, der tager det 2 - 3 dage. 9 ud af 10 tilfælde er det 2 dage.


Kommer an på hvor man handler. Mine leveringer fra 365Games.co.uk har været ret hurtige. Ca 3-4 hverdage og så er portoen enormt billig.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster