Forum

Dvdoo.dk, kedelig episode.....

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Dvdoo.dk, kedelig episode.....

Indlægaf Luke3000 » tors 27 okt 2011 14:42

Hey!
Ville gerne lige dele en lidt kedelige episode jeg havde med denne hjemmeside i håb om at andre kan undgå det samme.

For 2 måneder siden var jeg inde og bestille Katamari Forever, da de havde det til billige penge.
Jeg så at varen ikke var på lager, men der stod at de ville få det hjem hurtigst muligt så jeg accepterede lidt længere ventetid, da det ikke hastede, og gennemførte min bestilling. Næste dag fik jeg en mail om at mit spil var bestil hos producenten, "Alletiders" - tænker jeg.
Derefter går der lidt over en måned hvor jeg ikke hører noget som helst fra dem, ingen mail, leverings update eller noget som helst, så jeg bestemmer mig for at skrive en mail og forklare situationen.
Svaret jeg fik 4 dage efter var kort og kontant:

"Varer der ikke er på lager kan tage mellem 2-4 uger for at blive leveret"

Ja.... Det har jeg ligesom fundet ud af =D>
Jeg venter så igen i håb om at spillet snart dukker op, men lur mig om der ikke kommer en mail en MÅNED senere hvori der står

" Vores leverandør har netop informeret os om, at den er udgået af produktion, og vi har defor valgt at annullere dit køb."

#-o

Det krævede åbenbart lidt over 2 måneders intensivt og opsøgende salgsarbejde at finde ud af at spillet er udgået af produktion?
Det syntes jeg er latterligt.

Så mit råd til jer er at lade være med at købe varer de ikke har på lager!!!!!!!!!
You haven't even taken the safety off, rookie. - Solid Snake.
Luke3000
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Dvdoo.dk, kedelig episode.....

Indlægaf mrlenniboy » tors 27 okt 2011 17:59

surt show, sådan nogen amatører, tak for det der skal jeg ikke handle for fremtiden så
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Dvdoo.dk, kedelig episode.....

Indlægaf Proxzyn » tors 27 okt 2011 18:32

Tak for heads up. Efter så lang tid burde de have fundet det et andet sted så de kunne gennemføre din bestilling.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Dvdoo.dk, kedelig episode.....

Indlægaf Dummiz » tors 27 okt 2011 18:35

Surt show Luke. Skriv det inde på trustpilot også :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster