Forum

game.dk hold jer fra dem

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

game.dk hold jer fra dem

Indlægaf mrlenniboy » tirs 10 jan 2012 19:28

hej fellow gamers
vil bare lige sige i skal holde jer fra dem, jeg bestilte 2 spil fra dem for 2 uger siden, pengene er taget men har ikke modtaget mine varer, jeg har skrevet til dem, ringet til dem jeg kan bare ikke komme i kontakt med dem, kan kun sige hold jer fra dem. kiggede på trustpilot for 1 uge siden og jer er ikke den eneste med dette problem.
Link: http://www.trustpilot.dk/review/www.game.dk
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: game.dk hold jer fra dem

Indlægaf JanR » tirs 10 jan 2012 20:01

Har også kun en dårlig oplevelse med dem.

Bestilte et spil fra dem for noget tid siden.
Kort tid efter finder jeg spillet billigere på et andet site, og prøver forgæves at afbestille min ordre fra game.dk. Deres hjemmeside er dog idiotisk opbygget, og der er ingen afbestillings knap.
Jeg skriver så en mail til dem om at de skal slette min ordre, og skriver endnu en mail dagen efter. Alligevel vælger tumperne at sende min ordre 2 dage efter, og trække beløbet.
Jeg skriver en mild sviner til dem, og har for 3. gang ikke fået noget svar tilbage. Super kundeservice må man sige!
Sendte spillet retur da jeg modtog det, i uåbnet tilstand - så må vi se om jeg får mine penge tilbage snart.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: game.dk hold jer fra dem

Indlægaf Erroneus » tirs 10 jan 2012 21:26

Det er synd, fordi de har været ganske fine, jeg har brugt dem lidt og har også annulleret ting uden problemer. De har lukket deres butikker ned i Danmark og game.dk styres nu fra sverige af og enten kan de ikke følge med eller så tjekker de ikke den danske mail...

Prøv at skriv til customerservice@game.se i stedet for.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: game.dk hold jer fra dem

Indlægaf jimmidlx » tirs 10 jan 2012 22:01

Okay, jeg har da haft gode oplevelser med den engelske side, men jeg bestiller da ALDRIG fra .dk nu. Tak for heads up..
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: game.dk hold jer fra dem

Indlægaf Morten Skou » tirs 10 jan 2012 22:47

Jeg har haft en endnu værre oplevelse med Game.dk - og så er de SUPER flabede på deres support. Jeg kommer med et blogindlæg om det en af dagene :)
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: game.dk hold jer fra dem

Indlægaf zag » tirs 10 jan 2012 23:57

jeg har handle med Game.dk.. :O) fik min spil før udgivelsen to gang LOL
Billede
zag
Niveau 3
 
Indlæg: 284


Re: game.dk hold jer fra dem

Indlægaf Larsen » ons 11 jan 2012 15:09

Har lige modtaget min pakke derfra idag (bestilte i fredags) heldigvis! havde sku frygtet at jeg ikke ville få den :/
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: game.dk hold jer fra dem

Indlægaf morfar » ons 11 jan 2012 15:57

Jeg har handlet hos game 1 gang og fik pakken som forventet.

Husk nu at det næsten kun er dårlige oplevelser folk skriver om. Hver gang 50 har en god oplevelse, så har 1 en dårlig. (kun et eksempel)

...og nej, jeg har ikke aktier i game og handler der ikke, da de er for dyre.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: game.dk hold jer fra dem

Indlægaf mrlenniboy » ons 11 jan 2012 16:21

Jeg har handlet hos game 1 gang og fik pakken som forventet.

Husk nu at det næsten kun er dårlige oplevelser folk skriver om. Hver gang 50 har en god oplevelse, så har 1 en dårlig. (kun et eksempel)

...og nej, jeg har ikke aktier i game og handler der ikke, da de er for dyre.


Der var heller ingen problemer da jeg bestilte for 8-9 måneder siden, der mailede jeg da til dem og de svarede hurtigt, men det er da dårlig service at du ikke kan komme i kontakt med dem, hverken mail eller tlf i dag.
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


game.dk hold jer fra dem

Indlægaf Abildtrup » ons 11 jan 2012 17:19

Forudbestilte Assassins Creed Revelations hos dem. Afbestilte den så på mail 3 uger før release, hvor jeg også spurgte til en restordre jeg havde.

1 time senere var ordren sendt.
Assassins Creed sendte de, uden så meget som at svare på min annullering. Havenisser...

Det er gået ned ad bakke siden de lukkede butikkerne og nu kun kører svensk...
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: game.dk hold jer fra dem

Indlægaf JanR » ons 11 jan 2012 18:13

morfar skrev:Jeg har handlet hos game 1 gang og fik pakken som forventet.

Husk nu at det næsten kun er dårlige oplevelser folk skriver om. Hver gang 50 har en god oplevelse, så har 1 en dårlig. (kun et eksempel)

...og nej, jeg har ikke aktier i game og handler der ikke, da de er for dyre.


Ja selvfølgelig vil der altid være folk der har nogle gode oplevelser. I det her tilfælde er det et fåtal af det samlede antal.
Det handler ikke om at man har fået sin ordre proplemfrit, men hvor ekstra dårligt det går, når noget er galt.

Firmaet har fået 2.9 ud af 10 på Trustpilot, ud af 43 anmeldelser. Det siger vist ikke så lidt om dem.

http://www.trustpilot.dk/review/www.game.dk
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: game.dk hold jer fra dem

Indlægaf morfar » ons 11 jan 2012 18:23

janzor88 skrev:
morfar skrev:Jeg har handlet hos game 1 gang og fik pakken som forventet.

Husk nu at det næsten kun er dårlige oplevelser folk skriver om. Hver gang 50 har en god oplevelse, så har 1 en dårlig. (kun et eksempel)

...og nej, jeg har ikke aktier i game og handler der ikke, da de er for dyre.


Ja selvfølgelig vil der altid være folk der har nogle gode oplevelser. I det her tilfælde er det et fåtal af det samlede antal.
Det handler ikke om at man har fået sin ordre proplemfrit, men hvor ekstra dårligt det går, når noget er galt.

Firmaet har fået 2.9 ud af 10 på Trustpilot, ud af 43 anmeldelser. Det siger vist ikke så lidt om dem.

http://www.trustpilot.dk/review/www.game.dk


Mit indlæg kom også til at lyde for positivt.

Handler der ikke selv.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster