Forum

UPDATE Zavvi og told !

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: Zavvi og told ?

Indlægaf Koma » fre 03 feb 2012 23:08

Så lad mig omformulere: Jersey er ikke medlem af EU.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Zavvi og told ?

Indlægaf Krede1972 » lør 04 feb 2012 11:55

Der er da ingen, som kan have hørt om Jersey som et EU-land - fordi det ikke er et EU-land.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: UPDATE Zavvi og told !

Indlægaf Panacea73 » lør 04 feb 2012 20:38

1. indlæg opdateret - læs det!
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Re: UPDATE Zavvi og told !

Indlægaf Koma » lør 04 feb 2012 21:11

Det er sgu god stil!
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: UPDATE Zavvi og told !

Indlægaf Rytteren » lør 04 feb 2012 21:20

fandme flot!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: UPDATE Zavvi og told !

Indlægaf Panacea73 » lør 04 feb 2012 21:33

Yup - måtte også lige læse den igennem 2 gange for at være helt sikker :-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Re: UPDATE Zavvi og told !

Indlægaf morfar » lør 04 feb 2012 21:54

Kunne være rart at vide om det er standard procedure fra deres side? De har ofte rigtigt mange gode tilbud på film og spil lige over toldgrænsen!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: UPDATE Zavvi og told !

Indlægaf JanR » søn 05 feb 2012 01:08

Ikke for at være skadefro, men det er da ret dårlig stil principielt, at et privat firma skal betale for ens egen fejl. De har jo sådan set ingen skyld i at du ikke læser hvor ordren bliver afsendt fra.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: UPDATE Zavvi og told !

Indlægaf Panacea73 » søn 05 feb 2012 01:53

janzor88 skrev:Ikke for at være skadefro, men det er da ret dårlig stil principielt, at et privat firma skal betale for ens egen fejl. De har jo sådan set ingen skyld i at du ikke læser hvor ordren bliver afsendt fra.


Hvis du nu læste hvad jeg skrev, så erkender jeg fejlen. Havde ikke regnet med en sådan tilbagemelding fra Zavvi, og er derfor også positivt overrasket - Ja de kunne melde pas, men heldet var åbenbart med mig.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Re: UPDATE Zavvi og told !

Indlægaf Prozel » søn 05 feb 2012 02:03

Udfra hvad jeg har læst når folk har købt fra Zavvi, TheHut (ejer af zavvi) og Play.com, så er det normalt kotume af de overfører pengene tilbage, uden at man mister noget selv.
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


Re: UPDATE Zavvi og told !

Indlægaf JanR » søn 05 feb 2012 02:12

Panacea73 skrev:
janzor88 skrev:Ikke for at være skadefro, men det er da ret dårlig stil principielt, at et privat firma skal betale for ens egen fejl. De har jo sådan set ingen skyld i at du ikke læser hvor ordren bliver afsendt fra.


Hvis du nu læste hvad jeg skrev, så erkender jeg fejlen. Havde ikke regnet med en sådan tilbagemelding fra Zavvi, og er derfor også positivt overrasket - Ja de kunne melde pas, men heldet var åbenbart med mig.


Hvorfor skriver du at jeg ikke har læst, hvad du har skrevet? Det er lidt fjollet.

Jeg skrev om det rent principielle i det overfor. Men nu hvor du spørger ind til det, kan jeg godt svare konkret.

Ja, du har erkendt fejlen - alligevel vælger du aktivt at skyde skylden over på dem, ved at sige at du ikke kan anbefale dem til andre (pga. din egen skyld).
Jeg kan ikke helt følge din logik med at erkende en fejl overfor os herinde, og samtidig give skylden til den anden part andetsteds.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: UPDATE Zavvi og told !

Indlægaf Panacea73 » søn 05 feb 2012 02:22

Forstå mig ret. Har aldrig haft til sinde at udnytte deres godhed. Er på ingen måder negativ omtale af firmaet, og har heller ej været hensigten fra starten, hvilket heller ikke fremgår af hvad jeg har skrevet i tråden.
At jeg ikke kan anbefale dem er jo netop hvad jeg har gjort klart - Firmaet ligger uden for EU, og er dermed ikke at foretrække som handelssted for os Danske.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Re: UPDATE Zavvi og told !

Indlægaf JanR » søn 05 feb 2012 02:36

Panacea73 skrev:Forstå mig ret. Har aldrig haft til sinde at udnytte deres godhed. Er på ingen måder negativ omtale af firmaet, og har heller ej været hensigten fra starten, hvilket heller ikke fremgår af hvad jeg har skrevet i tråden.
At jeg ikke kan anbefale dem er jo netop hvad jeg har gjort klart - Firmaet ligger uden for EU, og er dermed ikke at foretrække som handelssted for os Danske.


Fair nok. Lad os lade den ligge her, da vi vist snakker forbi hinanden.

Du må have en fortsat god aften. :)
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: UPDATE Zavvi og told !

Indlægaf Panacea73 » søn 05 feb 2012 02:37

Thanxxx - U2 Champ ;-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Re: UPDATE Zavvi og told !

Indlægaf Rechain » søn 05 feb 2012 16:15

Jeg har i hvertfald annulleret den forudbestilling på MGS HD Collection til PS3 jeg lavede sidste år. Desuden fik jeg nyt VISA kort i december, så meget passende at de ikke kunne hæve pengene og sende møget afsted. Deres system er også noget lort, for jeg fik "Payment problems" mails mindst 6-7 gange hvor jeg havde været inde og opdatere, tilføje nyt kort og så videre. Læste så denne tråd, og valgte at annullere ordren istedet og prise mig lykkelig for at de ikke hævede de ca. 640kr for dén og komme ud for at skulle betale en kæmpe toldbøde for at modtage.

ZAVVI kan rende mig noget så grusomt! Og især til det site som henviste til at forudbestille derfra! Baah...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster