Forum

UGX.dk Handel trygt der.

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

UGX.dk Handel trygt der.

Indlægaf Dummiz » tirs 06 mar 2012 12:49

Da jeg skulle købe nyt headset valgte jeg at gå ind på www.ugx.dk og kigge da jeg ved de altid har et god udvalg af headsets. Jeg fandt det headset jeg ville købe (Sharkoon X-Static Digital) jeg bestilte det og modtog det allerede dagen efter (Hurtig levering, det godt) der var desværre en defekt på headsettet som gjorde jeg mistede lyden i visse spil,så jeg kontaktede ugx.dk da jeg opdagede det og vi fandt en løsning. De gik med til jeg sendte headsettet retur og indbetalte lidt mere og fik tilsendt et andet headset (Ugx betalte retur portoen på det defekte headset og det er jo fedt) det skal lige siges jeg vaklede mellem 2 headset,først ville jeg have det ene så ville jeg have det andet ja jeg gik nok som værende en træls og besværlig kunde men igen her viser ugx.dk stor klasse ved at besvare samtlige mails jeg sender dem (Svare igen samme dag)

Summa sumarum er at nu er det defekte headset på vej retur og jeg modtager et sprit nyt Astro A40 i morgen :)

Hele forløbet igennem har jeg fået super betjening så jeg kan kun give ugx.dk top karaktere. "De får en stor 5 tal af mig"

Endnu engang tak for en god behandling Jens :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: UGX.dk Handel trygt der.

Indlægaf skovbo » tirs 06 mar 2012 13:25

Forstår ikke helt meningen med denne tråd?
Skal vi så oprette en tråd hver gang den lokale grill smider en cola med i prisen, fordi det er bare god service!

Når det er sagt, er det fint du er tilfreds. I øvrigt er UGX kun styret af Jens.
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Re: UGX.dk Handel trygt der.

Indlægaf Morten Rask » tirs 06 mar 2012 13:26

Skriv det på Trustpilot. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: UGX.dk Handel trygt der.

Indlægaf Koma » tirs 06 mar 2012 13:28

Det er sgu meget cool. En side jeg aldrig har hørt om før. Jeg siger tak. :)
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: UGX.dk Handel trygt der.

Indlægaf Proxzyn » tirs 06 mar 2012 13:39

skovbo skrev:Forstår ikke helt meningen med denne tråd?
Skal vi så oprette en tråd hver gang den lokale grill smider en cola med i prisen, fordi det er bare god service!

Når det er sagt, er det fint du er tilfreds. I øvrigt er UGX kun styret af Jens.

Nu hedder denne del af forummet jo så "Shoperfaringer", så hvad er det du ikke helt forstår...?

Ser ud til at de har et pænt udvalg, så det kunne være man skulle huske den side.
Takker Dummiz.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: UGX.dk Handel trygt der.

Indlægaf Dummiz » tirs 06 mar 2012 13:51

skovbo skrev:Forstår ikke helt meningen med denne tråd?
Skal vi så oprette en tråd hver gang den lokale grill smider en cola med i prisen, fordi det er bare god service!

Når det er sagt, er det fint du er tilfreds. I øvrigt er UGX kun styret af Jens.


Skovbo lad nu vær med at spille dum. Den her tråd er smidt i Shoparfaringer. Og da det er en god shop erfaring så smider jeg den herind så alle andre kan få en god shop oplevelse ligesom jeg har haft.

Og ja jeg ved godt den kun er styret af jens men det behøves jeg vel ikke skrive gør jeg?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: UGX.dk Handel trygt der.

Indlægaf Dummiz » tirs 06 mar 2012 13:54

Siepher skrev:Skriv det på Trustpilot. :-)


Den er skam smidt på trustpilot også :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: UGX.dk Handel trygt der.

Indlægaf atomalf » tirs 06 mar 2012 14:23

viewtopic.php?f=19&t=10043
du er ikke den eneste der har haft en god erfaring derinde Dummiz ;)
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: UGX.dk Handel trygt der.

Indlægaf Dummiz » tirs 06 mar 2012 14:25

atomalf skrev:http://www.pslife.dk/forum/viewtopic.php?f=19&t=10043
du er ikke den eneste der har haft en god erfaring derinde Dummiz ;)


Fedt at se vi er i samme båd :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: UGX.dk Handel trygt der.

Indlægaf atomalf » tirs 06 mar 2012 17:29

Har faktisk senere haft snak med Jens igen, fordi det ikke fungerede, jeg lånte bare et par komponenter og så fik ham de overskydende/defekte når jeg var færdig, super god service må man sige!
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: UGX.dk Handel trygt der.

Indlægaf armorking » man 19 mar 2012 22:27

tak dummiz , skal lige tjekke hjemmesiden , har aldrig hørt om den før
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster