Forum

MEEEH (Coolshop)

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Bab » lør 10 mar 2012 23:28

Hvis du absolut vil handle ved Coolshop, så skal du jo også oplyse en tilsvarende pris til dem. Du får ikke spillet i hånden til 149 kr fra Elgiganten, fordi den kan kun købes online til den pris. Så for at Coolshop skal kunne matche elgiganten, så skulle den rigtige pris være 184 kr og ikke 149, da Coolshop jo har indregnet porto i deres priser.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf mrlenniboy » søn 11 mar 2012 01:12

jeg syntes det er fair de ikke kunne tilbyde dig deres ff 13-2 da den de har i elgiganten er ff 13-2 limited nordic edition, de er jo ikk vilde med at give tingene væk for der er ingen tvivlt det er langt under deres indkøbs pris
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Dummiz » søn 11 mar 2012 01:20

Jeg winer ikke over det eller noget ville blot høre om det er meget normalt de ikke gør det og det er det åbenbart kan jeg høre :) så er den sag opklaret. jeg siger tak for de mange gode svar :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf mrlenniboy » søn 11 mar 2012 01:27

jeg siger heller ikke du winer over det, du spørger om det er fair, og i min bog er det 100% korrekt at de vælger ikke at nedsætte deres da det ikke er samme vare:-)
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Dummiz » søn 11 mar 2012 02:07

Det var ikke møntet på nogle herinde det med at whine :) men det er fedt jeg har fået svar på mine spørgsmål. jeg takker endnu en gang. :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster