Forum

MEEEH (Coolshop)

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Dummiz » fre 09 mar 2012 15:07

Jeg vil ikke kalde det en rigtig shop Erfaring men vil da gerne lige høre om det er sådan det forgår hos Coolshop.

Ja jeg ved ikke om det bare er mig der er knotten eller om det virkelig ikke kan lade sig gøre.

Jeg skriver til "Martin" (Som altid besvare mine chat beskeder) inde på Coolshops chat. jeg spørger om det er muligt at bruge deres Pris garanti og jeg giver ham et link til Final Fantasy på Elgigantens hjemmeside. Der går noget tid og så popper der et link op til Final Fantasy til 149,- inde på deres hjemmeside men det han linker til er Xbox udgaven. Jeg siger tak men det er altså til PS3 jeg vil bestille det. Der går så endnu noget tid og han svare tilbage at de desværre ikke kan lave en lavere pris på Final Fantasy til PS3 da de ikke har Nordic Edition til PS3 i deres sortiment. Jeg svare så om det ikke er muligt han kan lave den "Almindelige" Final Fantasy udgave til den pris meeeen NEJ. Der fik jeg afvide at det skal være præcis det samme spil ellers kan der ikke laves pris garanti...Er det mig der er galt på den eller er det normalt de ikke gør det i sådanne tilfælde?

En anden ting der slog mig er. Er det KUN ham som linker til tilbuddet som får det til den pris? for da jeg fik tilbuddet sendt via et link der var det jo som sagt til Xbox360. Så jeg åbnede hurtigt et andet vindue og søgte på spillet i det nye vindue men der stod Final fantasy både til PS3 og Xbox 360 til 349,- plejer de ikke at sætte det ned for ALLE i et kort stykke tid for efter at sætte det op igen?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Bab » fre 09 mar 2012 15:35

En pris garanti skal selvfølgelig være på to ens varer.

I det hele taget forstår jeg ikke problemet. Hvorfor nøjes med en "almindelig" udgave til samme pris, som du kan få den nordiske for? Eller hvorfor overhovedet bruge pris garantien, når du bare kan købe den ved elgiganten.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Schmidty » fre 09 mar 2012 15:53

Den eneste fordel jeg kan se ved at købe ved Coolshop er, at man får point når man køber derinde.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Morten Rask » fre 09 mar 2012 15:58

schmidt_1000 skrev:Den eneste fordel jeg kan se ved at købe ved Coolshop er, at man får point når man køber derinde.


Og man støtter deres forretning. Hellere dem end Elgiganten (no offense).
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Proxzyn » fre 09 mar 2012 17:22

Siepher skrev:
schmidt_1000 skrev:Den eneste fordel jeg kan se ved at købe ved Coolshop er, at man får point når man køber derinde.


Og man støtter deres forretning. Hellere dem end Elgiganten (no offense).

Argh... [-X Nu strammer du den sq lige rigeligt... Hellere Elgiganten end Coolshop (offense) :lol:
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Bab » fre 09 mar 2012 17:29

Altid den billigste uanset navn.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Mr-kjax » fre 09 mar 2012 17:57

Bab skrev:Altid den billigste uanset navn.

Bab

:lol: =D>
- Blu-Ray Afspiller: PS3 Slim 500GB - Forstærker: Harman Kardon AVR-265 - TV: SAMSUNG PS64D8005 3D Plasma tv -
- Surround Sound Højtaler: JBL ES 90 - JBL ES 10 - JBL ES 20 - JBL ES 25C - JBL ES 250PW -
Mr-kjax
Niveau 4
 
Indlæg: 527


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Chaui » lør 10 mar 2012 12:20

Forstår heller ikke problemet.

Elgiganten sælger dig en billig vare, men du vil ikke købe det hos dem fordi ? nej hellere smutte ind til Coolshop der vel altid har været lidt hate imod pga. deres elendige service.

Elgiganten laver gode tilbud engang imellem, så støt dem dog og hvis at det var et godt tilbud, lav endelig flere af dem, istedet for det åndssvage prisgaranti.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Krede1972 » lør 10 mar 2012 19:19

Køb hvor det er billigst... End of story :!:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Stricker » lør 10 mar 2012 19:32

Krede1972 skrev:Køb hvor det er billigst... End of story :!:


Hong Kong? :lol:
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Dummiz » lør 10 mar 2012 22:19

Chaui skrev:Forstår heller ikke problemet.

Elgiganten sælger dig en billig vare, men du vil ikke købe det hos dem fordi ? nej hellere smutte ind til Coolshop der vel altid har været lidt hate imod pga. deres elendige service.

Elgiganten laver gode tilbud engang imellem, så støt dem dog og hvis at det var et godt tilbud, lav endelig flere af dem, istedet for det åndssvage prisgaranti.


Hvis jeg har løst til at handle ved Coolshop så står det mig vel frit for? hvad andre syntes om mener om det kan jeg ikke rigtig bruge til noget ;)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Mr-kjax » lør 10 mar 2012 22:42

Dummiz du skriver et indlæg som har de konsekvenser at andre ytrer sig med deres meninger og hvis du endeligt ikke kan bruge andres mening hvorfor skriver du så overhovedet et indlæg i et forum hvor over 100 mennesker læser det?? du er da hel væk fra vinduet..
- Blu-Ray Afspiller: PS3 Slim 500GB - Forstærker: Harman Kardon AVR-265 - TV: SAMSUNG PS64D8005 3D Plasma tv -
- Surround Sound Højtaler: JBL ES 90 - JBL ES 10 - JBL ES 20 - JBL ES 25C - JBL ES 250PW -
Mr-kjax
Niveau 4
 
Indlæg: 527


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Dummiz » lør 10 mar 2012 22:48

Mr-kjax skrev:Dummiz hvis du endeligt ikke kan bruge andres mening hvorfor skriver du så overhovedet et indlæg i et forum hvor over 100 mennesker læser det?? du er da hel væk fra vinduet..


Så vidt jeg ved så skriver jeg ikke sådan til dig så en ordentlig tone vil være på sin plads her. ;)

Jeg skriver det da jeg syntes det var en besynderlig måde de gjorde tingene på. Det står dig jo frit for om du vil læse og kommentere det der bliver skrevet herinde. Hvis ikke du syntes det er relevant det der bliver skrevet så hold dig da hellere end gerne væk. Det står mig heldigvis frit for om jeg vil bruge andre meninger til noget. ligesom det står dig frit for om du vil læse tråden her.

*EDIT* Ja jeg ved da godt folk ydre sig men nu var det ikke svar jeg søgte hvor folk syntes jeg skulle handle mine spil men noget helt andet jeg spurgte ind til
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Portuz » lør 10 mar 2012 22:59

Hvorfor købe i coolshop når alt bare er billigere i UK!
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: MEEEH (Coolshop)

Indlægaf Dummiz » lør 10 mar 2012 23:01

Portuz skrev:Hvorfor købe i coolshop når alt bare er billigere i UK!


Rigtig nok. plejer også at bestille fra UK men tror ikke man kan få FF til den pris derovre heller :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster