Forum

Brugt spil fra Coolshop?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Morten Rask » ons 04 apr 2012 08:26

Godmorgen PSlifers.

Jeg modtog nogle spil fra Coolshop i går, og det var Fable II og Alan Wake til den Xbox jeg lige har modtaget.

Til min store forundring var Alan Wake ikke indpakket i folie, hvilket nye spil som regel er. Fable II var pakket ind. Men jeg tog spillet op og kiggede nærmere på det. Der var ridser i cover, og det så slidt ud. Jeg åbnede op for coveret for at tjekke discen, og den var også fyldt med ridser. :|

Har i nogensinde været ude for noget lignede med Coolshop? Har aldrig været ude for noget lignede. Jeg havde betalt nypris for et "nyt" spil, og så modtager jeg et brugt. Men jeg tager kontakt til dem i dag og hører hvad de har at sige til det. Håber de håndterer det bedre end den gang hvor de 2 dage før udgivelsen af Heavy Rain fandt ud af de alligevel ikke kom til at sælge Collectors Edition, hvor de annullerede ordren for alle og ikke engang kunne tilbyde at sende et normalt eksemplar fordi der var for mange forudbestillinger. #-o
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Morten Rask » ons 04 apr 2012 09:14

Nå, jeg fik kontaktet dem, og jeg fik at vide at det var en fejl på lageret. De ville sende en ny kopi, og jeg kunne bare beholde den brugte.

God service fra Coolshop endnu engang. :)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf NielChill » ons 04 apr 2012 12:32

Zejfur skrev:Nå, jeg fik kontaktet dem, og jeg fik at vide at det var en fejl på lageret. De ville sende en ny kopi, og jeg kunne bare beholde den brugte.

God service fra Coolshop endnu engang. :)


Ved ikke om jeg vil kalde det god service, når de til at starte med, prøver at slippe af sted med, at sende dig et brugt spil.
CoolShop har sikkert lavet det nummer et hav af gange, og snydt intetanende forbrugere.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Morten Rask » ons 04 apr 2012 12:39

NielChill skrev:
Zejfur skrev:Nå, jeg fik kontaktet dem, og jeg fik at vide at det var en fejl på lageret. De ville sende en ny kopi, og jeg kunne bare beholde den brugte.

God service fra Coolshop endnu engang. :)


Ved ikke om jeg vil kalde det god service, når de til at starte med, prøver at slippe af sted med, at sende dig et brugt spil.
CoolShop har sikkert lavet det nummer et hav af gange, og snydt intetanende forbrugere.


Det er selvfølgelig rigtigt. Men det er en fejl der er opstået som ikke er blevet registreret. Tror næppe at de forsøger at sende brugte spil ud engang imellem for at snyde intetanende kunder.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf morfar » ons 04 apr 2012 12:57

Det kan du være helt sikker på de gør. Det er ikke første gang jeg hører om folk der får brugte spil fra coolshop. Hvordan kan man ved en fejl pakke brugte spil ned til afsendelse. Personen der pakker spillene burde undre sig over at folien var væk. Endnu en befinder om at jeg aldrig skal handle med den skodbutik.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Krede1972 » ons 04 apr 2012 13:07

Hvordan kan det overhovedet ske?

Et hurtigt kig på hjemmesiden afslører at de også sælger brugte spil - og altså naturligt må have brugte spil på lager.

På hjemmesiden er der dog kun 5 titler i "brugtafdelingen" til PS3 og 7 titler til Xboxen:

https://www.coolshop.dk/catalog/ps3?rep ... 7793123844
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Morten Rask » ons 04 apr 2012 14:27

morfar skrev:Det kan du være helt sikker på de gør. Det er ikke første gang jeg hører om folk der får brugte spil fra coolshop. Hvordan kan man ved en fejl pakke brugte spil ned til afsendelse. Personen der pakker spillene burde undre sig over at folien var væk. Endnu en befinder om at jeg aldrig skal handle med den skodbutik.


Personens navn er Mr. Roboto.

Så holder den teori ikke rigtig stik. :D
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf morfar » ons 04 apr 2012 15:07

Zejfur skrev:
morfar skrev:Det kan du være helt sikker på de gør. Det er ikke første gang jeg hører om folk der får brugte spil fra coolshop. Hvordan kan man ved en fejl pakke brugte spil ned til afsendelse. Personen der pakker spillene burde undre sig over at folien var væk. Endnu en befinder om at jeg aldrig skal handle med den skodbutik.


Personens navn er Mr. Roboto.

Så holder den teori ikke rigtig stik. :D


Der er vel stadig nogle aber der skal pakke spillene fra pallerne og lægge dem i "robotten"!

Et brugt spil havner ikke ved et tilfælde i den robot. De skal fanme komme op med et ultra godt tilbud for at jeg tør handle med dem.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Morten Rask » ons 04 apr 2012 15:34

morfar skrev:
Zejfur skrev:
morfar skrev:Det kan du være helt sikker på de gør. Det er ikke første gang jeg hører om folk der får brugte spil fra coolshop. Hvordan kan man ved en fejl pakke brugte spil ned til afsendelse. Personen der pakker spillene burde undre sig over at folien var væk. Endnu en befinder om at jeg aldrig skal handle med den skodbutik.


Personens navn er Mr. Roboto.

Så holder den teori ikke rigtig stik. :D


Der er vel stadig nogle aber der skal pakke spillene fra pallerne og lægge dem i "robotten"!

Et brugt spil havner ikke ved et tilfælde i den robot. De skal fanme komme op med et ultra godt tilbud for at jeg tør handle med dem.


Haft nogle dårlige oplevelser med dem?
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf morfar » ons 04 apr 2012 16:24

Zejfur skrev:
morfar skrev:
Der er vel stadig nogle aber der skal pakke spillene fra pallerne og lægge dem i "robotten"!

Et brugt spil havner ikke ved et tilfælde i den robot. De skal fanme komme op med et ultra godt tilbud for at jeg tør handle med dem.


Haft nogle dårlige oplevelser med dem?


Ja, for år tilbage ville de ikke erstatte et komplet knust cover. Ren principsag, men de smed skylden over på posten, hvilket jeg som forbruger ikke kan bruge til en skid.

Og så hører jeg bare af og til dårlige historier om dem.

Og så er jeg typen der stopper med at handle i en butik første gang jeg føler mig røvrendt.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Re: Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Morten Rask » ons 04 apr 2012 17:04

morfar skrev:
Zejfur skrev:
morfar skrev:
Der er vel stadig nogle aber der skal pakke spillene fra pallerne og lægge dem i "robotten"!

Et brugt spil havner ikke ved et tilfælde i den robot. De skal fanme komme op med et ultra godt tilbud for at jeg tør handle med dem.


Haft nogle dårlige oplevelser med dem?


Ja, for år tilbage ville de ikke erstatte et komplet knust cover. Ren principsag, men de smed skylden over på posten, hvilket jeg som forbruger ikke kan bruge til en skid.

Og så hører jeg bare af og til dårlige historier om dem.

Og så er jeg typen der stopper med at handle i en butik første gang jeg føler mig røvrendt.


Forståeligt nok. Jeg ville have gjort det samme. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Kvoller » tors 05 apr 2012 22:27

Underligt morfar. Jeg har et par gange fået covers fra dem, da det jeg modtog var smadret. Jeg skrev til dem at de var knust og det sendte covers uden at stille spørgsmålstegn.
Måske du har haft fat i en sur medarbejder der har haft sidste arbejdsdag :P
Kvoller
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf mic2012dk » fre 06 apr 2012 07:31

Zejfur skrev:
Haft nogle dårlige oplevelser med dem?


Kun positive oplevelser - har vel handler der 10-12 gange ialt gennem tiden...
mic2012dk
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Morten Rask » lør 07 apr 2012 12:50

Det her er så under al kritik.

Modtog den aftalte "nye vare" i dag, og den var også brugt. Bliver spændende at se hvad de har at sige til det denne gang. Det kan være jeg kan nå at starte egen brugthandel der kun har en masse kopier af Alan Wake.
Senest rettet af Morten Rask lør 07 apr 2012 13:11, rettet i alt 1 gang.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf EvilNinjaMoby » lør 07 apr 2012 13:08

Ja, det kan godt være de kalder sig Coolshop, men de er ret dygtige til at fylde folk med varm luft...

Jeg handler der KUN hvis de har et ekstremt godt tilbud - sådan har det været siden de havde rod med deres betalingssystem, for 3-4 år siden, hvor de begyndte kræve betaling for allerede leverede OG betalte varer...
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster