Forum

Brugt spil fra Coolshop?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Underdog dk » lør 07 apr 2012 17:11

Zejfur skrev:Det her er så under al kritik.

Modtog den aftalte "nye vare" i dag, og den var også brugt. Bliver spændende at se hvad de har at sige til det denne gang. Det kan være jeg kan nå at starte egen brugthandel der kun har en masse kopier af Alan Wake.

Hmm det billede af coolshop kan jeg slet ikke kende. Tror jeg har handlet der mere end 15 gange de seneste par år uden et eneste problem med varen.

Men forstår godt din frustation Zejfur!

Held og lykke med opkaldet..
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Dummiz » lør 07 apr 2012 17:17

Zejfur skrev:Det her er så under al kritik.

Modtog den aftalte "nye vare" i dag, og den var også brugt. Bliver spændende at se hvad de har at sige til det denne gang. Det kan være jeg kan nå at starte egen brugthandel der kun har en masse kopier af Alan Wake.


Det nok Robottens skyld Zejfur :lol: sorry kunne ikke dy mig :D

Jeg handler der heller ikke mere da jeg i tidernes morgen bestilte Red Dead Redemption og aldrig fik spillet, jeg blev tilsendt en blanket jeg skulle udfylde men den blanket kom bare da jeg var på ferie og da jeg kom hjem fra ferie var det for sent at sende den. kontaktede dem og de sagde det var for sendt at efterlyse pakken. så den forudbestillt på RDR på godt 400,- nød de godt af. 400,- til dem og ingen spil til mig.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Abildtrup » lør 07 apr 2012 18:06

Har lige oprettet en konto for jobbet hos dem tidligere på ugen. Bestilte 8 spil, som blev afsendt meddelt samme.

Bliver spændende at se om det så er brugte spil der dukker op på tirsdag så.
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Morten Rask » lør 07 apr 2012 18:12

Dummiz skrev:
Zejfur skrev:Det her er så under al kritik.

Modtog den aftalte "nye vare" i dag, og den var også brugt. Bliver spændende at se hvad de har at sige til det denne gang. Det kan være jeg kan nå at starte egen brugthandel der kun har en masse kopier af Alan Wake.


Det nok Robottens skyld Zejfur :lol: sorry kunne ikke dy mig :D

Jeg handler der heller ikke mere da jeg i tidernes morgen bestilte Red Dead Redemption og aldrig fik spillet, jeg blev tilsendt en blanket jeg skulle udfylde men den blanket kom bare da jeg var på ferie og da jeg kom hjem fra ferie var det for sent at sende den. kontaktede dem og de sagde det var for sendt at efterlyse pakken. så den forudbestillt på RDR på godt 400,- nød de godt af. 400,- til dem og ingen spil til mig.


Fandens robot. :-P Bliver spændende at se hvordan de vælger at håndtere det. Tror næppe de sender et nyt oven på 2 brugte. Men det skal de jo! Måske får jeg pengene tilbage. Spændende.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Kreger » lør 07 apr 2012 18:52

Jeg har handlet meget med dem. Og har ikke haft nogen problemer med dem. Jeg har dog oplevet ikke at modtage varen. Men havde ingen problem med at få mine penge igen.
PS3 320 GB slim
Kreger
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Morten Rask » tirs 10 apr 2012 10:05

Kontaktede Coolshop i dag, eftersom jeg nu står med 2 brugte kopier af Alan Wake, og han ville bede lagerchefen sende mig et nyt eksemplar og understrege at spillet ville blive tjekket inden det ville blive lagt til afsending.

3. gang er forhåbentligt lykkens gang.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Capperdude » tirs 10 apr 2012 10:41

Zejfur skrev:Kontaktede Coolshop i dag, eftersom jeg nu står med 2 brugte kopier af Alan Wake, og han ville bede lagerchefen sende mig et nyt eksemplar og understrege at spillet ville blive tjekket inden det ville blive lagt til afsending.

3. gang er forhåbentligt lykkens gang.



:lol:

er de evnesvage, eller? #-o

Var det ikke billigere for dem at sende det rigtige til at starte med? :lol:
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Morten Rask » ons 11 apr 2012 07:14

Capperdude skrev:
Zejfur skrev:Kontaktede Coolshop i dag, eftersom jeg nu står med 2 brugte kopier af Alan Wake, og han ville bede lagerchefen sende mig et nyt eksemplar og understrege at spillet ville blive tjekket inden det ville blive lagt til afsending.

3. gang er forhåbentligt lykkens gang.



:lol:

er de evnesvage, eller? #-o

Var det ikke billigere for dem at sende det rigtige til at starte med? :lol:


Det skulle man tro.

Jeg starter bare min egen lille butik, hvor jeg kun sælger brugte eksemplarer af Alan Wake. :-P
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Morten Rask » fre 13 apr 2012 07:27

Så lykkedes det endelig. Efter to brugte eksemplarer af Alan Wake, så ankom det nye eksemplar. Nu har jeg så tre eksemplarer. :-P
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Bab » fre 13 apr 2012 08:02

Det ender med at blive en god handel ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf NielChill » søn 15 apr 2012 13:32

Så er det med at få oprettet en salgstråd ;)
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Morathi » søn 15 apr 2012 23:25

Det var jo ikke så tosset, at de dummede sig.

Jeg har også engang fået et åbnet spil fra Coolshop. Jeg fik tilsendt et nyt, men de ville have det gamle tilbage.
Morathi
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Re: Re: Brugt spil fra Coolshop?

Indlægaf Morten Rask » søn 15 apr 2012 23:42

Morathi skrev:Det var jo ikke så tosset, at de dummede sig.

Jeg har også engang fået et åbnet spil fra Coolshop. Jeg fik tilsendt et nyt, men de ville have det gamle tilbage.


Man skulle også tro at de havde faste retningslinjer for den slags "uheld", men tydeligvis ikke.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster