Forum

oneplay.com

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: oneplay.com

Indlægaf Krede1972 » fre 20 apr 2012 14:25

Kreger skrev:Det var nu ikke fordi jeg ville leje spil hos dem. Men købe. De er forholdsvis billige. :D


Hvilke spil på siden er det som er "forholdsvis billige"?

Har hurtigt kigget deres "katalog" igennem og jeg kan ikke umiddelbart finde noget som jeg finder billigt eller billigere end på andre engelske sider.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: oneplay.com

Indlægaf Pronality » fre 20 apr 2012 14:31

Jeg har prøvet Oneplays i to måneder nu, og det fungere over alle mine forventninger.
Billede
Pronality
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: oneplay.com

Indlægaf Rytteren » fre 20 apr 2012 14:57

har lige startet de der 14 dage gratis. der er et par jrpgs som er svære at finde idag til køb.. (og specielt til under 800kr.....!!). så nu må vi se :D
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: oneplay.com

Indlægaf Krede1972 » fre 20 apr 2012 15:40

morfar skrev:Jeg giver ikke en skid for lovefilm.

Tilmeldte mig fordi de lovede mig en 15£ voucher til amazon. Der er gået et par måneder og jeg har ikke modtaget en skid fra dem.

Kan IKKE anbefales.


Jeg har fået min efter 10 måneder sådan lidt rundt regnet:

Du registrerede dig for en omkostningsfri periode 13. juni 2011 og du vil modtage en Amazon e-gavecheck.

Gode nyheder, her er din Amazon e-gavecheck!
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: oneplay.com

Indlægaf Kreger » fre 20 apr 2012 17:51

Krede1972 skrev:
Kreger skrev:Det var nu ikke fordi jeg ville leje spil hos dem. Men købe. De er forholdsvis billige. :D


Hvilke spil på siden er det som er "forholdsvis billige"?

Har hurtigt kigget deres "katalog" igennem og jeg kan ikke umiddelbart finde noget som jeg finder billigt eller billigere end på andre engelske sider.

Jeg samligner med coolshop. Da jeg aldrig har købt spil i udlandet.
PS3 320 GB slim
Kreger
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Re: oneplay.com

Indlægaf Proxzyn » fre 20 apr 2012 18:09

Kreger skrev:Jeg samligner med coolshop. Da jeg aldrig har købt spil i udlandet.

Hvis det er de "billige" spil på Coolshop, altså dem der ikke står (DK) på, så er det teknisk set også fra udlandet :P
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: oneplay.com

Indlægaf vntqmm » lør 21 apr 2012 03:28

Kreger skrev:Det var nu ikke fordi jeg ville leje spil hos dem. Men købe. De er forholdsvis billige. :D

Køb spil fra Amazon.co.uk - Ingen told og langt billigste spil i EU.


Rytteren skrev:har lige startet de der 14 dage gratis. der er et par jrpgs som er svære at finde idag til køb.. (og specielt til under 800kr.....!!). så nu må vi se :D

Jeg kunne havde givet dig 30 dage.. eller, det kan jeg stadig, men så skal du registerer dig igen :b
(plus jeg havde fået noget ud af det :P)
Jeg findes også på Xboxlife under samme brugernavn.
vntqmm
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: oneplay.com

Indlægaf Erroneus » søn 23 sep 2012 12:43

Jeg bliver nød til at anbefale at holde sig fra dem. Jeg har haft et leje abbonnement hos dem og selv om det har virket ok, til trods for det lidt hysteriske krav at man skal have 10 spil på sin liste (pga. deres lille lager), så er selve siden og behandlingen af deres kunder under alt kritik.

F.eks. på deres side under mit abonnement stod der tydeligt:

"Næste fakturerings dato: 24/09/2012" , men alligevel har de valgt at trække pengene i dag og forlænge mig med en måned. Det er simpelthen ikke acceptabelt.

Tjekker man deres FAQ skriver de bl.a.:

"Hvornår trækker i beløbet fra mit kreditkort?
Beløbet vil blive trukket den dag din abonnementsperiode udløber. Så hvis du vil opsige så husk at gøre dette minimum 1 dag før dit abonnement udløber."

Så de følger ikke deres egen FAQ.

Læser man videre i FAQ'en, finder man denne lille interessante ting:

"Hvad skal jeg gøre når jeg har opsagt mit abonnement?
Du skal sende dine spil retur inden dagen hvor dit abonnement skulle have været fornyet ellers senest 5 dage efter opsigelsen ellers annullere vi din opsigelse og dit abonnement vil fortsætte en lejeperiode mere."

Dvs. hvis man opsiger sit abonnement, vil man altid tabe et par dage, man kan f.eks. ikke opsige sit abonnement på sin sidste dag og så sende spillet ind, det er sq smart skruet sammen for dem og godt gemt væk. Normalt med sådanne her services, så har man x antal dage efter ens abonnement er udløbet, til at returnere sine spil.

Læser man inde på trustpilot så har de meget svært ved at indrømme deres fejl og de nærmest sviner deres kunder til og angriber dem, hvad fanden er det for en opførelse.

Nu skal jeg så kæmpe med de her tosser for at få mine penge tilbage, hvilket jeg tvivler på jeg får held med, hvilket heller ikke ligefrem ødelægger mit budget. Men det irriterer mig at sådanne firmaer ikke indser at i længden får de intet godt ud af at behandle deres kunder skidt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: oneplay.com

Indlægaf Erroneus » søn 23 sep 2012 20:14

Jeg har nu fået svar fra dem og deres begrundelse er at mit abonnement løber til den 23/09/12 i dag og derfor har de trukket pengene for næste periode. Men igen der stod tydeligt på deres side ""Næste fakturerings dato: 24/09/2012", det er så ligepludselig blevet til den 23/09 og hvorfor trækker de pengene før mit abonnement skal forlænges? Det kan jeg godt give en forklaring på, netop så de kan fange kunder i at ikke nå at opsige deres abonnement.

Jeg holder hermed fast ved min anbefaling, hold jer væk fra dem, det er tydeligvis amatører som tænker på småpenge og ikke deres omdømme eller kunderne.

** Opdatering **
Ser ud til at der muligvis er en bug på deres side, så der har stået en forkert dato, de kigger på det nu og ser ud til de vil refundere pengene, så det er positivt, at de vil samarbejde.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster