Forum

oneplay.com

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

oneplay.com

Indlægaf Kreger » ons 18 apr 2012 20:03

Er der nogen der har erfaring med http://www.oneplay.com/?
PS3 320 GB slim
Kreger
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Re: oneplay.com

Indlægaf Maias227 » ons 18 apr 2012 20:07

Jeg kender en der bruger dem og han siger i hvert fald det fungerer godt. Jeg har kun selv prøvet lovefilms spilleje og det kan overhovedet ikke anbefales.
Maias227
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: oneplay.com

Indlægaf Morten Rask » ons 18 apr 2012 20:08

Jeg har prøvet 1 måneds abonnement med lejespil hos dem, og det fungerede fint. Må dog indrømme at jeg synes det virker som en lidt shady forretning de har kørende.

De har skiftet navn og design siden dengang, og jeg mindes der var nogle ret negative anmeldelser af deres foretagende. Kan desværre ikke huske hvad de hed dengang dog, måske kan du søge dig frem til det. Der er i øjeblikket ingen anmeldelser af dem på Trustpilot.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: oneplay.com

Indlægaf Proxzyn » ons 18 apr 2012 21:03

Maias227 skrev:Jeg kender en der bruger dem og han siger i hvert fald det fungerer godt. Jeg har kun selv prøvet lovefilms spilleje og det kan overhovedet ikke anbefales.

Hvad er der galt med lovefilm? Jeg bruger dem selv, og har haft absolut ingen problemer med de 8 spil jeg indtil videre har lånt. Forsendelsen frem og tilbage går hurtigt og kommer helt an på PestDK's tempo.
(Undskyld hi-jacking :P)

Zejfur skrev:Der er i øjeblikket ingen anmeldelser af dem på Trustpilot.

38 er da ellers lidt mere end ingen :P http://www.trustpilot.dk/review/oneplay.com
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Re: oneplay.com

Indlægaf Morten Rask » ons 18 apr 2012 21:06

Proxzyn skrev:
Maias227 skrev:Jeg kender en der bruger dem og han siger i hvert fald det fungerer godt. Jeg har kun selv prøvet lovefilms spilleje og det kan overhovedet ikke anbefales.

Hvad er der galt med lovefilm? Jeg bruger dem selv, og har haft absolut ingen problemer med de 8 spil jeg indtil videre har lånt. Forsendelsen frem og tilbage går hurtigt og kommer helt an på PestDK's tempo.
(Undskyld hi-jacking :P)

Zejfur skrev:Der er i øjeblikket ingen anmeldelser af dem på Trustpilot.

38 er da ellers lidt mere end ingen :P http://www.trustpilot.dk/review/oneplay.com


Kiggede fra mobilen og endte på Oneplays. Også et navn de ejer. Beklager. :-)

Edit: Kan se det var Gamescribe de hed. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: oneplay.com

Indlægaf Maias227 » ons 18 apr 2012 22:41

Omkring lovefilm havde jeg dem i en måneds prøveperiode. Jeg var temmelig skuffet over deres udvalg og de få spil jeg synes at kunne finde fik jeg aldrig plus man havde ikke rigtig nogen fornemmelse for hvornår man ville få et spil. Jeg har engang for længe siden haft film-servicen og den var udmærket men synes ikke rigtig at deres spiludvalg var særligt godt.
Dog vil jeg nok ikke kalde dem shady, de er efterhånden en stor koncern og er så vidt jeg ved ejet af Amazon.
Maias227
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: oneplay.com

Indlægaf Proxzyn » ons 18 apr 2012 22:51

Jeg har også prøvet deres film service engang, og jeg syntes at spil servicen er det samme. Altså god.
Jeg får altid et af de spil jeg har som første prioritet, ud af 2 mulige. Og som sagt, så er leveringstiden ret hurtig.
Men jeg vil give dig ret i at deres spil udvalg ikke er imponerende.

Og ja, de er ejet af Amazon :)
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: oneplay.com

Indlægaf morfar » ons 18 apr 2012 23:29

Jeg giver ikke en skid for lovefilm.

Tilmeldte mig fordi de lovede mig en 15£ voucher til amazon. Der er gået et par måneder og jeg har ikke modtaget en skid fra dem.

Kan IKKE anbefales.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: oneplay.com

Indlægaf Proxzyn » ons 18 apr 2012 23:33

Det var også derfor jeg gjorde det morfar, og jeg fik den da med det samme...
Nu siger du "et par måneder". Betyder det at du stadig er på prøvetid og ikke har betalt endnu? For voucher aftalen lyder på at man skal købe en måneds abonnement efter prøvetiden er slut, for at få de £15.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: oneplay.com

Indlægaf morfar » ons 18 apr 2012 23:49

Proxzyn skrev:Det var også derfor jeg gjorde det morfar, og jeg fik den da med det samme...
Nu siger du "et par måneder". Betyder det at du stadig er på prøvetid og ikke har betalt endnu? For voucher aftalen lyder på at man skal købe en måneds abonnement efter prøvetiden er slut, for at få de £15.


Jeg har aldrig modtaget noget om at min prøvetid var ovre. Troede det skete automatisk.

Har dog stadig tænkt mig at bruge biblioteket istedet. De er gratis og har et kæmpe udvalg.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: oneplay.com

Indlægaf Krede1972 » ons 18 apr 2012 23:58

Jeg har for nyligt modtaget voucher til amazon lydende på £15 - ved dog ikke om den blev udløst af at jeg igen benyttede et fordelagtigt kom-tilbage-til-os-tilbud fra lovefilm.dk

Blev iøvrigt brugt til at billiggøre et The Sopranos The Complete Series Boxset :mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: oneplay.com

Indlægaf andr2999 » tors 19 apr 2012 00:11

Jeg bruger Oneplay og synes det virker o.k, man skal ikke lige regne med at få de spil man vil have med det samme. Man skal lave en ønskeliste på mindst 10 spil, hvor du så modtager et af spillene på listen hvis de er hjemme. Af de spil der hjemme får du det spil der er højst på listen. Man skal nok ikke regne med at få de mest populære spil med det samme, det kræver man venter og lidt held for du skal have afleveret dit spil tilbage og de skal samtidig have det spil ønsker hjemme igen. Jeg havde lidt problemer dog da det started da jeg vandt 2 måneder gratis hos dem, og jeg gjorde åbenbart noget forkert for det kom til at koste 400kr, men efter en snak med supporten og lidt ventetid fik jeg mine penge igen.
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Re: oneplay.com

Indlægaf vntqmm » tors 19 apr 2012 09:00

andr2999 skrev:Jeg bruger Oneplay og synes det virker o.k, man skal ikke lige regne med at få de spil man vil have med det samme. Man skal lave en ønskeliste på mindst 10 spil, hvor du så modtager et af spillene på listen hvis de er hjemme. Af de spil der hjemme får du det spil der er højst på listen. Man skal nok ikke regne med at få de mest populære spil med det samme, det kræver man venter og lidt held for du skal have afleveret dit spil tilbage og de skal samtidig have det spil ønsker hjemme igen.


Jeg er forholdsvis enig i hvad du skriver.
Dog lyder det som om jeg har været heldig, men jeg blev inviteret til en 30 dags prøveperiode hvor jeg kunne prøve deres service(duh) - jeg har på den måned formådet at modtage Blood Drive(mediocre spil), SSX og Kings of Amalur: reckoning (Det sidste ligger hjemme i postkassen nu).
Jeg kan kun anbefale deres service og hvis ikke det er blevet tilbudt endnu, kan jeg give en 30 dags prøve. Bare send en PB.
Og sidst men ikke mindst vil jeg nævne deres support. De er meget venlige og svarer forholdsvis hurtigt. jeg har flere gange fået svar selv samme dag som jeg har kontaktet dem.
Jeg findes også på Xboxlife under samme brugernavn.
vntqmm
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: oneplay.com

Indlægaf Kreger » tors 19 apr 2012 20:55

Det var nu ikke fordi jeg ville leje spil hos dem. Men købe. De er forholdsvis billige. :D
PS3 320 GB slim
Kreger
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Re: oneplay.com

Indlægaf Proxzyn » tors 19 apr 2012 22:28

Kreger skrev:Det var nu ikke fordi jeg ville leje spil hos dem. Men købe. De er forholdsvis billige. :D

Jeg læste på trustpilot at de selv sagde at deres lager er i england fordi det er billigere, og at leveringen så også ville være et par dage længere.
Jeg vil derfor skyde på at det er engelske spil de sælger, og derfor er det ikke længere billigt. Så kan man lige så godt spare endnu flere penge ved at købe direkte fra england istedet for at bruge et lidt dyrere mellemled.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster