Forum

FONA oplevelse - er det dårligt ? eller bare mig

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: FONA oplevelse - er det dårligt ? eller bare mig

Indlægaf Capperdude » tirs 25 sep 2012 16:21

Jeg tænker at de har elektronisk varesikring af en grund. Hvis du går med spil i hånden, og går ud gennem detektorerne, så bipper de. Ergo kunne ekspedienten have ventet og se om de bippede, og gjorde de ikke, så var spillene nok ikke fra butikken :)

Som et andet alternativ, kunne han have løbet hen til vedkommende og på en høflig måde bede om at se spillene, for at sikre de ikke er fra butikken..

Det der med at skrige op og gøre folk forlegne, når det endda viser sig at være uden grund, det er simpelthen IKKE acceptabelt.. Havde det derimod vist sig at spillene VAR stjålet fra butikken, så skulle vedkommende hænges ud og gøres pinligt berørt, så meget som det kan lade sig gøre.

Iøvrigt kan ekspedienten jo være ligeglad med om de er stjålet, da han bare er lønslave, og derfor ikke har noget tab ved der bliver stjålet noget.. Sjovt som nogle ekspedienter tror det er deres job at lege Columbo..
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: FONA oplevelse - er det dårligt ? eller bare mig

Indlægaf Panacea73 » tirs 25 sep 2012 16:36

Kontakt butikschefen og forklar dig.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Re: FONA oplevelse - er det dårligt ? eller bare mig

Indlægaf michaelblicher » tirs 25 sep 2012 16:55

Altså jeg syntes det er forkert af ham uden tvivl.
For det første at råbe op, det er ikke fair at du skal stilles sådan ud.
For det andet at han faktisk råber op INDEN du faktisk er ude af butikken, man er ikke butikstyv før at man har taget noget ud fra butikken uden at betale for det. Det han burde have gjort hvis han virkelig havde mistanke om det, var at følge med og så snart du var gået ud af butikken, og hvis alarmerne bippede så kunne han have spurgt til spillene.
Han burde give en undskyldning og hvis han var rigtig serviceminded givet dig kompensation for din opførsel, har arbejdet i Elektronikken i Bilka i snart 4 år, og der ville sådan noget aldrig været sket uden at medarbejderen fik mindst en advarsel hvis ikke en fyreseddel da alle kunder omkring ville se det ilde.
[img]http://g.bf3stats.com/ps3/8qvoeQVH/Blicher.png[/img]
michaelblicher
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: FONA oplevelse - er det dårligt ? eller bare mig

Indlægaf Krede1972 » tirs 25 sep 2012 17:02

DER SKAL BARE RÅBES AD ALLE - OG JA ALLE ER KRIMINELLE INDTIL ANDET ER BEVIST!!!
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: FONA oplevelse - er det dårligt ? eller bare mig

Indlægaf armorking » tirs 25 sep 2012 17:10

jeg har kontaktet deres kundeservice og de har undskyldt og lovet at snakke ham der har gjort det .
det handler ikke om overlevelse , men det er ikke sjovt at man bliver behandlet sådan , altså hvis jeg skal havde mine spil
i en pose er ikke en grund til at han stoppe mig , så skal man også have sin canada gose jakke i en pose inden man går ind i Inter sport på fisketorvet ? gik forbi dem med jakken i hånden for at købe en jakke som gave til min søster , skulle jeg også have Jakken i en pose , for ikke at blive stoppet inden jeg kommer ud af butikken ?

det giver ingen mening , de har alarm og kameraer , hvis det ikke er nok , så kan de ligesom de fleste skrev her , at fat i folk på en høflig måde og spørge .
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: FONA oplevelse - er det dårligt ? eller bare mig

Indlægaf Capperdude » tirs 25 sep 2012 17:10

Krede1972 skrev:DER SKAL BARE RÅBES AD ALLE - OG JA ALLE ER KRIMINELLE INDTIL ANDET ER BEVIST!!!


:lol:
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: FONA oplevelse - er det dårligt ? eller bare mig

Indlægaf Krede1972 » ons 26 sep 2012 13:40

armorking skrev:...altså hvis jeg skal havde mine spil i en pose er ikke en grund til at han stoppe mig , så skal man også have sin canada gose jakke i en pose inden man går ind i Inter sport på fisketorvet ? gik forbi dem med jakken i hånden for at købe en jakke som gave til min søster , skulle jeg også have Jakken i en pose , for ikke at blive stoppet inden jeg kommer ud af butikken ?


Det er forholdsvist normalt at medbringe en jakke når man går ud af sit hjem.
Der er knapt så mange mennesker der går rundt med spil i hænderne når de går ud.

Men jeg forstår udmærket hvad det er du siger...eller prøver at sige.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster