Forum

Gamestation?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Indlægaf Bocaj » tirs 14 apr 2009 21:09

Dankort systemet var lukket ned den anden dag, det kan være de har prøvet at hæve pengene på det tidspunkt og så fået en afvisning.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-21647353.html
Bocaj
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf Erroneus » tirs 14 apr 2009 21:22

De prøvede her i eftermiddag, så det tror jeg ikke har noget med det at gøre, nok bare deres side som kager. Jeg får også "We seem to have a temporary website issue" når jeg prøver at tjekke min adresse hos dem.. suk.

Nogle der ved om man kan bruge æøå i gadenavn?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Kondivand » tirs 14 apr 2009 21:38

Med hensyn til dit spørgsmål om hvorvidt det er muligt at bruge æøå i gadenavn, så vil jeg mene at det umiddelbart ikke burde være muligt. Det skyldes at de jo ikke har mulighed for at bruge disse bogstaver når de skal skrive adressen ud(eller det vil i hvert fald give dem en del ekstra arbejde). Herudover er det nok også usikkert at de ved hvad de skal erstatte bogstaverne med(ae, o/oe og aa)
Ved dog ikke om dette er tilfældet, men virker for mig sandsynligt
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Indlægaf Erroneus » søn 19 apr 2009 21:16

Det endte med jeg oprettede en ny konto, da den anden blev ved med ikke at virke ordenligt på deres side.

I den nye konto med præcis samme info på alt, undtaget gadenavn, hvor der blev brugt oe i stedet for ø, så virker det. Stupidt system, men billige er de :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster