Forum

Dansk sprog i spil fra england?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Indlægaf Gavin » tors 22 jan 2009 02:26

Vinterbird skrev:
Scoring skrev:Gælder det også Buzz TV QUIZ?


Ja. Desværre...



Jeg ved at det er lidt tid siden der er skrevet her sidst, men fandt det gennem google i en søgning om dansk sprog i buzz quiz fra england..

Betyder overstående at UK versioner af Buzz har dansk sprog/tekst i spillet hvis konsollens systemindstillinger er sat til dansk?

Har nemlig læst et sted at der ikke nødvendigvis er dansk i buzz fra UK..
Så er der nogle hvor der helt sikkert er dansk? Her tænker jeg f.eks på buzz tv quiz special edition med 4 trådløse buzzere..

Jeg takker på forhånd :)
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf spiff » tors 22 jan 2009 15:09

Gavin skrev:Har nemlig læst et sted at der ikke nødvendigvis er dansk i buzz fra UK..
Så er der nogle hvor der helt sikkert er dansk? Her tænker jeg f.eks på buzz tv quiz special edition med 4 trådløse buzzere..


Jeg har selv købt spillet i Darnmark og har for sjovt sat min konsols sprog til tysk - så starter spillet IKKE på tysk, så på Buzz-disken ligger ikke alle sprog.

Så hvis du vil være sikker på at Buzz har dansk tekst og tale, så bliver du nok nødt til at købe spillet i Danmark.
spiff
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf TuXX » tors 22 jan 2009 15:53

EU versionen har 40 milliarder sprog, selvfølgelig ikke dansk. Og den skandinaviske udgave har mig bekendt danske, svensk og norsk.

OM jeg fatter hvorfor de ikke bare har lavet éen...
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf BingoDK » tors 22 jan 2009 16:14

Synes heller ikke dansk tale virker i Resistance 2 og/eller Socom:Confrontation. Det havde hjulpet på det, hvis de havde haft nogle gode skuespillere og oversættelser af de engelske spil, men stemmerne i Socom er virkelig bare komisk platte... Man har svært ved at leve sig ind i et actionspil, når der er en gut med en plat stemme, der siger "De har taget bomben, få fat i den!"...
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Bocaj » man 16 feb 2009 11:01

Jeg har købt little big planet, og lego indiana jones på shopto.net og begge er med dansk tale og tekst.
Bocaj
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf Rechain » man 16 feb 2009 16:46

TuXX skrev:EU versionen har 40 milliarder sprog, selvfølgelig ikke dansk. Og den skandinaviske udgave har mig bekendt danske, svensk og norsk.

OM jeg fatter hvorfor de ikke bare har lavet éen...

Har det ik noget at gøre med pladsmangel :) kommer også an på hvilket spil det er...
Men nu har vi jo Blu-Ray til PS3 spil, så der er plads nok nu til de fleste spil idag...

Alt efter om det kun er tekst eller tale vi snakker om, ka det variere lidt.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf TuXX » man 16 feb 2009 17:20

Joh det indlysende ville være pga. plads, men jeg kunne mistænke dem for noget andet... :P
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf heroes » man 16 feb 2009 18:53

Nogen der har købt Bolt fra England?

Hvis ja, er der så dansk i dette spil?
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf spiff » man 16 feb 2009 19:20

otkjær skrev:Nogen der har købt Bolt fra England?

Hvis ja, er der så dansk i dette spil?


Køber du Bolt i England, så er der IKKE dansk tale med i spillet.
spiff
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf heroes » man 16 feb 2009 20:26

spiff skrev:
otkjær skrev:Nogen der har købt Bolt fra England?

Hvis ja, er der så dansk i dette spil?


Køber du Bolt i England, så er der IKKE dansk tale med i spillet.


Ok, tak for svaret :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster