Forum

Bedste sted at sælge brugte spil

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Bedste sted at sælge brugte spil

Indlægaf Abcent » lør 10 nov 2012 20:22

Hvad siger jeres erfaringer, er det bedste sted at sælge brugte spil?
Har en ordentlig stak af lidt ældre spil, som jeg egentlig gerne vil af med.
Kender ikke priserne hos GameStop eller Blockbuster, men de er vel ikke forfærdeligt høje. Er der andre butikker som er bedre, og hvis ikke, hvilken er bedst af de to?
Tak.
Senest rettet af Abcent lør 10 nov 2012 21:31, rettet i alt 1 gang.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Bedste sted at søæge brugte spil

Indlægaf Ice_Hiboy » lør 10 nov 2012 21:17

Tror du vil få mest ud af at prøve at sælge herinde, på forskellige forums, dba osv. Det kommer til at kræve lidt mere arbejde, men du får nok mest ud af det
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Bedste sted at sælge brugte spil

Indlægaf Abcent » lør 10 nov 2012 21:32

Jeg gider bare ikke rigtig det besvær, med at skulle købe konvolutter og frimærker og, hvad der nu hører med.
Vil helst bare gå ned i en butik med en bunke spil og få lidt mønt for det.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Sv: Bedste sted at sælge brugte spil

Indlægaf Jb » lør 10 nov 2012 21:49

Efter min erfaring får man mere i Blockbuster end i gamestop og nye og brugte spil er tit billigere end gamestop når man er skal købe for det man får for de brugte
Vil du ikke bruge pengene instore men have dem udbetalt er det nok lidt det samme og ikke anbefalet. Man får ikke en skid
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Bedste sted at sælge brugte spil

Indlægaf Abcent » lør 10 nov 2012 22:00

Så, hvis man vil bruge pengene i butikken på fx. et nyt spil, så får man mere?
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Bedste sted at sælge brugte spil

Indlægaf Erroneus » lør 10 nov 2012 22:06

Det svinger meget. Jeg sælger sjældent mine spil, medmindre det er fordi jeg har dobbelt af dem (pga. digitale kopier), men nogle gange bliver jeg alligevel overrasket over Gamestop, både den ene og anden vej. F.eks. fik jeg 80 kr for Motorstorm Apocalypse og 60 kr for Resident Evil 5. Sammen med 25% oven i pga. jeg brugte dem til at bestille SimCity 5 CE (som jeg endda fik billigere end nogle andre steder), så fik jeg så 100 kr og 75 kr for dem. Det havde jeg fået svært ved i privat salg og så er det jo lettere at gå ind i f.eks. Gamestop.

Men jeg har dog også prøvet de vil give 15 kr for Uncharted 2 Speciel Edition... den beholdte jeg naturligvis og gav til en ven :)

Og ang. Gamestop, så skal man huske at få deres Powertrade kort, hvis man alligevel laver en forudbestilling, så får man 10% ekstra oven i ens brugtpris, hvis man bare sælger dem uden det er sammen med en forudbestilling. Og de penge man smider ind på sit powertrade kort, kan man jo bruge til f.eks. PSN værdikort, hvis man ikke kan finde noget interessant hos dem :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Bedste sted at sælge brugte spil

Indlægaf morfar » lør 10 nov 2012 23:54

Man får som regel ikke en skid for sine brugte spil i Gamestop og BB hvis det er gamle.

Man skal være heldig hvis man får 80 kr. for et ældre spil og så SKAL pengene bruges i butikken. Hvis man ikke har tænkt sig at handle i gamestop/BB, så kan det overhovedet ikke betale sig at sælge sine spil der.

Men hvis man er doven og ikke gider gøre noget for at få en god pris ved privatsalg, så må man leve med at flere af ens spil kun er 15-25 kr værd!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Bedste sted at sælge brugte spil

Indlægaf Panacea73 » søn 11 nov 2012 01:02

Bogormen i Esbjerg er ofte fair.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Re: Bedste sted at sælge brugte spil

Indlægaf BT-DK » tors 22 nov 2012 16:23

Offtopic: Er der nogen som stadig tager imod PS2 spil??
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Re: Bedste sted at sælge brugte spil

Indlægaf Nistelroy78 » tors 22 nov 2012 16:25

BT-DK skrev:Offtopic: Er der nogen som stadig tager imod PS2 spil??



Er vel ikke off-topic når emnet omhandler brugte spil og det kan være hvad som helst ..

Men ja Gamestop gør og Blockbuster gør men du får kun et symbolsk beløb af 5 kr pr spil hvis du bruger pengene på at købe noget.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Bedste sted at sælge brugte spil

Indlægaf BT-DK » tors 22 nov 2012 21:51

Nistelroy78 skrev:
BT-DK skrev:Offtopic: Er der nogen som stadig tager imod PS2 spil??



Er vel ikke off-topic når emnet omhandler brugte spil og det kan være hvad som helst ..

Men ja Gamestop gør og Blockbuster gør men du får kun et symbolsk beløb af 5 kr pr spil hvis du bruger pengene på at købe noget.


Det har du vel egentligt ret i, men tak.. Tror jeg tjekket det ud ;)
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster