Forum

Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf morfar » ons 13 feb 2013 12:48

Er lige nødt til at poste denne Nintendo historie:

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/s ... 918835.ece

Og så kan jeg ikke engang få "nulstillet" min PS3 konsol jeg fik stjålet under indbrud! (jeg ved man kan gøre det online, men kun 1 gang om året)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Jables » ons 13 feb 2013 15:30

Har fået denne mail her i dag.
Man må sige at tonen lidt er en anden efterhånden.


Hi,

This is an information notice that we have sent your query further to Sony Computer Entertainment Europe’s (SCEE) headquarter in England.

I've attached the Reference ID given to us from SCEE in the subject line of this email.
I'm sorry that we on a local level could not solve your issue but I have confidence that our second level in England will.

We expect to have an solution for your with-in a couple of days.

Please keep your reference number in the subject line every time you contact us about this issue.

Med vänliga hälsningar/Best Regards

Christian

Playstation Hotline
Nordisk Film
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Krede1972 » ons 13 feb 2013 15:49

Var en gang i kontakt med Natacha fra SCEE i England. Hun var både sød og lækker :mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf JanR » ons 13 feb 2013 15:55

Krede1972 skrev:Var en gang i kontakt med Natacha fra SCEE i England. Hun var både sød og lækker :mrgreen:


Hvordan ved du at hun var lækker, og at du ikke snakkede med fede Dorit? :)
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Queletok » ons 13 feb 2013 16:14

Kan høre at de ikke har forandret sig en ****, jeg købte for nogle år siden en quiz pakke til Buzz!, det virkede ikke, det tog dog noget tid før jeg tog fat i den NF support, da de ikke ligefrem skilte med det.

Men SONY havde lavet en ny release af Quiz pakken (euro soccer quiz) som nu var tilgængelig på PSN, men den havde jeg åbenbart ikke købt.

NF support sagde at jeg bare skulle gå ind i min historie og hente pakken igen, men det var den pakke der ikke virkede.
NF sagde at jeg under ingen omstændigheder kunne få refunderet mit køb, eller få gjort den nye pakke tilgængelig.

Summa summarum, jeg brugte man minutter på NF tlf support til 6kr/min, som overgik beløbet som jeg havde købt for.

Ikke rigtigt den store point i denne historie ud over at Nordisk Films PSN Support er totalt ringe....
Queletok
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Stricker » ons 13 feb 2013 22:08

I bør alle organisere jer og kontakte Sony ang jeres frustrationer med Nordisk Film. Jeg tror ikke at der skal mange klager til før at Sony beder Nordisk om at opføre sig pænt, da deres kundeservice jo reflektere hele oplevelsen med Playstation.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Krede1972 » ons 13 feb 2013 23:44

janzor88 skrev:
Krede1972 skrev:Var en gang i kontakt med Natacha fra SCEE i England. Hun var både sød og lækker :mrgreen:


Hvordan ved du at hun var lækker, og at du ikke snakkede med fede Dorit? :)


Der fandtes billeder af den sprøde sag...Men det er vist efterhånden omkring 10 år siden :wink:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Jables » søn 17 feb 2013 23:16

BREAKING NEWS!!

Hold kæft det er sjovt det her. Venter som tidligere skrevet stadig svar fra deres afdeling i UK, men der er alligevel sket en udvikling i sagen.

For et par minutter siden kiggede jeg rundt inde på PS Storen. Inden jeg skal til at gå ud derfra, kigger jeg for sjovt ind på min download-liste. Til min helt store overraskelse er Ni No Kuni forsvundet derfra. Kigger derefter på min wallet hvor der ganske rigtigt står 499,- kroner.

Jeg er selvfølgelig lykkelig over at jeg nu delvist har fået mine 500 kroner tilbage. Men jeg er dog også allerede ved at gøre mig overvejelser om hvad jeg vil skrive tilbage, når SCEE engang kontakter mig.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Krede1972 » man 18 feb 2013 00:00

Som skrevet tidligere så tror jeg at dette var hvad der lå i den såkaldte goodwill gesture og ikke andet.
Tror ikke at du får mere ud af flere e-mails, andet end at du kan afreagere og få lidt luft.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Jables » tors 21 feb 2013 15:21

Fik denne mail:

Hi,

Sony sent us this regarding your ticket.

Hi,

I have refunded this purchase back to the customer's wallet now.

Regards
Maria

Med vänliga hälsningar/Best Regards

Christian

Playstation Hotline
Nordisk Film



Nordisk Film A/S
Att: PlayStation Hotline
Mosedalvej 14-16
DK-2500 Valby



Havde forventet, at jeg i det mindste ville få en bare lidt uddybende mail fra UK.. Skuffende, but oh well.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Stricker » tors 21 feb 2013 16:18

Glæder I jer ikke til at Nordisk Film skal stå for PS4? :D
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Krede1972 » tors 21 feb 2013 20:44

Stricker skrev:Glæder I jer ikke til at Nordisk Film skal stå for PS4? :D


Jo, det gør vi da...spørgsmålet er bare: Hvem ville man hellere have i stedet? Der findes jo så mange servicevirksomheder eller ansatte i servicevirksomheder, som ikke gør deres arbejde godt nok.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Sv: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Jb » tors 21 feb 2013 21:09

Who cares. Jeg har aldrig haft brug for dem til noget som helst. Men trådstarter fik da noget. Prøv og ring til xbox support og snak med dem. Min xbox blev bannet fra live. Uden hacks og chips osv. Jeg snakkede med dem utallige gange og mails flere gange. Da jeg havde levet en måned uden online solgte jeg lortet og købte en ps3.den dag idag er min gamle xbox stadig bannet. Og min xbox live account er stadig under 3 måneders probation Trods min account ikke har Været brugt i over 4 år.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Sv: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Stricker » tors 21 feb 2013 23:06

Jb skrev:Who cares. Jeg har aldrig haft brug for dem til noget som helst. Men trådstarter fik da noget. Prøv og ring til xbox support og snak med dem. Min xbox blev bannet fra live. Uden hacks og chips osv. Jeg snakkede med dem utallige gange og mails flere gange. Da jeg havde levet en måned uden online solgte jeg lortet og købte en ps3.den dag idag er min gamle xbox stadig bannet. Og min xbox live account er stadig under 3 måneders probation Trods min account ikke har Været brugt i over 4 år.


Tja, hvis du sammenligner skidt med lort... :roll:
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster