Forum

Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf glyr » ons 06 feb 2013 22:43

Helt enig..... Standart eller copy/paste svar efter en uge. Har aldrig oplevet så dårlig service på denne side af år 2000 !
Syntes denne sag er så oplagt i købers favør og jeg håber du har kræfter til at kæmpe.
Mon man kunne få Tænk til at gå ind i sagen ? De har før lagt arm med apple !

Held og lykke. Vil følge din sag.
Glyr
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Jables » ons 06 feb 2013 22:52

glyr skrev:Helt enig..... Standart eller copy/paste svar efter en uge. Har aldrig oplevet så dårlig service på denne side af år 2000 !
Syntes denne sag er så oplagt i købers favør og jeg håber du har kræfter til at kæmpe.
Mon man kunne få Tænk til at gå ind i sagen ? De har før lagt arm med apple !

Held og lykke. Vil følge din sag.
Glyr


Jeg takker for støtten!
Jeg kan love dig for at jeg vil kæmpe for min sag, da jeg også selv føler at det er Sony som har fejlet i den grad og ikke køber.

Hvis NFI fortsætter med at henvise til deres dejlige "Terms of Service", så er mit håb at min sidste mail indeholder informationer nok om at jeg er blevet misledt, til at min bank kan tilbagebetale mine penge.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Krede1972 » tors 07 feb 2013 03:12

Alene det at spillet har været annonceret som værende på 6GB da du købte det og det efterfølgednde viser sig at være på 21 GB og derfor kræver mere plads end der er på en PS3 med 40 GB er efter min mening argument nok til at lade handlen gå tilbage.

Og det vil helt sikkert også holde i retten.

Oplysningerne på Storen har ikke været fyldestgørende ved købet. De har været direkte forkerte og fejlbehæftede. Handlen er derfor indgået på falske og forkerte vilkår og forudsætninger. Derfor kan du kræve at handlen går tilbage. Du kan aldrig stilles ringere end de rettigheder den danske købelov giver dig.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Morten Rask » tors 07 feb 2013 03:18

Krede1972 skrev:Alene det at spillet har været annonceret som værende på 6GB da du købte det og det efterfølgednde viser sig at være på 21 GB og derfor kræver mere plads end der er på en PS3 med 40 GB er efter min mening argument nok til at lade handlen gå tilbage.

Og det vil helt sikkert også holde i retten.

Oplysningerne på Storen har ikke været fyldestgørende ved købet. De har været direkte forkerte og fejlbehæftede. Handlen er derfor indgået på falske og forkerte vilkår og forudsætninger. Derfor kan du kræve at handlen går tilbage. Du kan aldrig stilles ringere end de rettigheder den danske købelov giver dig.


Den vil sikkert holde i retten - men af ren nysgerrighed Jables, har du egentlig så lille en harddisk i din PlayStation 3? ;-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Jables » tors 07 feb 2013 03:38

Jeg er i besiddelse af en PS3 på 40GB ja.
Jeg ville da ikke skrive det, hvis det ikke var sandt. :)
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Morten Rask » tors 07 feb 2013 04:04

Jables skrev:Jeg er i besiddelse af en PS3 på 40GB ja.
Jeg ville da ikke skrive det, hvis det ikke var sandt. :)


Beklager, overså helt, at du skrev tidligere i tråden, at du ejer en PlayStation 3 på 40 GB. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Allanb » tors 07 feb 2013 07:34

At du overhovedet får svar fra dem på mail er helt utroligt. Da jeg havde købt en ordentlig stak psn plus koder der uheldigvis ikke var aktiveret måtte jeg opgive at skrive mails, fordi de slet ikke svarede. Det var først da jeg ringede på det her sindsyge dyre telefon nr. Der skete lidt, men endte med at skulle ringe 3 gange til dem, men så havde de jo også tjent penge på min reklamation. Det er bare den dårligste kundeservice der bliver spaket afsted der.

Men håber det lykkes dig at få dine penge tilbage fra nordisk film. Du kunne jo prøve at skrive en klage til Sony for at synlig gøre dine problemer med nordisk film og deres modvilje til at se problemet.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


RE: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Maias227 » tors 07 feb 2013 13:02

Hvis de ikke vil samarbejde er administrative myndigheder et billigere alternativ end domstolene. Du kan fx kontakte forbrugerombudsmanden eller forbrugerklagernævnet

Sent from my RM-821_eu_denmark_251 using Board Express
Maias227
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Bab » tors 07 feb 2013 16:25

Spørgsmålet er jo igen, hvad der står i EULA og som vi alle har læst og godkendt ;) Tages der forbehold for trykfejl osv?
Desuden er der særlige regler for download af digital materiale, men dem er jeg ikke selv bekendt med.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf JanR » tors 07 feb 2013 16:31

Bab skrev:Spørgsmålet er jo igen, hvad der står i EULA og som vi alle har læst og godkendt ;) Tages der forbehold for trykfejl osv?
Desuden er der særlige regler for download af digital materiale, men dem er jeg ikke selv bekendt med.

Bab


Det har jeg svaret på, hvis du læser første side igennem.. :wink:
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Bab » tors 07 feb 2013 16:49

Det kan jeg nu ikke se, at du har svaret på. Med mindre at du læser noget imellem linierne, som ikke står der ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Jables » tors 07 feb 2013 17:31

Så er der snart gået en dags arbejdstid på deres hotline, uden at de har svaret på min mail.
Skriver samme mail til dem i morgentidlig, hvor jeg tilføjer at det er min sidste mail, før at jeg kontakter min bank.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Bab » tors 07 feb 2013 18:10

Hvis du går i banken og får pengene tilbage, så er det svindel. Du har jo modtaget noget. Ikke til tiden, men du vil til enhver tid kunne installere det på en PS3, hvis der er plads nok.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Jables » tors 07 feb 2013 18:12

Bab skrev:Hvis du går i banken og får pengene tilbage, så er det svindel. Du har jo modtaget noget. Ikke til tiden, men du vil til enhver tid kunne installere det på en PS3, hvis der er plads nok.

Bab


Jeg tror ikke at du har læst topic igennem.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Min oplevelse hos Nordisk Film kundesupport.

Indlægaf Bab » tors 07 feb 2013 18:35

Jo, jeg har læst det hele. Også alle kommentar fra folk, som tror, at vi lever i en perfekt verden. Det gør vi desværre ikke. Når alt komme til alt, så skyldes det, at du ikke har læst EULA, som 99,9% af os andre heller ikke har. Som det er blevet fremhævet, så kan du kun annullere en pre-order indtil dagen før udgivelse. Og de har desuden frasagt sig ansvar for, at alt er til rådighed til enhver tid.

Fakta er, at du har modtaget en vare. Og så er det en sag imellem dig og Nordisk film. Ikke imellem dig og banken.
Jeg kan heller ikke gå ned og købe et par bukser, hvor jeg taber mig 5 kg inden jeg tager dem i brug og så gå ned i banken og få mine penge tilbage.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron