Bab skrev:Beeeeeeeeeep
Det er virkelig sjovt, hvordan folk reagere herinde, hver gang de bliver modsagt. Fordi de har jo altid ret.
Bab
Du kan altid gøre indsigelse, såfremt der er trukket et beløb fra din konto, og du kan godtgøre:
at du ikke har modtaget varen
at du har været udsat for et misbrug af kortoplysninger
at du har fortrudt købet, inden du har modtaget varen ved fx at nægte at modtage den eller undlade at afhente den på posthuset
at der er trukket et højere beløb, end du havde godkendt ved bestillingen
Det gælder dog kun, hvis du udnytter fortrydelsesretten ved ikke at tage imod pakken fra postbud eller fragtfirma.
Hvis du har modtaget pakken og derefter udnytter fortrydelsesretten, kan banken ikke længere hjælpe dig. I stedet kan du prøve Forbrugerklagenævnet eller et godkendt ankenævn.
Krede1972 skrev:Så vidt jeg har forstået er der ikke tale om en decideret trykfejl, da man fra den europæiske del af Sony/Playstation har troet og været sikker på at spillet kun fyldte 6 GB. Derfor stod der at spillet fyldte 6GB.
At mere end 2/3 af spillet så har manglet og derfor ikke virket på releasedagen finder man først ud af da de der har købt spillet sjovt nok ikke kan få det til at fungere.
Det er ikke en trykfejl, men en fejlinformation baseret på uduelighed og manglende teknisk forståelse af produktets "udseende".
Jables skrev:Haha, hvilken overraskelse.
Jeg har netop modtaget denne mail.
Hello Mads,
Thank you for your recent correspondence.
Ii is understood from your e-mail that you would like a refund for your recent purchase from the PlayStation Store. Regrettably, as stated in the Terms of Service, we are unable to offer a refund for any purchase made on the PlayStation Store.
Our Terms of Service can be found at: http://www.scei.co.jp/ps3-eula/psn/e/e_tosua_en.html
Although all sales are final we will submit your request further for you as a good-will gesture.
When you create a Sony Entertainment Network account, there are a few key pieces of information to be aware of:
1. Sign-in ID: A valid email address where communications from PlayStation Network will be sent.
2. Online ID: Your screen name that other PlayStation Network users will use to identify you.
3. Date of Birth: Used to validate your account if you ever forget your password.
Please inform all of the above so we may assist you further.
With warm regards,
The PlayStation Team Scandinavia
Sony Entertainment Network Europe
Nordisk Film A/S
Mosedalvej 14-16
2500 Valby
Denmark
CVR 13513074
Hvor er de dog FLINKE!
Jeg er ret sikker på at beløbet vil blive overført til min PSN wallet. Jeg er dog ikke ligefrem tilfreds med at lade mig nøjes med dette, men spørgsmålet er bare om jeg orker at kører sagen videre...
morfar skrev:At overføre hans penge tilbage på hans wallet, så han ikke kan bruge dem på andet end noget Sony tjener penge på, det syntes jeg ikke er et godkendt resultat.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster