Forum

Gamestop Trade-in

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf Bab » man 25 feb 2013 12:36

Så bliver det jo spændende at se, hvad den bliver prissat til og om vi får lov til at hente den i år :)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf hamdenfede » man 25 feb 2013 12:45

Bab skrev:De spil som er med i tilbudet 5 for 680 kr giver ikke noget ekstra. De penge kan godt bruges til forudbestilling af PS4.
De andre spil som ikke er på listen giver 25% ekstra og kan også bruges til forudbestilling af PS4. Også selvom det er den samme PS4. Til de sidste spil kan du få yderlige 10% på Power Trade kort, ialt 35%. Det opretter de automatisk for dig, når du forudbestiller din PS4.

Bab



Sandt at man ikke får de 25% for tilbuddet med 5 spil for 680, men med powertrade kort får man ihvertfald de 10%... alt i alt gode penge hvis man nu har for 4k spil så er det lige 400,-
hamdenfede
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf Morten Rask » man 25 feb 2013 12:55

hamdenfede skrev:
Bab skrev:De spil som er med i tilbudet 5 for 680 kr giver ikke noget ekstra. De penge kan godt bruges til forudbestilling af PS4.
De andre spil som ikke er på listen giver 25% ekstra og kan også bruges til forudbestilling af PS4. Også selvom det er den samme PS4. Til de sidste spil kan du få yderlige 10% på Power Trade kort, ialt 35%. Det opretter de automatisk for dig, når du forudbestiller din PS4.

Bab



Sandt at man ikke får de 25% for tilbuddet med 5 spil for 680, men med powertrade kort får man ihvertfald de 10%... alt i alt gode penge hvis man nu har for 4k spil så er det lige 400,-


Burde det være muligt? Kan jeg se at jeg ikke har fået på nogle af de 5 sæt jeg har indleveret. Kun på løse spil der ikke stod på listen.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf Bab » man 25 feb 2013 13:05

Det er åbenbart forskelligt. Jeg fik nemlig også de 10%, men min kammerat fik dem ikke. Det var i samme butik, men to forskellige sælgere. Jeg fik en almindelig sælger og kammeraten mødte butiksbestyren, som dog mente, at jeg havde fået for meget, hvis jeg havde fået 10% ekstra.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf hamdenfede » man 25 feb 2013 13:12

Zejfur skrev:
hamdenfede skrev:
Bab skrev:De spil som er med i tilbudet 5 for 680 kr giver ikke noget ekstra. De penge kan godt bruges til forudbestilling af PS4.
De andre spil som ikke er på listen giver 25% ekstra og kan også bruges til forudbestilling af PS4. Også selvom det er den samme PS4. Til de sidste spil kan du få yderlige 10% på Power Trade kort, ialt 35%. Det opretter de automatisk for dig, når du forudbestiller din PS4.

Bab



Sandt at man ikke får de 25% for tilbuddet med 5 spil for 680, men med powertrade kort får man ihvertfald de 10%... alt i alt gode penge hvis man nu har for 4k spil så er det lige 400,-


Burde det være muligt? Kan jeg se at jeg ikke har fået på nogle af de 5 sæt jeg har indleveret. Kun på løse spil der ikke stod på listen.


jamen de har ikke styr på reglerne... nogen steder kan man aflevere 30 spil andre kun 5, nogle steder kan man gemme sine penge andre skal de bruges med det samme! men jeg fik 10% uden problemer det vildeste var at ekspedienten selv spurgte om jeg havde mit Powertrade kort så jeg kunne få de 10% ekstra og mener det var bestyreren i Næstved butikken! Kan iøvrigt anbefale Næstved Butikken! super god service.
hamdenfede
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf hazzwar » man 25 feb 2013 18:33

Tak for tippet - så er Vita med 16 GB memory i hus. Nogen der vil købe et 4 GB kort stadigvæk i original indpakning? :p
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 386
By: Herning


Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf Erroneus » man 25 feb 2013 22:05

Tror de fleste butikker har fået rettet ind nu, Odense i rosensgårdscentret kræver også at man køber noget her og nu (gjorde de ikke i starten), hvilket er fair nok. Så jeg smed en bestilling på PS4 :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf OmarE » man 25 feb 2013 22:17

Nogen der ved om de tager imod Collectors edition af spil?

Det drejer sig om God of War 3 Collecters edition og Assassins Creed Brotherhood Codex editio.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf Morten Rask » man 25 feb 2013 22:23

OmarE skrev:Nogen der ved om de tager imod Collectors edition af spil?

Det drejer sig om God of War 3 Collecters edition og Assassins Creed Brotherhood Codex editio.


Tror ikke de vil tage imod hele Collectors Edition, bare spillet i cover. Det har vist samme stregkode som standard.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf OmarE » man 25 feb 2013 22:26

Zejfur skrev:
OmarE skrev:Nogen der ved om de tager imod Collectors edition af spil?

Det drejer sig om God of War 3 Collecters edition og Assassins Creed Brotherhood Codex editio.


Tror ikke de vil tage imod hele Collectors Edition, bare spillet i cover. Det har vist samme stregkode som standard.


Nope... Der står Not to be sold seperatley på Assasins Creed brotherhood....
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf Rena » man 25 feb 2013 22:53

Gamestop havde intet problem med at, tag min Bundle copy af Forza 3 som der stod Not to be sold Seperatley, så tror ikke det et problem
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf Laffer » man 25 feb 2013 23:29

Jeg må også ned og pre ordre en PS4, har en håndfuld COD spil jeg kan smide over disken ;o)
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf OmarE » man 25 feb 2013 23:35

Rena skrev:Gamestop havde intet problem med at, tag min Bundle copy af Forza 3 som der stod Not to be sold Seperatley, så tror ikke det et problem


Jamen skal de ikke scanne stregkoden?
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf Erroneus » man 25 feb 2013 23:36

Nej, hvis der ikke er nogle stregkode, slår de bare spillet op manualt. Jeg har solgt masser af spil uden stregkoder, ja endda spil uden covers :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Gamestop Trade-in

Indlægaf Morten Rask » man 25 feb 2013 23:57

Erroneus skrev:Nej, hvis der ikke er nogle stregkode, slår de bare spillet op manualt. Jeg har solgt masser af spil uden stregkoder, ja endda spil uden covers :)


Det var jeg ikke klar over var muligt. I så fald, så har jeg nogle enkelte titler med "Not be be sold separately" på.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster