Forum

Gamestop Trade-in

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Gamestop Trade-in

Indlægaf Morten Rask » tors 21 feb 2013 23:08

Det ser ud til at tråden er gået i en anden retning, så jeg laver det om til tråden omhandlende Gamestop's trade-in kampage de kører i øjeblikket og frem til den 5. marts.
Senest rettet af Morten Rask søn 24 feb 2013 15:48, rettet i alt 1 gang.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Tager Gamestop imod Platinum?

Indlægaf mrlenniboy » tors 21 feb 2013 23:36

Det har ingen betydning at det er Platinum, og jo du kan sagtens få dem på gavekort, har jeg selv fået ;-)
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Tager Gamestop imod Platinum?

Indlægaf Morten Rask » tors 21 feb 2013 23:41

mrlenniboy skrev:Det har ingen betydning at det er Platinum, og jo du kan sagtens få dem på gavekort, har jeg selv fået ;-)


Tak for svaret. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Sv: Tager Gamestop imod Platinum?

Indlægaf Jb » fre 22 feb 2013 00:05

Ja der er nogle gode rabatter at hente hvis man har nogle spil liggende med lav værdi. Gamle eller nogle man har fundet på tilbud ved cdon eller elgiganten.

Smider selv 3 stk med kæresten imorgen of forhåbentlig har de persona 4 golden i Bruuns galleri
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Tager Gamestop imod Platinum?

Indlægaf Nistelroy78 » fre 22 feb 2013 00:26

kommer satme an på hvad for 3 titler det er er det ikke NYE titler sm udgivet inden for det sidste år skal du nok ikke håbe på mere end 75 kr pr spil og så er du også heldig.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Tager Gamestop imod Platinum?

Indlægaf Morten Rask » fre 22 feb 2013 00:34

Nistelroy78 skrev:kommer satme an på hvad for 3 titler det er er det ikke NYE titler sm udgivet inden for det sidste år skal du nok ikke håbe på mere end 75 kr pr spil og så er du også heldig.


Hvis de står på listen, så får han jo netop 380,- for dem, så længe de er i ordentligt stand. Du skal huske at læse hele indlægget. :-)

Dem jeg skaffer mig af med er:

• Far Cry 2
• GRID
• Dead Rising 2
• Saints Row 2
• WipEout 2048 (Vita)

Alle i tiptop stand, så de burde gerne indbringe de 680,- som der står i tilbuddet.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Sv: Tager Gamestop imod Platinum?

Indlægaf Jb » fre 22 feb 2013 00:56

Enig.

Jeg aflevere disse 3
Saints row the third
Hyper dimension neptunia
Gravity rush

Derudover har de også 99'er kampagne.

Byt 2 spil på listen til et nyt spil for 99.

Her bytter jeg SF x Tekken og nfs most wanted.
For at få crysis 3
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Tager Gamestop imod Platinum?

Indlægaf Morten Rask » fre 22 feb 2013 04:52

Nå, så blev der tømt lidt ud i samlingen. Kommer af med nogle gamle spil der gerne skal kunne indbringe 2040,- og så har jeg lidt ekstra der ikke fremgår på listen som også ryger med, med 25% (og 10% Powertrade) indbytnings-værdi i hatten ved forudbestilling af PS4.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Tager Gamestop imod Platinum?

Indlægaf Jb » fre 22 feb 2013 10:31

Puha, jeg gider slet ikke bekymre mig om ps4 endnu.

jeg tror måske jeg venter. hvis den launcher med 5 spil og ikke kan spille/ streame ps3 spil de første par måneder bliver den ikke brugt nok til at retfærdiggøre den højre Launch pris.

og der er jo lang tid til den kommer.
spørgsmålet er bare om man gider jagte trofæer indtil den kommer eller om det er "spild" af tid.

Ny arkitektur osv. måske vi ser nyt PSN ID system så man skal starte forfra?
vi kan jo ikke bruge vores indkøbte PSN titler alligevel så det er kun trophies der "kommer med over" på den nye konsol.

omvendt siger de jo der er fuld integration med vita så mon ikke det er muligt at benytte den gamle PSN database. med bruger id osv.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Tager Gamestop imod Platinum?

Indlægaf CthulhuAlmighty » fre 22 feb 2013 12:46

Jeg er ganske sikker på at hele Trophy-systemet bliver flyttet over til PS4 uden problemer. Jeg kan ikke se, hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre. Og derudover ville man pisse de hardcore trofæ-samlere godt og grundigt af, og de er uden lige den demografiske gruppe, der køber flest spil.
“If our brains were simple enough for us to understand them, we'd be so simple that we couldn't.”
CthulhuAlmighty
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Re: Tager Gamestop imod Platinum?

Indlægaf Bab » fre 22 feb 2013 14:07

Jeg har 30 spil på listen, som burde give mig 4080 kr. Både gamle og nye spil.
Det lyder jo fristende, når vi ved, at PS4 alligevel ikke vil kunne spise dem.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Tager Gamestop imod Platinum?

Indlægaf Erroneus » fre 22 feb 2013 14:14

Jeg vil råde folk til at gøre det asap, da de sagtens kan finde på at opdatere den liste over spil de giver gode penge for.

Jeg har tømt mine skuffer for gamle spil jeg ikke rører mere og fået smækket 3200 kr ind på mit Gamestop kort.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Tager Gamestop imod Platinum?

Indlægaf Bab » fre 22 feb 2013 14:16

Hvad giver de for spil, som ikke er på listen. Jeg kan jo ligeså godt rydde hylden, når jeg er i gang. Så skulle der lige blive råd til en ny PS4 Pre-order.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Tager Gamestop imod Platinum?

Indlægaf Rytteren » fre 22 feb 2013 14:35

her kan det sku være øv, man ofte køber spil i usa - region 1 spil :D
nogen der ved om man kan "blande" F.eks 3 ps3 spil 1 xbox og et til psp?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Tager Gamestop imod Platinum?

Indlægaf Erroneus » fre 22 feb 2013 14:54

Du kan sagtens blande spil, jeg blandede både PS3 og Wii spil da jeg afleverede ind.


Bab: Det er svært at sige, nogle titler giver det ikke meget for, mens nogle får man overraskende en del for, det kommer an på hvor "sjælden" titlen er og hvor mange de har liggende, samt hvad deres salg af den titel er.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster