Forum

Gamestop dårligt eller ?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf armorking » tors 07 nov 2013 10:57

hej alle .

for 2 dage siden havde min bror fødselsdag og han fik så penge til at købe BF4 og et headset og det er første gange han køber spil da han er lige startet som gamer , han vælger så at købe fra Gamestop BF4 og et headset Turtle p22 som skulle give 20% Rabat hvis man købte begge ting sammen , cool tænkte han , da han kom hjem tjekker jeg begge ting og finde ud af at han fik et headset som hedder P11 en af de gamle , der er både pris forskel på 350kr og kvalitet . Jeg vælger så selv at tage en snak med dem og de siger at vi ikke har de headset vi reklamere med ?? og han viste intet om hvordan den tilbud kører og fik bare smidt en af de billigere headset i stedet , selvom de har en P21 som er et nr mindre end den de reklamere med , men alligevel fik min bror en lort en med hjem .

Jeg spørge om han vil bytte til den de reklamerer med , de har det så ikke siger han , ok Lad mig så få mine penge retur og I får jeres lort tilbage , de vil han heller ikke , han vil kun give mig et gave kort på beløbet som jeg kan bruge i butikken .

igen en virkelig lort butik at handle i , deres personale fatter intet om video games og har ikke styr på lortet . [-X
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf Mike JezZ » tors 07 nov 2013 11:05

GameStop er ikke et sted jeg normalt sætter mine ben i medmindre jeg skal sælge noget.

Kontakt manageren eller få fat i nogle højere oppe. Det er jo rent faktisk svindel at gi dig et dårligere produkt end det du har betalt for.
Billede
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf Trekamp » tors 07 nov 2013 11:09

Har din bror ikke kigget på det han købte i butikken? Det virker sådan lidt mystisk at han "køber et p22" men først opdager ved hjemkomst, at han tilsyneladende har købt noget helt andet.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf Mike JezZ » tors 07 nov 2013 11:24

Trekamp skrev:Har din bror ikke kigget på det han købte i butikken? Det virker sådan lidt mystisk at han "køber et p22" men først opdager ved hjemkomst, at han tilsyneladende har købt noget helt andet.


Som OP siger er knægten kun lige trådt ind i gaming. Han ved tilsyneladende ingenting, derfor er det stadig ikke i orden at tage røven på ham.
Billede
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf Trekamp » tors 07 nov 2013 11:27

Jeg prøver bare at forstå, om han har bedt om vare A og har fået vare B ned i posen, eller hvad der er foregået. Hvis han er for lille til selv at kunne finde rundt i den slags, kan han jo spørge om hjælp eller få nogen han kender til at hjælpe sig.

Hvis jeg går ned i Føtten og køber et glas pickles, når jeg egentlig havde tænkt mig at købe en pyntepude er det altså stadig min egen skyld, at jeg ikke har fået det rigtige produkt med hjem.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf thorpedo29 » tors 07 nov 2013 11:32

Jeg vil også tage fat i en manager hvis historien er som du beskriver den. Det er sku ikke i orden og lyder heller ikke som en service Gamestop ville være stolt af.
thorpedo29
Niveau 2
 
Indlæg: 169
By: København


Re: Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf armorking » tors 07 nov 2013 12:03

jeg har selv snakket med sælger , han var ny siger han og alene på arbejde og han havde snakket med en af hans kollegaer via. tlf og har sagt at min bror skal have den headset i stedet , at de havde ret til at smide hvilket som helst turtle headset hvis de ikke har den model de reklamere med og selvfølgelige får man den billigste

Jeg tager ned til dem i dag igen og bede om en forklaring .

Og nej min bror ved intet om gaming , han skulle bare have spilet og et headset , han så den headset i Fona og kunmne lide den , da fona ikke havde tilbud på dem valgte han game stop , han så ikke at der stod P11 på den før han kom hjem og vi fik tjekket det , han ville bare i gange med BF4 hurtigts muligt :D
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf Trekamp » tors 07 nov 2013 12:12

Undskyld, jeg har sgu lidt svært ved at forstå hvad du skriver.

Har din bror betalt for et p11, eller har han betalt fuld pris for et p22 og fået udleveret et p11? Hvis han kun har betalt for et p11, har han så fået 20% rabat?

Hvis han har betalt for et p22, har de selvfølgelig pligt til at udlevere et p22..

Nu ved jeg ikke hvor gammel din bror er, men det er altså ingen undskyldning i forhold til butikken at man som køber ikke aner hvad man foretager sig, så det kunne være en idé lige at tage ham i hånden en anden gang han skal ud at shoppe.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf EvilNinjaMoby » tors 07 nov 2013 12:22

armorking skrev:...at de havde ret til at smide hvilket som helst turtle headset hvis de ikke har den model de reklamere med og selvfølgelige får man den billigste.

Det skal så bare fremgå af deres tilbudsmateriale - forbrugeren har krav på at vide hvad der købes. Desuden er jeg overbevist om, at det også er sælgers pligt at oplyse dette, hvis køber siger: "Jeg vil gerne gerne købe spil X og headset P22" og dette ikke kan efterkommes... Så har man som køber mulighed for at sige nej tak.

Nu har han så opdaget, at det er en god idé at tjekke varene og bonen en anden god gang - særligt når han handler i Gamestop.

@ Trekamp: Er principielt enig i dine betragtninger - men i min verden er det Gamestop som fejler fælt her, hvis man blot har udleveret et andet headset.
Men jo, en kunde som ikke helt ved der foregår, kombineret med en butiksansat som heller ikke aner hvad der foregår, er sjældent en kombination med positivt udfald...
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf Stricker » tors 07 nov 2013 12:23

Selvfølgelig er det ikke i orden, at Gamestop udnytter deres kunders uvidenhed, og da slet ikke et barn. Email deres kundeservice og be om at tale med en seriøs ansat.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf Mendori » tors 07 nov 2013 12:44

Hvad for en Gamestop var det?
Mendori
 


Re: Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf Laffer » tors 07 nov 2013 13:44

Stricker skrev:Selvfølgelig er det ikke i orden, at Gamestop udnytter deres kunders uvidenhed, og da slet ikke et barn. Email deres kundeservice og be om at tale med en seriøs ansat.

Det kan du godt glemme, skrev for en uge og har intet hørt.

De har så ringe en kundeservice og en neandertaler hjemmeside..
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf armorking » tors 07 nov 2013 21:05

Trekamp skrev:Undskyld, jeg har sgu lidt svært ved at forstå hvad du skriver.

Har din bror betalt for et p11, eller har han betalt fuld pris for et p22 og fået udleveret et p11? Hvis han kun har betalt for et p11, har han så fået 20% rabat?

Hvis han har betalt for et p22, har de selvfølgelig pligt til at udlevere et p22..

Nu ved jeg ikke hvor gammel din bror er, men det er altså ingen undskyldning i forhold til butikken at man som køber ikke aner hvad man foretager sig, så det kunne være en idé lige at tage ham i hånden en anden gang han skal ud at shoppe.


Der står i deres katalog alle forskellige headset ( kun turtle ) og det eneste man skal være opmærksom på er det nr. der står på det headset , fordi turtle har mange forskellige design . han har bedt om en P22 som så i fona i andet design og farve og gamestop har noget andet design i kataloget . min bror er 16år og har aldrig købt spil før , det har altid været mig som købte spil til ham og skulle selv denne gange fordi jeg var i Sverige #-o sælger har ikke informeret ham om at det var en P11 en af de gamle modeller .

bare for at gøre det kortere . jeg har været nede i dag og snakket med dem , i følge dem , så var den unge mand ny på arbejde og vidste intet om disse tilbud de kører med . jeg fik pengene retur og fik tilbud en P21 i stedet , hvilket jeg takkede nej til .


så nu har jeg bestilt det fra amazon i stedet :wink:
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf Erroneus » tors 07 nov 2013 21:32

Godt at høre det blev afklaret.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Gamestop dårligt eller ?

Indlægaf Capperdude » tors 07 nov 2013 21:43

Vildt at du fik pengene retur. Men godt :)

Gamestop er (min erfaring) til at lukke op og skide i. Deres kundeservice er ikke eksisterende, og topstyringen gør at de altid bare lægger ethvert ansvar fra sig og henviser til hovedkontoret. Deres priser er også elendige, og altid for dyre, selv som brugte, er spillene dyrere end nye andre steder.

Jaja, de har da engang imellem nogle fede indbytningstilbud, men det er da også det eneste den elendige butik kan bruges til :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster