Allanb skrev:Har aldrig oplevet noget dårligt i Gamestop. Tværtimod modtager jeg altid en super service, selvom jeg kommer og sælge de spil jeg ikke har købt hos dem.
At folk tuder over for dyre spil i forhold til internettet, kan jeg kun sige så køb dine spil der. Det koster altså meget mere at drive en fysisk foretning der ligger hvor kunderne er. Der findes ikke den ting der ikke kan findes billigere på nettet end i en fysisk butik, det er bare sådan det nu engang er.
At folk føler de ikke få den vejledning de behøver er selvfølgelig ikke ok. Men når der er nye medarbejder involveret går det ikke altid som præsten prædiker. Prøv lige at tænke tilbage på jeres første arbejdsdage, var de så vellykket og lette.
Og til sidst, det må vel forventes at man som kunde har sat sig lidt ind hvad det er som man skal købe.
Allanb skrev:Morfar- hvordan skulle ekspedienten nogensind vide hvilken konsol han skulle sælge spillet til, hvis ikke kunden havde sat sig ind i dette selv? Det er vel sådan set umuligt og det jeg mener. Der må være et minimums krav til hvad kunde har sat sig ind i, inden man dukker op i butikken.
Allanb skrev:Har aldrig oplevet noget dårligt i Gamestop. Tværtimod modtager jeg altid en super service, selvom jeg kommer og sælge de spil jeg ikke har købt hos dem.
At folk tuder over for dyre spil i forhold til internettet, kan jeg kun sige så køb dine spil der. Det koster altså meget mere at drive en fysisk foretning der ligger hvor kunderne er. Der findes ikke den ting der ikke kan findes billigere på nettet end i en fysisk butik, det er bare sådan det nu engang er.
At folk føler de ikke få den vejledning de behøver er selvfølgelig ikke ok. Men når der er nye medarbejder involveret går det ikke altid som præsten prædiker. Prøv lige at tænke tilbage på jeres første arbejdsdage, var de så vellykket og lette.
Og til sidst, det må vel forventes at man som kunde har sat sig lidt ind hvad det er som man skal købe.
Allanb skrev:I hverken Fona og Elgiganten er spil deres primære salg/indtægt.
Og hvordan er det lige det går både BB og Stereo studio? De lukke afdelinger da de ikke kan leve af deres egne dumpede priser.
Bab skrev:I en fysisk butik kan du se og prøve varen inden du køber den. Det kan du ikke i en online butik.
Capperdude skrev:Blockbuster har jo haft som primær formål at LEJE film og spil ud, og deres krise, er jo kommet efter ting som Netflix osv er blevet populære.
Krisen har intet med deres spilpriser at gøre.
Capperdude skrev:Allanb skrev:I hverken Fona og Elgiganten er spil deres primære salg/indtægt.
Og hvordan er det lige det går både BB og Stereo studio? De lukke afdelinger da de ikke kan leve af deres egne dumpede priser.
Der er ikke tale om dumpede priser i de butikker. Der er tværtimod tale om skyhøje og latterlige priser hos GS.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster