Trekamp skrev:Har din bror ikke kigget på det han købte i butikken? Det virker sådan lidt mystisk at han "køber et p22" men først opdager ved hjemkomst, at han tilsyneladende har købt noget helt andet.
armorking skrev:...at de havde ret til at smide hvilket som helst turtle headset hvis de ikke har den model de reklamere med og selvfølgelige får man den billigste.
Stricker skrev:Selvfølgelig er det ikke i orden, at Gamestop udnytter deres kunders uvidenhed, og da slet ikke et barn. Email deres kundeservice og be om at tale med en seriøs ansat.
Trekamp skrev:Undskyld, jeg har sgu lidt svært ved at forstå hvad du skriver.
Har din bror betalt for et p11, eller har han betalt fuld pris for et p22 og fået udleveret et p11? Hvis han kun har betalt for et p11, har han så fået 20% rabat?
Hvis han har betalt for et p22, har de selvfølgelig pligt til at udlevere et p22..
Nu ved jeg ikke hvor gammel din bror er, men det er altså ingen undskyldning i forhold til butikken at man som køber ikke aner hvad man foretager sig, så det kunne være en idé lige at tage ham i hånden en anden gang han skal ud at shoppe.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster