Forum

Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf armorking » tirs 19 nov 2013 11:18

en lille oplevelse hos elgiganten .

lad mig understrege at jeg altid har været glad for at handle hos dem , end til jeg bestilte spil på deres hjemmeside .
da var tale om 2 Lost planet spil til PS3 , fik bestilt dem til afhent hos Nørrebro afdeling , som er den tætteste på mig (ca.50min fra mig )

jeg modtog en mail at alt var klar til afhent fra collect stor , jeg går der ind og støde på en af deres unge medarbejdere.
og han siger ja jeg har lige fået dem , jeg skal lige hente dem , der går 5 min. så kommer der anden dreng ( elev ) . Vi har ikke spillene alligevel , jeg ved ikke hvor de blev af , jeg tror de er stjålet fra lager , vi kan ikke finde dem ? OK hvilken idiot vil gå ind og stjæle 2 spil , I har andre varer som er mere værd !!
Han vælge så og tilbyde mig 2 gamle spil i stedet Mass effect 2 og Ghost recon hvilket jeg takker nej til og bede ham om at kalde på hans kollega , Hans forklaring var at de var stjålet , hvor jeg siger at han selv havde gemt spillene til sig selv , han blev helt rød i hovedet . Jeg endte med at tage hjem uden spil og fik sendt en klage afsted .

jeg ved ikke om det var test for deres elev som skulle prøves på mig eller er de virkelig stjålet fra lager.
men stadig dårlig still .
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf Nistelroy78 » tirs 19 nov 2013 11:28

Er jo aldrig dit problem at spillene er stjålet eller ej , men du har hellere ikke ret til at beskylde en af deres medarbejdere for tyveri .. det er sku lavt at gå.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf morfar » tirs 19 nov 2013 11:29

Jeg har hentet ting fra collect store over 20 gange og ALTID modtaget hvad jeg har bestilt.

Et par gange har jeg fundet ud af at der ikke var trofæer i et spil eller at det ikke kunne bruges på gamestops tradelist. Ingen problem. Elgiganten tog dem tilbage og førte pengene tilbage på min konto. (selvfølgelig stadig i folie)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf morfar » tirs 19 nov 2013 11:30

Nistelroy78 skrev:Er jo aldrig dit problem at spillene er stjålet eller ej , men du har hellere ikke ret til at beskylde en af deres medarbejdere for tyveri .. det er sku lavt at gå.


Jeg tænkte det samme. Tyv tror hver mand stjæler :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf armorking » tirs 19 nov 2013 11:35

haha det var ikke sådan ment , jeg beskylder ham ikke for tyveri :D tænkte bare at han selv ville have dem da det var sidste 2 spil på lager , selv om der stod 99 på deres hjemmeside . ellers havde han ikke sagt jeg har lige fået dem :) det er altså ikke det værd for mig , men man tænke bare hvilken tyv vil gå efter 2 spil og overser alle de andre ting de har på lager :D

håber du forstå hvad jeg mener . :)
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf morfar » tirs 19 nov 2013 11:46

Når du skriver følgende uden smiley eller noget, så tror vi jo du mener det :-)

"Hans forklaring var at de var stjålet , hvor jeg siger at han selv havde gemt spillene til sig selv , han blev helt rød i hovedet "
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf Anastacio » tirs 19 nov 2013 11:58

De har garanteret gemt spillene til sig selv, da man lige nu kan sælge spillet hos GameStop for mere end, hvad man betaler hos Elgiganten eller bruge dem til at bytte. De der Lost Planet 3 rives væk lige for tiden.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Re: Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf Bab » tirs 19 nov 2013 12:01

armorking skrev:en lille oplevelse hos elgiganten .

lad mig understrege at jeg altid har været glad for at handle hos dem , end til jeg bestilte spil på deres hjemmeside .
da var tale om 2 Lost planet spil til PS3 , fik bestilt dem til afhent hos Nørrebro afdeling , som er den tætteste på mig (ca.50min fra mig )

jeg modtog en mail at alt var klar til afhent fra collect stor , jeg går der ind og støde på en af deres unge medarbejdere.
og han siger ja jeg har lige fået dem , jeg skal lige hente dem , der går 5 min. så kommer der anden dreng ( elev ) . Vi har ikke spillene alligevel , jeg ved ikke hvor de blev af , jeg tror de er stjålet fra lager , vi kan ikke finde dem ? OK hvilken idiot vil gå ind og stjæle 2 spil , I har andre varer som er mere værd !!
Han vælge så og tilbyde mig 2 gamle spil i stedet Mass effect 2 og Ghost recon hvilket jeg takker nej til og bede ham om at kalde på hans kollega , Hans forklaring var at de var stjålet , hvor jeg siger at han selv havde gemt spillene til sig selv , han blev helt rød i hovedet . Jeg endte med at tage hjem uden spil og fik sendt en klage afsted .

jeg ved ikke om det var test for deres elev som skulle prøves på mig eller er de virkelig stjålet fra lager.
men stadig dårlig still .


Du må da efterhånden have verdensrekorden med problemer med stort set alle, som du snakker med.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf Jb » tirs 19 nov 2013 12:56

Ha - jeg tænkte det samme Bab.
Flot at beskylde en ansat for at sætte sine behov før butikkens.
Senest rettet af Jb tirs 19 nov 2013 16:41, rettet i alt 1 gang.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf armorking » tirs 19 nov 2013 13:08

kan ikke gøre for at vi her i DK har en rigtig god service , og hvor kan du se i mit indlæg jeg har nævnt at han er en tyv ?

det er bare måden du opfatte det på.

jeg har bare været uheldig , lad os sige det sådan
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf hamdenfede » tirs 19 nov 2013 13:25

Jb skrev:Ha - jeg tænkte det samme Bab.
Flot at beskylde en medarbejder for at stjæle på jobbet.


Ved sgu ikke helt.. http://politiken.dk/oekonomi/dkoekonomi ... -milliard/, skal ikke forstås som at han har stjålet spillene, men det er ihvertfald et problem
hamdenfede
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Re: Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf NielsenDk » tirs 19 nov 2013 14:48

Jeg har prøvet et par gange, at vælge collect store og taget ned for at hente det senere samme dag, hvor de så ikke har været nede og hente det jeg har bestilt og lagt til side. 2-3 gange har jeg selv været nede og hente det jeg har bestilt på hylden.
Det kan have været det der er sket, at de ikke har hentet det på hylden og lagt det til dig, hvorefter der er en der er gået ind og taget det.
NielsenDk
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf Erroneus » tirs 19 nov 2013 16:07

NielsenDk skrev:Jeg har prøvet et par gange, at vælge collect store og taget ned for at hente det senere samme dag, hvor de så ikke har været nede og hente det jeg har bestilt og lagt til side. 2-3 gange har jeg selv været nede og hente det jeg har bestilt på hylden.
Det kan have været det der er sket, at de ikke har hentet det på hylden og lagt det til dig, hvorefter der er en der er gået ind og taget det.

Det er meget sandsynlig, har oplevet det samme, selv hvor jeg hentede dagen efter.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf Jb » tirs 19 nov 2013 16:40

armorking skrev:kan ikke gøre for at vi her i DK har en rigtig god service , og hvor kan du se i mit indlæg jeg har nævnt at han er en tyv ?

det er bare måden du opfatte det på.

jeg har bare været uheldig , lad os sige det sådan


Jeg tager det i mig, forkert formuleret. -

"Hans forklaring var at de var stjålet , hvor jeg siger at han selv havde gemt spillene til sig selv"

Men du beskyldte ham dog for at gemme dem til sig selv
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Elgiganten - spil stjålet fra lager ?

Indlægaf arnel925 » tirs 19 nov 2013 18:25

Hvad skulle han med 2 Lost planet spil, selv hvis nogen tilbød mig dem gratis, ville jeg nok overveje det godt og grundigt :D
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster