Forum

Endegyldigt slut med at handle ved Coolshop

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Endegyldigt slut med at handle ved Coolshop

Indlægaf khede » tors 21 nov 2013 16:33

Har i mange år handlet ved Coolshop.

Men har efterhånden haft så mange dårlige shoperfaringer med dem.

Denne gang havde jeg bestilt Black Flag og Killzone til PS4

Jeg fandt så ud af de havde sat prisen ned på Black Flag, jeg ville så mene de skulle rette det automatisk i min ordre. Man skal vel ikke straffes for at bestille tidligt.

Killzone var så faldet i pris ved Fona. Jeg brugte i alt 40 min på at chatte med en meget langsom medarbejder #-o

Hun ville så have links og kunne ikke rette priserne i min ordre, argh ok så sletter jeg min ordre som hun siger. Så ryger alle mine point, jeg må så bede hende om at godtskrive dem igen. Endelig hun siger jeg kan købe dem til samme pris pga deres prisgaranti.

Men så siger hun at jeg skal betale 25 kr i fragt. HVAD FANDEN er nu det, jamen hvis jeg skal have dem tilsendt fra Fona koster det 25 kr ifølge kosten.
Jeg fortæller jeg bor lige overfor Fona og bare kan hente dem. Det er hun ligeglad med.

Altså besparelsen lå kun på 80 kr i alt, men hvad sker der for den kundebehandling.

1 De burde automatisk rette prisen når deres priser falder.
2 Når de nu har prisgaranti og de skal sælge Killzone 30 kr billigere, skal de fanme ikke ligge 25 kr i porto til for at straffe kunden, når det normalt er fri porto :oops:

Bravo Coolshop [-X
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Endegyldigt slut med at handle ved Coolshop

Indlægaf Morten Rask » tors 21 nov 2013 16:36

De er desværre faldet af på den med årene.. :-(

Jeg plejede at handle meget ved Coolshop, men det gør jeg ikke længere.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Endegyldigt slut med at handle ved Coolshop

Indlægaf khede » tors 21 nov 2013 16:39

Morten Rask skrev:De er desværre faldet af på den med årene.. :-(

Jeg plejede at handle meget ved Coolshop, men det gør jeg ikke længere.


Enig det har været godt, men arrogance er som regel det sidste inden faldet :lol:
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Endegyldigt slut med at handle ved Coolshop

Indlægaf Capperdude » tors 21 nov 2013 16:50

Så vidt jeg er orienteret, så har Coolshop skiftet ejer, eller? :)

Jeg synes også der er sket et MEGET tydeligt skift til det værre. Især efter der er kommet alle de andre ting derind, såsom legetøj og alt muligt andet lort. Det hele virker til at være 25% dyrere. Det er ikke som før i tiden, hvor man næsten kunne være 100% sikker på at finde den billigste pris på Coolshop automatisk.

Ærligt talt, så handlede jeg der meget førhen, men gider simpelthen ikke bruge min tid på at kontakte dem, for at prismatche, når jeg bare kan handle det sted der er billigere.

Coolshop er dødt, og vi er efterladt med en dyr og dårlig kopi.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Endegyldigt slut med at handle ved Coolshop

Indlægaf khede » tors 21 nov 2013 17:01

Capperdude skrev:Så vidt jeg er orienteret, så har Coolshop skiftet ejer, eller? :)

Jeg synes også der er sket et MEGET tydeligt skift til det værre. Især efter der er kommet alle de andre ting derind, såsom legetøj og alt muligt andet lort. Det hele virker til at være 25% dyrere. Det er ikke som før i tiden, hvor man næsten kunne være 100% sikker på at finde den billigste pris på Coolshop automatisk.

Ærligt talt, så handlede jeg der meget førhen, men gider simpelthen ikke bruge min tid på at kontakte dem, for at prismatche, når jeg bare kan handle det sted der er billigere.

Coolshop er dødt, og vi er efterladt med en dyr og dårlig kopi.


Grunden til jeg gjorde det, var at jeg havde point for 660 kr til gode og synes det var underligt de satte spil ned uden at rette dem automatisk i min forudbestilling :^o
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Endegyldigt slut med at handle ved Coolshop

Indlægaf frimann80 » tors 21 nov 2013 17:12

Coolshop bossen har ikke råd til nyt hus i liebhaverne nok derfor, syntes personligt han skulle flytte sammen med Mads dinesen fra samme program, syntes de ville være et flot par.
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Endegyldigt slut med at handle ved Coolshop

Indlægaf Dummiz » tors 21 nov 2013 17:19

Jeg stoppede med at handle der dengang jeg købte red dead redemption på release hos dem. Spillet kom aldrig til min postkasse og der skete en masse ting med reklamationen osv Osv. Det hele endte med jeg betalte for spillet men aldrig fik spillet. Så det lorte firma rører jeg aldrig med en ildtang igen.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Endegyldigt slut med at handle ved Coolshop

Indlægaf thomsen83 » tors 21 nov 2013 17:23

Det er sateme mange år siden jeg stoppede med at handle der.. Da jeg 3-4 gange i træk på preorders kunne se at min ordre ikke var behandlet endnu på udgivelsesdatoen stoppede legen der. Havde så kigget lidt på at købe nogle next-gen spil der, men fik osse fat i en trunte der ikke kendte til konceptet kundeservice!

Men Coolshop er stadig ejet af Jacob Risgaard og hans bror/brødre.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Endegyldigt slut med at handle ved Coolshop

Indlægaf Capperdude » tors 21 nov 2013 18:17

Hvis det stadig er samme ejer, kan det så ikke passe de er blevet slået sammen med en anden side? :)

Synes der var et eller andet.......
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Endegyldigt slut med at handle ved Coolshop

Indlægaf khede » tors 21 nov 2013 18:38

Har fået et fint politikersvar fra Jacob Risgaard, hvor han forklarer omkring deres prisgaranti.
Han skriver jeg er velkommen til at hente spillet ved dem og derved sparer porto.
Tja tror ikke de har forstået det, men det handler ikke om pengene men mere princippet omkring ikke at ville betale mere for en vare ved dem, bare fordi man har forudbestilt. Det burde være omvendt :-)
Har også skrevet at jeg flytter mine indkøb fra dem og der findes mange andre der er stoppet med at handle der pga deres kundeservice eller mangel på.
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Endegyldigt slut med at handle ved Coolshop

Indlægaf khede » tors 21 nov 2013 18:40

Hej Karsten

Tak for din mail

Først vil jeg gerne understrege at vi sætter stor pris på dig som kunde og at du skriver din kritik til os, så vi har chance for at svare på dette

Jeg vil her prøve at komme med en forklaring på det du har oplevet, som jeg håber vil hjælpe

Jeg vil gerne beklage at du har oplevet langsom svar tid på chatten der gør at vi har enormt travlt på support p.t. p.g.a. PS4, Xbox One release samt julehandlen nu for alvor er igang.

Det stemmer at priser på spil ofte stiger og falder meget inden udgivelsen. Det skyldes bl.a. at kostprisen på indkøbet ændre sig og at vi har prisgaranti

På vores info side om Coolshop Point skriver vi, at vi anbefaler at benytte dem på produkter som _er_ på lager, da evt. annullering eller lign. vil gøre at disse forsvinder

I vores prisgaranti betingelser, står der at vi altid matcher samme pris incl. fragt med mindre man naturligvis vil afhente varen her hos os. På den måde bliver prisen altid matchet fair mod helt samme service

Jeg kan love dig at intet er ændret i disse betingelser siden vi startede :-) Jeg håber meget du kan bruge disse svar


Venlig hilsen / Best regards

Jacob Risgaard
Dagl. Leder
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Endegyldigt slut med at handle ved Coolshop

Indlægaf Erroneus » tors 21 nov 2013 18:53

Coolshop er desværre som andre siger, ikke det som de har været. Det var engang hvor de altid var med på priserne, nu lever de bare på deres navn og scorer kassen på kunder som ikke mere ved, at de ikke er blandt de billigste mere.

Deres betingelser er også kun blevet dårligere, hvor de før i tiden havde prisgaranti på alt, er det kun udvalgte vare nu og de er endda blevet fanget i mærkelig stunts hvor de har bundled varer, for at undgå de skulle prismatche på dem.

Skulle det ske de har en ordenlig pris, kan man da bruge dem, men man skal bare ikke forvente hurtig levering eller god service.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Endegyldigt slut med at handle ved Coolshop

Indlægaf Odyzeus » tors 21 nov 2013 18:57

frimann80 skrev:Coolshop bossen har ikke råd til nyt hus i liebhaverne nok derfor, syntes personligt han skulle flytte sammen med Mads dinesen fra samme program, syntes de ville være et flot par.


=D>
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster