Forum

Komplett.dk hjælp

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Komplett.dk hjælp

Indlægaf Coolighter » søn 01 dec 2013 20:14

Hej, jeg ville bare høre om hvis man forudbestiller et spil hos komplett.dk om det så kommer den dag det udkommer eller om varen først bliver sendt den da det udkommer.
Coolighter
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Randers NØ


Re: Komplett.dk hjælp

Indlægaf Morten Skou » søn 01 dec 2013 20:33

Jeg ved det ikke, da jeg aldrig har prøvet at købe spil fra dem, men man skal være klar over at de sender fra Norge - hvilket ikke er særlig tydeligt på deres side. Jeg har oplevet at når der står "sendes indenfor 1-2 dage", så er det altså fra Norge, hvilket betyder at der går et stykke tid mere.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Komplett.dk hjælp

Indlægaf Sethos » søn 01 dec 2013 20:34

Du skal nok regne med spillet dagen efter release, da man typisk sender dagen før release. Som sagt, de sender fra Norge hvilket for mig altid er 2 dages levering.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Komplett.dk hjælp

Indlægaf Coolighter » søn 01 dec 2013 20:56

Okay tak for svarene.
Coolighter
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Randers NØ


Re: Komplett.dk hjælp

Indlægaf Scoring » søn 01 dec 2013 20:58

Vidste sgu ikke de sendte fra Norge?? - venter selv på AC4 der blev sendt i torsdags.. Men nu forstår jeg det bedre - utroligt at de ikke oplyser det noget bedre
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Komplett.dk hjælp

Indlægaf Morten Skou » søn 01 dec 2013 21:00

Scoring skrev:Vidste sgu ikke de sendte fra Norge?? - venter selv på AC4 der blev sendt i torsdags.. Men nu forstår jeg det bedre - utroligt at de ikke oplyser det noget bedre


Jeps de har gemt det godt og det er rimelig ærgerligt, og så synes jeg at de har enormt dårlig kundeservice når man har brug for dem. Det har jeg desværre selv oplevet da jeg handlede hos dem.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Komplett.dk hjælp

Indlægaf EvilNinjaMoby » søn 01 dec 2013 21:11

Jeg fik mit AC IV til PS4 i går - afsendt i torsdags...
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Komplett.dk hjælp

Indlægaf DKsDEVIL » søn 01 dec 2013 21:53

komolett er ikke et dansk firma men norsk derfor sender de fra norge.
dustin er svensk og sender fra sverige
Billede
DKsDEVIL
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: 8230 Åbyhøj


Re: Komplett.dk hjælp

Indlægaf Rechain » søn 01 dec 2013 21:58

Komplett kan jeg ikke anbefale, glemmer ikke den gang de sendte PS3 bare med en label smækket på og det udtryk jeg fik af damen da den skulle udleveres fra posthuset. Dårlig afsendelse mht transport, og kassen var medtaget af turen + latterlig forklaring/undskyldning da jeg kontaktede dem omkring det. De skulle spare og for at hjælpe miljøet sendte de den ikke i en ordenligt papkasse. Køber aldrig hos dem mere!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Komplett.dk hjælp

Indlægaf EvilNinjaMoby » søn 01 dec 2013 22:41

Hvorfor undlod du ikke bare at tage imod pakken? Så var den gået retur og du havde fået dine penge tilbage...

Det er sjovt, at lige denne oplevelse har ramt dig så hårdt, at du så bestemt ikke vil anbefale Komplett. Men samtidig stadig er i tvivl om hvorvidt du er kunde hos Coolshop, når de engang får fremtryllet din PS4, hvis man skal tro hvad du skrev i en anden tråd... Og det til trods for, at de har fyldt dig, og mange andre, med varm luft, løgn og latin, efter have lavet en kæmpebrøler med din og andres forudbestilling af PS4.
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Komplett.dk hjælp

Indlægaf Rechain » søn 01 dec 2013 23:56

Fordi jeg ikke er ligeså klar i hovedet som så mange andre nok er ;) det er så min egen skyld jo, men jeg er skuffet over komplett og har kun købt et enkelt spil siden (som var forsinket trods lager status viste det modsatte) - mht, CoolShop sagen så er deres håndtering og løgn i mailen en sur omgang, men så utålmodig er jeg ikke at jeg annullere handlen. Jeg giver dem tid, for i modsætning til komplet (2-3 handler i alt, halvdelen under acceptabel omgang) hvorefter jeg droppede dem, så har jeg handlet hos CoolShop i mange år. Jeg har stadig ordrer på siden og selvom jeg kun har haft 1-3 (måske kun 2) dårlige oplevelser i alle de år, så er PS4 lovningen og derefter den fejl + løgn, ikke helt nok endnu til at jeg dropper dem 100% bare fordi jeg i et øjeblik eller 2 kan være sur/irriteret over ekstra ventetid. Fejlen og løgnen var det værste. Men som sagt, så er jeg ikke utålmodig som da jeg var barn. Har også andre ting at se til nu, så ventetiden overlever jeg ;)

Beklager mærkelig formulering, men jeg er altså ikke altid for klog..men jeg er i det mindste mand og voksen nok til at sige det..fremfor andre som skyder skylden på andre! :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster