Fordi jeg ikke er ligeså klar i hovedet som så mange andre nok er
det er så min egen skyld jo, men jeg er skuffet over komplett og har kun købt et enkelt spil siden (som var forsinket trods lager status viste det modsatte) - mht, CoolShop sagen så er deres håndtering og løgn i mailen en sur omgang, men så utålmodig er jeg ikke at jeg annullere handlen. Jeg giver dem tid, for i modsætning til komplet (2-3 handler i alt, halvdelen under acceptabel omgang) hvorefter jeg droppede dem, så har jeg handlet hos CoolShop i mange år. Jeg har stadig ordrer på siden og selvom jeg kun har haft 1-3 (måske kun 2) dårlige oplevelser i alle de år, så er PS4 lovningen og derefter den fejl + løgn, ikke helt nok endnu til at jeg dropper dem 100% bare fordi jeg i et øjeblik eller 2 kan være sur/irriteret over ekstra ventetid. Fejlen og løgnen var det værste. Men som sagt, så er jeg ikke utålmodig som da jeg var barn. Har også andre ting at se til nu, så ventetiden overlever jeg
Beklager mærkelig formulering, men jeg er altså ikke altid for klog..men jeg er i det mindste mand og voksen nok til at sige det..fremfor andre som skyder skylden på andre!
/Rechain