Forum

Elgiganten black friday

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Elgiganten black friday

Indlægaf philipnielsen93 » tirs 03 dec 2013 23:34

Ville høre om andre har haft negative oplevelser fra at købe noget i fredags hos Elgigantens Black Friday udsalg?

Jeg bestilte et TV og fik en mail søndag om at det var afsendt. Jeg kunne stadig intet se på track n trace mandag, så ringede til kundeservice. Det var IKKE sendt og stod stadig hos dem til trods for at det stod i mailen. De sagde så de ville sende det med det samme. Så i dag kigger jeg efter det på Track n trace igen. STADIG ingenting der, så jeg ringer igen igen. De fortæller mig det er STADIG ikke er sendt, det står sku stadig i Sverige. Men de ville så sende det i dag, det siger de ihvertfald (igen).

Det kan da ikke være rigtig at de ligefrem lyver over for en op til flere gange og at det er så lang tid om at komme hjem til mig. Den største joke er, at det er bestilt med express, hvilket jeg skulle betale extra for..
Billede
philipnielsen93
Niveau 1
 
Indlæg: 94
By: Holbæk


Re: Elgiganten black friday

Indlægaf DKsDEVIL » ons 04 dec 2013 11:34

fejl sker, du må jo sige at du vil have fragten gratis vil de ikke det må du jo enten bede dem om at behalde den og retunere dine penge eller bare vente til den kommer.
Billede
DKsDEVIL
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: 8230 Åbyhøj



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster