Forum

Killzone Shadow Fall i GS, Bundle udgave

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Killzone Shadow Fall i GS, Bundle udgave

Indlægaf tue69 » man 09 dec 2013 12:53

Hej folkens.

To spørgsmål.

Når man køber en Killzone PS4 bundle, får man så det originale Killzone Shadow Fall spil (altså en normal retail udgave) eller en promo?

Og hvis den er normal, er der så nogen der ved, hvad GameStop giver for sådan en basse?
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Killzone Shadow Fall i GS, Bundle udgave

Indlægaf Laffer » man 09 dec 2013 13:28

Det er selvfølgelig den originale, promo er som navnet antyder til promovering, og typisk den udgave anmeldere m.m får tilsendt.

Tror ikke de giver mere end 150,-
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Killzone Shadow Fall i GS, Bundle udgave

Indlægaf tue69 » man 09 dec 2013 13:37

Laffer skrev:Det er selvfølgelig den originale, promo er som navnet antyder til promovering, og typisk den udgave anmeldere m.m får tilsendt.

Tror ikke de giver mere end 150,-


Det var dælme en lav pris for et nyt spil, men nok desværre realistisk.

Jeg ved bare, at nogle bundles, der smed man "bundle copy" udgaver med, som reelt set var en promo. De havde i al fald begge den egenskab, at der stod not for resale på kasetten.

Bl.a. med PGR 4.
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Killzone Shadow Fall i GS, Bundle udgave

Indlægaf Laffer » man 09 dec 2013 13:46

tue69 skrev:
Laffer skrev:Det er selvfølgelig den originale, promo er som navnet antyder til promovering, og typisk den udgave anmeldere m.m får tilsendt.

Tror ikke de giver mere end 150,-


Det var dælme en lav pris for et nyt spil, men nok desværre realistisk.

Jeg ved bare, at nogle bundles, der smed man "bundle copy" udgaver med, som reelt set var en promo. De havde i al fald begge den egenskab, at der stod not for resale på kasetten.

Bl.a. med PGR 4.

Det er da overhovedet ikke OK, hvis de gør de underminerer de prisen på bundlen.

Mht prisen, så er udbudet højt og efterspørgslen lav pt. Hvilket giver en lav pris!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Killzone Shadow Fall i GS, Bundle udgave

Indlægaf tue69 » man 09 dec 2013 13:55

Laffer skrev:
tue69 skrev:
Laffer skrev:Det er selvfølgelig den originale, promo er som navnet antyder til promovering, og typisk den udgave anmeldere m.m får tilsendt.

Tror ikke de giver mere end 150,-


Det var dælme en lav pris for et nyt spil, men nok desværre realistisk.

Jeg ved bare, at nogle bundles, der smed man "bundle copy" udgaver med, som reelt set var en promo. De havde i al fald begge den egenskab, at der stod not for resale på kasetten.

Bl.a. med PGR 4.

Det er da overhovedet ikke OK, hvis de gør de underminerer de prisen på bundlen.

Mht prisen, så er udbudet højt og efterspørgslen lav pt. Hvilket giver en lav pris!


Nope, men ikke desto mindre, så var det rent faktisk tilfældet. Det var godt nok på nogle Xbox bundles, men f.eks. Gears of War og PGR4 kom i bundle udgaver.
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Killzone Shadow Fall i GS, Bundle udgave

Indlægaf OmarE » man 09 dec 2013 16:04

Det er bundle udgave
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Killzone Shadow Fall i GS, Bundle udgave

Indlægaf tue69 » man 09 dec 2013 16:14

OmarE skrev:Det er bundle udgave


Det frygtede jeg.

Tak for svar.
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Killzone Shadow Fall i GS, Bundle udgave

Indlægaf Eriksen » tirs 10 dec 2013 11:51

Denne tekst er taget fra Gamestops facebook side, med deres FAQ om Killzone bundlen som de postede igår

Er Killzone-spillet i pakken en retail, bundle eller promo?
Hvad vi (facebook-holdet) indtil videre har fået og vide, så er det en typisk bundle-kopi, uden stregkode på.

Kan jeg så sælge spillet tilbage som brugt til butikken og spare penge på min konsol?
Ja, hvis overstående tekst holder stik, så kan spillet sælges tilbage til butikken og dermed kan man få rabat på sin konsol eller andre produkter i butikken.
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster