Forum

PS4, 2 controller og CoD Ghosts til 4364 kr

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: PS4, 2 controller og CoD Ghosts til 4364 kr

Indlægaf Danishram » ons 22 jan 2014 00:28

schreiber77 skrev:Hej Gutter.

Jeg sidder og er ved at bestille en ps4+fifa og en ekstra controller, fra amazon.es. Men når jeg prøver at checke ud siger den at konsollen ikke kan sendes til min adresse. Er der nogen andre der har prøvet at bestille fra amazon.es?

Prisen er 502€ ca. 3750 kr!

Vh


Jeg har været i kontakt med en medarbejder fra amazon.es, og han fortalte, at de ikke sender ps4 konsoller til udlandet i øjeblikket pga. De ligger inde med så lille en beholdning.
Har selv bestilt en fra England nu ( zavvi.com, engelsk moms og gratis levering, der kan amazon.uk ikke være med)
Danishram
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: København


Re: PS4, 2 controller og CoD Ghosts til 4364 kr

Indlægaf leo_benhakker » ons 22 jan 2014 01:14


Jeg har været i kontakt med en medarbejder fra amazon.es, og han fortalte, at de ikke sender ps4 konsoller til udlandet i øjeblikket pga. De ligger inde med så lille en beholdning.
Har selv bestilt en fra England nu ( zavvi.com, engelsk moms og gratis levering, der kan amazon.uk ikke være med)


[/quote]

Pas på du ikke løber ind i en toldregning fra zavvi.com

viewtopic.php?f=19&t=13142
leo_benhakker
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: PS4, 2 controller og CoD Ghosts til 4364 kr

Indlægaf Danishram » ons 22 jan 2014 01:34

leo_benhakker skrev:

Jeg har været i kontakt med en medarbejder fra amazon.es, og han fortalte, at de ikke sender ps4 konsoller til udlandet i øjeblikket pga. De ligger inde med så lille en beholdning.
Har selv bestilt en fra England nu ( zavvi.com, engelsk moms og gratis levering, der kan amazon.uk ikke være med)




Pas på du ikke løber ind i en toldregning fra zavvi.com

viewtopic.php?f=19&t=13142[/quote]

Tak for Info. Jeg leger lige selv detektiv på sagen, inden en eventuel annulering
Danishram
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: København


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster