Forum

billigste sted at købe ps+

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

billigste sted at købe ps+

Indlægaf TZidakutch » ons 05 mar 2014 21:02

jeg undskylder hvis jeg er en idiot, men jeg kommer til fra Xbox så kan man købe koder til ps+ eller pre paid cards, og så købe ps+? jeg søger self den billigste metode at få et helt års ps+. :)

på Xbox kunne man feks købe forudbetalt og bare taste en kode, og så havde du live i 13 mdr (12+1) for ca 350 - 400 kroner
Jeg ved ikke hvilket våben der bliver brugt i 3 verdenskrig, men en ting er sikker, den 4 bliver udkæmpet med køller.
TZidakutch
Niveau 1
 
Indlæg: 61
By: Silkeborg, Danmark


Re: billigste sted at købe ps+

Indlægaf Erroneus » ons 05 mar 2014 21:24

Du kan godt købe PS+ online i form af vouchers, men der er ikke noget at spare, du finder det ikke billigere end 375 kr., medmindre det er en speciel deal.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: billigste sted at købe ps+

Indlægaf Michael Jensen » ons 05 mar 2014 21:54

Sony tog den nemme rute, og droppede bare i det hele taget at tage overpris for et års abonnement på deres tjeneste. Så slipper resten af os for at lede efter billige alternativer :)
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding


Re: billigste sted at købe ps+

Indlægaf TZidakutch » ons 05 mar 2014 22:05

så bare at købe det direkte er det nemmeste i forhold til besparelsen?
Jeg ved ikke hvilket våben der bliver brugt i 3 verdenskrig, men en ting er sikker, den 4 bliver udkæmpet med køller.
TZidakutch
Niveau 1
 
Indlæg: 61
By: Silkeborg, Danmark


Re: billigste sted at købe ps+

Indlægaf Michael Jensen » ons 05 mar 2014 22:10

Sony kører en gang i mellem tilbud på PS+. Der har blandt andet været tilbud, hvor man får tre måneder ekstra, når man køber tolv måneder.

Jeg mener tilbuddet sidst kørte i sommeren 2013 (folk må MEGET gerne rette mig, hvis det er anderledes), så måske det snart kommer oppe at køre igen :)
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding


Re: billigste sted at købe ps+

Indlægaf Krede1972 » ons 05 mar 2014 22:27

TZidakutch skrev:så bare at købe det direkte er det nemmeste i forhold til besparelsen?


Ja...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: billigste sted at købe ps+

Indlægaf TZidakutch » ons 05 mar 2014 22:29

Jeg fik bare 14 dage med min konsol, men har ikke brugt den i en måneds tid, så, så jeg lige at Brothers var til alle +medlemmer, så skal bare have det billigst muligt, og det er som regel 1 år af gangen :)

hvis man nu subscriber på ps+ (automatisk fornyelse) overlapper ens ps+ så hvis man feks køber abonnoment på 1 måned (månedlig fornyelse) og derefter tilføjer 3 måneder, trækker Sony så først pengene efter de 3 mdr, eller hver måned så man betaler dobbelt?
Jeg ved ikke hvilket våben der bliver brugt i 3 verdenskrig, men en ting er sikker, den 4 bliver udkæmpet med køller.
TZidakutch
Niveau 1
 
Indlæg: 61
By: Silkeborg, Danmark


Re: billigste sted at købe ps+

Indlægaf Krede1972 » ons 05 mar 2014 22:51

Lidt svært at hitte rede i hvad det helt præcist er for en situation du spørger til. Eller også er det bare mig der er lidt tung at danse med.

Når du køber 3 måneders PS+ så betaler du med det samme.
Har du allerede købt 1 måned og køber 3 måneder før udløb af den ene måned du allerede har købt, så bliver de 3 måneder lagt til udløbsdatoen af den måned du er i gang med.

Du betaler ikke for noget som du allerede har betalt for. Udløbsdatoen bliver bare forlænget.

Automatisk fornyelse sker når det PS+ du har betalt for udløber, uanset om du har købt ekstra tid undervejs. Det vil sige at du udskyder automatisk fornyelse ved at købe PS+ hvis det eksempelvis kommer på tilbud i form af ekstra måneder.

Selvfølgelig vil man gerne have det billigst, men kan ikke se at der er så meget at regne på, da vi taler om et beløb på 31,25 kroner om måneden når det er dyrest.
Senest rettet af Krede1972 ons 05 mar 2014 23:05, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: billigste sted at købe ps+

Indlægaf TZidakutch » ons 05 mar 2014 22:57

du besvarede ihvertfald mit spørgsmål :) bare om automatisk betaling bliver udskudt, hvis der feks bliver tilføjet 3 mdr :)
Jeg ved ikke hvilket våben der bliver brugt i 3 verdenskrig, men en ting er sikker, den 4 bliver udkæmpet med køller.
TZidakutch
Niveau 1
 
Indlæg: 61
By: Silkeborg, Danmark


Re: billigste sted at købe ps+

Indlægaf Krede1972 » ons 05 mar 2014 23:13

Der er heller ikke noget farligt ved ikke at have autofornyelse. Man mister ikke noget, som man ikke kan få igen. Så man kan bare fravælge autofornyelse.

Det er vel egenligt bare et spørgsmål om dovenskab eller magelighed at have autofornyelse, så man slipper for "manuelt" at skulle forlænge eller tilkøbe mere PS+ hvis det skulle udløbe.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: billigste sted at købe ps+

Indlægaf vendictas » tors 06 mar 2014 01:18

Gælder dette også de gratis titler man har skrabet sammen,hvis man en dag ikke fik fornyet sit abonnement,Ville de så være tilgængelige når man fik genbetalt? Kommer også fra en hel generation af x360 og over til playstation nation.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: billigste sted at købe ps+

Indlægaf Krede1972 » tors 06 mar 2014 02:25

Ja...spillene vil blive genaktiveret selv om man har haft en "pause" i sit PS+ abonnement når man atter aktiverer medlemsskabet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: billigste sted at købe ps+

Indlægaf vendictas » tors 06 mar 2014 03:50

Ja, så kan jeg da godt se at der intet er at være nervøs for mht ens ps+ abonnement.Det var bare mit indtryk fra den måde jeg synes det er blevet fremlagt fra diverse udenlandske gaming medier.Tak for svaret.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: billigste sted at købe ps+

Indlægaf TZidakutch » tors 06 mar 2014 21:40

vendictas skrev:Ja, så kan jeg da godt se at der intet er at være nervøs for mht ens ps+ abonnement.Det var bare mit indtryk fra den måde jeg synes det er blevet fremlagt fra diverse udenlandske gaming medier.Tak for svaret.


tænkte lidt det samme, derfor jeg ville have 1 år af gangen, + det som regel er 5 - 10 kroner billigere pr/måned
Jeg ved ikke hvilket våben der bliver brugt i 3 verdenskrig, men en ting er sikker, den 4 bliver udkæmpet med køller.
TZidakutch
Niveau 1
 
Indlæg: 61
By: Silkeborg, Danmark



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster