Forum

CoolShop !!!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: CoolShop !!!

Indlægaf Capperdude » ons 26 mar 2014 15:27

TheisDanishPride skrev:Capperdude: Godt set din nar. ;)


:wink: :mrgreen:
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: CoolShop !!!

Indlægaf SimonThorsager » ons 26 mar 2014 15:39

iaurdae skrev:Simon Thorsager, jeg har gjort det samme ;)

jeg tror seriøst jeg vil skrive til nogen ang. det her, så vi kan få en lille debat omkring hvor vidt det er iorden, at man har personale der ikke er sat ind i tingene!

TheisDanishPride skrev:Jeg føler seriøst med jer. Før i tiden var coolshop min ynglings butik, men det er fortid. Jeg har ikke prøvet det samme som jer, men mine spil kom heller aldrig på udgivelsen, men dagen efter. Før i tiden var coolshop et site der tog gaming seriøst, nu er det mere bare en rodebutik, der tilfældigvis også har lidt spil. :(



jeg har det på nøjagtig samme måde, en kæmpe skam og før den sidste bestilling jeg lige har lavet, har jeg ikke oplevet noget lignende det her..

Det er meget skræmmende.. men så må vi jo gå andre steder hen og bestille vores spil!


Har du hørt noget fra dem? Jeg har endnu ikke modtaget nogen mail fra dem. Kan også være at de intet har at sige til det :?
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Lindeberg » ons 26 mar 2014 15:44

Mit blev også afsendt tors d 20, men er dukket op i dag, så post dk har åbenbart fundet nogle af spillene, i det mindste.
Lindeberg
Niveau 0
 
Indlæg: 15

Brugeravatar

Re: CoolShop !!!

Indlægaf Erroneus » ons 26 mar 2014 15:54

En "sjov" ting med Coolshop. Hvis man går ind på deres side og klikker på det Trustpilot logo de har på siden, som viser deres anmeldelser, så har de sorteret det, så det kun er 5-stjerne anmeldelserne som der bliver vist :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf runni1399 » ons 26 mar 2014 16:33

Så fik jeg endelig mit eksemplar!
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf iaurdae » ons 26 mar 2014 16:38

Jeg er spændt på, at se når jeg kommer hjem fra arbejde - langt om længe, om det skulle være dukket op i mellemtiden. Svaret fra Janne fra Coolshop, er ihvertfald at Post DK, har "fundet" en masse af de spil som ikke var blevet leveret, og det skulle de så på magisk vis, være blevet i dag.. besynderligt, men bliver godt at tjekke postkassen i aften kl. 23.00 ;)
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » ons 26 mar 2014 16:44

Så modtog jeg min. Som så er blevet smidt tilbage med "Modtagelse Nægtet!" :)
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » ons 26 mar 2014 16:49

Og så lige en ting:

Nå man kigger på spil hos CS skriver de: "Bestil inden kl. 17 på hverdage, og vi sender samme dag. Leveringstid er 1-2 hverdage"
Men på forudbestilling skriver de: "Vi sender normalt produktet, så det ankommer den dag produktet udkommer!"

De kan sku da ikke begge ting ? Senden dagen før, dsv Torsdag for at ting skal være fremme Fredag. Nå de så på samme tid dækker sig ind under 1-2 dages levering. Underlig butik.!
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Rechain » ons 26 mar 2014 19:00

Jeg har fået de 150kr tilbage som jeg bad om (betalte 899kr inFAMOUS collectors edition og dagen efter release stod der 799kr) mht. prisgarantien + 50kr for små skader på forsendelsen. Og MGSV-GZ (PS4) har jeg modtaget i dag. Så nu er det slut med dem. Udfyldte godt nok formularen igår mht at spillet manglede, og valgte pengene tilbage. Har dog skrevet til dem at den bare skal ignores. Nu slutter min omgang med CoolShop her!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Erroneus » ons 26 mar 2014 22:56

Husk at smide en anmeldelse på http://www.trustpilot.dk/review/www.coolshop.dk
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Sethos » ons 26 mar 2014 22:58

Lagde lige mærke til alt er verificeret af virksomhed ... Undtagen de negative, heh.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Capperdude » ons 26 mar 2014 23:39

Har lige anmeldt omkring 20 anmeldelser derinde, af brugere uden billede og med 1 anmeldelse :)

Og syntes godt om alle de lave :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » tors 27 mar 2014 06:54

Tror bestemt ikke det er roboter alle sammen. Men syndes sku også der er mange "underlige" anmeldelser.

Som f.eks denne.

"Skide godt
Jeg købte et spil til en god pris det kom tidlig det var fedt det hele var bare fedt det kom ingen bøvl. Så godt."
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Krede1972 » tors 27 mar 2014 10:19

magiske skrev:Tror bestemt ikke det er roboter alle sammen. Men syndes sku også der er mange "underlige" anmeldelser.

Som f.eks denne.

"Skide godt
Jeg købte et spil til en god pris det kom tidlig det var fedt det hele var bare fedt det kom ingen bøvl. Så godt."


Der findes mange underlige mennesker. Det er kun fantasien der sætter grænser. Eller det vil sige, jeg tror faktisk ikke en gang at ens fantasi kan dække det spektrum af særhed og dybt underlig virkelighedsopfattelse og opførsel som mennesker kan udvise.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » tors 27 mar 2014 10:31

Dette forum undtaget:)
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster