Forum

CoolShop !!!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: CoolShop !!!

Indlægaf Slimjay DK » lør 22 mar 2014 12:16

Det er dem selv der ødelægger deres forretning. Coolshop var i sin tid en biks med spil og tilbehør, som gjorde det rigtig godt, med levering til tiden, nu er det blevet Toys'r's kombineret med Matas, Imerco, sportsmaster og Ikea. Det virker som om de gerne vil være noget de ikke rigtig kan håndtere.

Man rider som man sadler .......
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » lør 22 mar 2014 12:26

Jeg vil give dig ret i det ikke er verdens undergang. Og, ja det er "kun" spil.

Men hey, det er jo det Coolshop lever af. Hvis de ikke giver ordenlig service syndes jeg det er ok at man brokker sig "højlyt". Og hvis det kan ødelægge deres forretning er det jo fordi de ikke kan levere den service vi som kunder forventer. En af grunden til at coolshop jo er blevet så "stor" som den er i dag, er jo netop fordi de efter min (og andres) mening engang var "cool".

Og bare fordi et spil kun koster omkring de 500kr, skal servicen jo være i orden. Hvis jeg har en dårlig oplevelse/handel nå jeg køber en ny bil. Kommer jeg ikke tilbage nå jeg skal have en ny om 5år og måske en af mine venner heller ikke køber bil der. Tro mig, det ændre ikke den måde forhandleren agere på. Men de 25-40 spil jeg måske køber på 5år, burde rykke noget hvis både jeg og andre har samme oplevelse og ikke længer handler hos dem.

Og ja, hvis 99% af dem der handler hos Coolshop er tilfredse og det kun er mig og et par andre tosser som har problemer med dem. Er det jo nok ikke coolshop som er problemet. Men nu er det typisk det jeg høre nå jeg snakker med mine gaming venner. Ikke mere coolshop. Hvad der nu er synd, for jeg var glad for dem i gamle dage.

Åhh, what a rant. Jeg må se at få mig et liv:)(Men har tid da jeg venter på posten med håb om der er spil med:)
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Joa » lør 22 mar 2014 13:07

HEADSTAR skrev:Hvis det nu var hus køb eller bil køb det handlede om eller C2O indexet så ville jeg naturligvis også holde igen
helt ærligt så er det kun spil i køber.

Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor at i gider spile jeres tid med brok over for coolshop når i kan eller kunne
have gået andre veje som det bliver nævnt i tråden.

Bagefter hœnger i coolshop ud, især her inde, det er altså den slags der ødelægger foretninger.
Og så på grund af et release spil, det er sgu for dumt.



Jeg kunne ikke være mere uenig .

For det første: Det er ikke os brugere/kunder som ødelægger deres forretning på spilledelen, det er sq Coolshop selv . Hvis de bare kunne levere deres vare på de tidspunkter de reklamere med (Som f.eks. Elgiganten gør hamrende godt), så ville der ikke være nogen der beklagede sig herinde over dem. Vi hænger ikke Coolshop ud. Vi fortæller om vores elendige oplevelser ved dem, ligesom der også er opslag hvor vi deler gode oplevelser ved andre forhandlere (i am looking at you Elgiganten!). Uheldigvis for dem er der bare rigtigt mange af os der har haft flere dårlige end gode oplevelser med Coolshop. Vores skyld? Nej ..

For det andet: Så syntes jeg ikke at det "kun" er spil . Når jeg bestiller en vare fra et sted, og de lover en leveringstid, så bør jeg fandme kunne forvente de overholder den, ligemeget hvad jeg køber til hvad pris.. Jeg mener, det er jo ligesom det de lever af? Ja, det er ikke en bil. Ja, det er ikke et hus. Men er det ligegyldigt så? Klart nej!
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Cena » lør 22 mar 2014 13:11

Havde posten dit spil med i dag Sethos?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: CoolShop !!!

Indlægaf The-Biggo » lør 22 mar 2014 13:34

Øv :( det bliver ikke i dag jeg skal spille inFAMOUS: Second Son :( selv om det blev sendt i torsdags fra coolshop :(
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Capperdude » lør 22 mar 2014 13:37

Coolshop er gået fra førstepladsen, til en absolut bundskraber.

For nogle år siden var det min foretrukne side at købe spil på, men nu går jeg i en stor bue udenom.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » lør 22 mar 2014 13:45

Og ingen spil til mig heller. Så det bliver et smut til Elgiganten og "return to sender". Som så stadigvæk gøre jeg har point tilgode hos Coolshop:(
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf palawan » lør 22 mar 2014 14:00

Enig m. Joa, UncleSlim, magiske etc. Coolshop ligger som de har redt. Det er jo ikke et personligt vendetta imod Coolshop initieret af PSlife´s brugere, men en reel information baseret på bruger oplevelser om en webshop, som åbenlyst har set bedre dage - desværre...
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Deezoned » lør 22 mar 2014 14:15

Jeg har personligt haft fantastiske oplevelser med Coolshop gennem årene, men for ca. 2 år siden vendte det til dårlige, forkerte priser og manglende/forsinket levering. Det betød jeg stoppede helt med at handle der, men ser ingen grund til ikke at kunne vende tilbage. Desværre dog ikke foreløbigt når man læser de oplevelser andre her på forum har haft. Så, kom ind i kampen Coolshop, slaget er ikke tabt, men I bliver nødt til at spænde hjelmen igen...
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » lør 22 mar 2014 14:28

Og kan se(hos Coolshop) jeg ikke er den eneste der ikke har modtaget MGS og betalt 299kr og ikke 278kr som det stå til.
Virker sku bare som om de er blevet box movers. Måske er det fordi de ikke længer styre deres egne logistik ? Men bare er blevet en internet butik som vider sælger fra centrallager? Måske man bare selv skulle åbne sådan en shop og sælge alt og have et par aber til at styre supporten. Så kan jeg kalde den "NotVeryCoolShopMenHvadHavdeDuForventet.dk" bare lige så forventninger er sat fra starten.:)
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Sethos » lør 22 mar 2014 15:12

Cena skrev:Havde posten dit spil med i dag Sethos?


Nej! What the fuck :|

Bestilte et optisk kabel torsdag som kom igår. Bestilte DVD i går til niecens fødselsdag som kom i dag ... Men Coolshop's happengut? Nein.

Endnu værre er i hele denne fadæse, når lortet endelig kommer frem får man sikkert et cover med arabisk tekst. Stor del af mit TLoU cover var på et eller andet hindu sprog. Det er bare komisk.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: CoolShop !!!

Indlægaf SimonThorsager » lør 22 mar 2014 15:24

Havde også en forudbestilling på Final Fantasy X/X-2 HD som blev sendt afsted i Torsdag.
I dag er der stadig ingenting i min postkasse, og kan på Coolshops Facebook side se at mange ikke har modtaget deres ting igår, som ellers blev sendt afsted Torsdag. Mine point jeg har hos Coolshop bliver nok brugt på Watch Dogs og så er det min sidste forudbestilling hos dem.
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf EvilNinjaMoby » lør 22 mar 2014 16:15

Synes noget af det sjoveste er ham VIP-kunden, Steffan A. som hele tiden forsvarer Coolshop og deres tosserier... :)
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Proxzyn » lør 22 mar 2014 17:01

Har næsten kun haft problemer med den butik, i de få handler jeg har lavet der, for mange mange år siden.

Kan huske jeg ledte efter det originale Uncharted, for ca. 4 år siden.
Fandt det hos coolshop, men de sendte mig platinum, ikke i plastik, og BBFC mærket. Salgssiden sagde intet om platinum eller import... Da jeg kontaktede dem, fik jeg at vide at det er samme spil, og at mærkningen ikke gør nogen forskel...

Det andet var en FFXI expansion for 8 år siden. Havde preordered det. Fik en mail en dag eller 2 inden udgivelsen, at de havde udsolgt og at jeg ikke kunne få det på dagen. Afbestilte det så, men de tog pengene alligevel, og da jeg kontaktede dem jeg ik dette svar:
Det er dog ikke tit vi oplever afbestillinger, da kunder normalt ønsker varen de har bestilt.

De annulerede den, men jeg modtog spillet dagen efter udgivelsen alligevel...

Har aldrig forstået folks jubel over coolshop, men det var åbenbart kun mig der fik elendig behandling dengang, inden det gik ned ad bakke for alle :D
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: CoolShop !!!

Indlægaf runni1399 » lør 22 mar 2014 17:06

The-Biggo skrev:Øv :( det bliver ikke i dag jeg skal spille inFAMOUS: Second Son :( selv om det blev sendt i torsdags fra coolshop :(


Samme her...
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster