Forum

CoolShop !!!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: CoolShop !!!

Indlægaf Sethos » lør 22 mar 2014 17:47

EvilNinjaMoby skrev:Synes noget af det sjoveste er ham VIP-kunden, Steffan A. som hele tiden forsvarer Coolshop og deres tosserier... :)


Har altid troet han var ansat eller fik nogle stærke procenter, for ingen kan da være så debil som 'almindelig kunde'.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859



Re: CoolShop !!!

Indlægaf Sethos » lør 22 mar 2014 17:55



Sjovt, jeg sad og læste gennem deres Trustpilot side for bare en time siden. Det slog mig netop hvor positivt det hele var til trods for jeg sjældent høre noget positivt fra brugere via fora eller venner / bekendte. Endnu sjovere er den skovl af brugere der skriver generiske, korte beskeder på deres Trustpilot side "Rigtig godt, tak" osv. men kun har en anmeldelse under bæltet.

Men der er nok en god forklaring på det hele og jeg køre nok fuld paranoia mode.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: CoolShop !!!

Indlægaf palawan » lør 22 mar 2014 18:00

Hmmm... Jeg undrede mig godt nok over, da PS4 / Xbone introduktions miseren var på sit højeste og folk (inkl. mig selv) lagde negative anmeldelser ind på Trustpilot over Coolshop´s elendige håndtering, hvor ekstremt hurtigt alt negativ omtale blev "spist op" af ekstremt glade og fornøjede brugere... Der kom rigtigt mange sure og skuffede anmeldelser meget MEGET hurtigt, men de virkede som en dråbe i havet i forhold til det væld af "alt godt. thumbs up" anmeldelser, der lynhurtigt fulgte i kølvandet.
Kan selvfølgelig sagtens være, at alt er som det skal være, men jeg synes det var.... bemærkelsesværdigt !
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Rechain » lør 22 mar 2014 18:01

Ja, mit inFAMOUS - Collectors Edition var sendt i dårlig boblekuvert og var lidt medtaget og ikke nok med det, så er det allerede 100kr billigere! Betalte 899kr, nu står den på 799kr :evil: mit MGSV har jeg ikke modtaget endnu, til trods for at det var sendt samme dag som inFAMOUS. Håndteringen af PS4's launch var dårlig, og jeg regner ikke med at handle der mere. For det går altså ikke mere, med så mange dårlige håndteringer af bestillinger. Såå, elgiganten har jeg altid haft gode oplevelser med :) handler også mere og mere hos dem + cdon. Har desuden annulleret Xbox One forudbestilling og Watch_Dogs Dedsec edition (PS4) hos dem, og bestilt hos cdon. Elgiganten + CDon er mine 2 foretrukne i øjeblikket.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: CoolShop !!!

Indlægaf iaurdae » lør 22 mar 2014 18:34

morfar skrev:Jeg fatter overhovedet at man tør handle hos dem. Og har efterhånden heller ikke ondt af dem de snyder og røvrender. Er man gamer, så ved man også at coolshop er no go.


Som det også står på den anden side i denne her tråd, så er de gået meget ned af bakke.. men jeg er lidt interesseret i, at høre hvor i ellers køber jeres spil henne? Kigger ofte ved Coolshop først, men jeg kan se, at mange af jer, efterhånden er gået over til Elgiganten.. Er det ellers jeres foretrukne sted? Er nemlig lidt selv på herrens mark ;)
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Rechain » lør 22 mar 2014 18:38

Som jeg har skrevet, så er Elgiganten og CDOn de 2 bedste steder efter min oplevelser :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » lør 22 mar 2014 18:46

Billede
Thank you Elgiganten:)
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf iaurdae » lør 22 mar 2014 18:54

magiske skrev:Billede
Thank you Elgiganten:)


Vi skal lige høre lidt om det, er selv lidt på vippen, så håber de kan levere noget der er værd at bruge tid på :)
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Stricker » lør 22 mar 2014 19:15

Trustpilot er efterhånden fuldstændig til grin. Jeg gør altid en pointe ud af, at advare folk om, hvor firma-venligt Trustpilot er.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Krede1972 » lør 22 mar 2014 19:41

Rechain skrev:Som jeg har skrevet, så er Elgiganten og CDOn de 2 bedste steder efter min oplevelser :)

/Rechain


Ja, og derudover amazon.co.uk og shopto.net

Hvor jeg køber af de 4 steder afhænger af hvem der er billigst med lige netop det spil jeg søger.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Proxzyn » lør 22 mar 2014 19:43

iaurdae skrev:men jeg er lidt interesseret i, at høre hvor i ellers køber jeres spil henne? Kigger ofte ved Coolshop først, men jeg kan se, at mange af jer, efterhånden er gået over til Elgiganten.. Er det ellers jeres foretrukne sted? Er nemlig lidt selv på herrens mark ;)

Helt klart elgiganten, hvis det er normalt køb i danmark.
Gamestop, men KUN hvis de har et lækkert trade-in tilbud, eller er de sq for dyre.
CDon er jeg ikke helt med på. Syntes de er mindst lige så dyre som gamestop når der kommer porto oveni. Og så sender de ret ofte tingene i elendige pakker.

Men bruger mest amazon.co.uk. Bedste, billigste, og næsten lige så hurtige som de danske net butikker.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Rechain » lør 22 mar 2014 19:47

Glemte også at nævne dette, at de sidste mange (alm. udgaver) spil (især PS4) har diskene ligget løst i coveret i en elendig boblekuvert fra CoolShop. Det er faktisk sket med alle de PS4 spil jeg har købt, bortset fra CE af inFAMOUS - Second Son. Har heldigvis oplevet gode forsendelser fra CDon, bedre end CoolShop's forsendelser.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: CoolShop !!!

Indlægaf iaurdae » søn 23 mar 2014 02:25

Rechain skrev:Glemte også at nævne dette, at de sidste mange (alm. udgaver) spil (især PS4) har diskene ligget løst i coveret i en elendig boblekuvert fra CoolShop. Det er faktisk sket med alle de PS4 spil jeg har købt, bortset fra CE af inFAMOUS - Second Son. Har heldigvis oplevet gode forsendelser fra CDon, bedre end CoolShop's forsendelser.

/Rechain


Det er sjovt nok også sket ved de sidste par PS4 spil jeg har købt derfra.. men mange tak for jeres svar, det var også der jeg tænkte, at i lå ;) men tror også bare, at jeg må kigge mig om på elgiganten, og Amazon fremover.. CDON, synes jeg heller ikke helt kan følge med, men det kan jo være det har ændret sig ;)
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: CoolShop !!!

Indlægaf D_Hofgaard » søn 23 mar 2014 11:15

iaurdae skrev:
Rechain skrev:Glemte også at nævne dette, at de sidste mange (alm. udgaver) spil (især PS4) har diskene ligget løst i coveret i en elendig boblekuvert fra CoolShop. Det er faktisk sket med alle de PS4 spil jeg har købt, bortset fra CE af inFAMOUS - Second Son. Har heldigvis oplevet gode forsendelser fra CDon, bedre end CoolShop's forsendelser.

/Rechain


Det er sjovt nok også sket ved de sidste par PS4 spil jeg har købt derfra.. men mange tak for jeres svar, det var også der jeg tænkte, at i lå ;) men tror også bare, at jeg må kigge mig om på elgiganten, og Amazon fremover.. CDON, synes jeg heller ikke helt kan følge med, men det kan jo være det har ændret sig ;)

Tilgengæld modtager man tit forskellige rabatkoder til CDON. Så sent som igår modtog jeg en kode på 100 kr (min. køb for 500). Så nogle gange kan det godt betale sig at købe hos dem.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster