Forum

CoolShop !!!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: CoolShop !!!

Indlægaf Sethos » man 24 mar 2014 17:02

Gælder dem begge for mit vedkommende. Også en del klager på deres SS side i kommentar boksen.

Må bide i det sure æble og bestille hos Elgiganten. Bliver simpelthen nød til at have dem! Så må jeg have over 1700kr ude at svømme på spil - Irriterende nok.

Hvis spillene fra Coolshop nogensinde kommer frem skal jeg personligt tage ud til deres adresse og jerne begge pakker direkte op i røven på dem, gentagende gange med en frygtindgydende kraft.
Senest rettet af Sethos man 24 mar 2014 17:07, rettet i alt 1 gang.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » man 24 mar 2014 17:07

Hmmm, og burde man så ikke som en shop der er så cool, lige smide en mail ud med. "Undskyld vi er forsinket. Vi arbejder på det". Det havde været god kunde service.. Nå ja, det er jo coolshop vi snakker om:)
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Sethos » man 24 mar 2014 17:10

magiske skrev:Hmmm, og burde man så ikke som en shop der er så cool, lige smide en mail ud med. "Undskyld vi er forsinket. Vi arbejder på det". Det havde været god kunde service.. Nå ja, det er jo coolshop vi snakker om:)


Jo det ville da være en positiv forandring hvis de gad at arbejde i officielle udmeldinger. Skrive på deres egen side, på spillets bestillingside eller en direkte mail til dem der har bestilt, hvor de lige forklarer situationen og lige siger hvad de har tænkt sig at høre hvis det ikke dukker op eller hvor folk står.

Ren, rå inkompetence.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » man 24 mar 2014 17:16

Ja, jeg synes sku godt de kunne være lidt "underdaninge". Jeg kan leve med meget, hvis de bare gider informere og "undskylde" nå det er på sin plads.
Ved godt kunder ikke altid har ret og vi nogle gange er nogle tosser. Men hey, de kunne om ikke andet fake det.
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Rechain » man 24 mar 2014 17:39

MGSV-GZ stadig ikke modtaget! :evil: blev sendt torsdag, ligesom inFAMOUS - Second Son der kom fredag..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: CoolShop !!!

Indlægaf palawan » man 24 mar 2014 18:11

Er der nogen OVERHOVEDET der har modtaget deres MGS rettidigt fra Coolshop ?
Hvis ikke er det sgú lidt skummelt. Det er næppe sandsynligt, at samtlige MGS breve er landet i eksakt samme postbil, som så tog fejl af højre og venstre og kørte i havnen... Eller hvad undskyldningen nu måtte være ?!
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: CoolShop !!!

Indlægaf iaurdae » man 24 mar 2014 18:38

har lige fået en mail tilbage fra dem, så kan jeg efterlyse den ved post danmark imorgen.. når okay, tak for hjælpen, så går der kun 10 hverdage før jeg får mine penge igen?? haha.. og det var så nok også sidste ordre for mig ved dem, selvom jeg synes det er en skam..
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Rechain » man 24 mar 2014 19:41

Har også fået samme svar, efter jeg brokkede mig mht. skaderne på mit Collectors Edition af inFAMOUS og det manglende MGSV-GZ. Hun spurgte om 500 point (50kr's værdi) ville være godt som kompensation. Næ nej du, jeg har krævet 100kr kontant til min konto, for prisnedsættelsen af inFAMOUS CE dagen efter release + skaderne på det, og det manglende MGS. Nu må vi se hvad jeg får af svar til den, men nu sætter jeg sku foden i døren og siger stop. Jeg vil ikke handle hos dem mere, så jeg vil have kontant kompensation!

Desuden meddelte hun også dette her mht. brev forsendelsen af Collectors Edition som blev beskadiget.

"Det har bestemt været en fejl fra vores indkøbers side, at disse har været sat til forsendelse som brev. Vi har rettet op på dette nu."

Nå, nu må vi se hvad der ellers sker og hvad de har tænkt sig at spise mig af med. Jeg finder mig ikke i noget mere.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Muggs » man 24 mar 2014 19:49

iaurdae skrev:har lige fået en mail tilbage fra dem, så kan jeg efterlyse den ved post danmark imorgen.. når okay, tak for hjælpen, så går der kun 10 hverdage før jeg får mine penge igen?? haha.. og det var så nok også sidste ordre for mig ved dem, selvom jeg synes det er en skam..

Hey hey.. Det skal du ikke bruge din tid på. Det er coolshops ansvar som sælger i denne sag. De bør sende dig et nyt spil eller kreditere. Men alt der har med post dk og nanglende levering at gøre, er 100% deres bord, da det er blevet væk på vejen til dig og aldrig er kommet frem.
Nu må den elendige møgbiks snart stramme op!
Muggs
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: 8544 Mørke


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Cena » man 24 mar 2014 19:51

Hvor er det bare ringe håndteret af coolshop det her! Jeg kan ikke beskrive hvor tosset jeg var blevet. Håber de kommer frem og i sender hele lortet retur til dem!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: CoolShop !!!

Indlægaf D_Hofgaard » man 24 mar 2014 19:54

Rechain skrev:Desuden meddelte hun også dette her mht. brev forsendelsen af Collectors Edition som blev beskadiget.

"Det har bestemt været en fejl fra vores indkøbers side, at disse har været sat til forsendelse som brev. Vi har rettet op på dette nu."


Åhr hvor jeg dog kan blive irriteret over svar, som det du her har fået. Det er Coolshop du har handlet med, og derfor også deres ansvar at du får det du har betalt for. Så er det fuldstændigt ligemeget hvad der foregår længere tilbage i deres værdikæde, for det er slet ikke relevant for køber. Men det er jo altid nemmere at sende lorten videre og ligge ansvaret fra sig. Det ville ha klædt dem hvis de kunne melde ud at De havde lavet en fejl, i stedet for eksemplet som Rechain herover beretter.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


CoolShop !!!

Indlægaf Deezoned » man 24 mar 2014 20:03

Husk nu at der er 14 dages returret på postordrekøb. I kan afvise brevet/pakken direkte hos postbuddet der kommer med det (modtagelse nægtet) eller sende retur efter I har fået brevet/pakken. Så skal handlen gå tilbage.
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Sethos » man 24 mar 2014 20:22

Deezoned skrev:Husk nu at der er 14 dages returret på postordrekøb. I kan afvise brevet/pakken direkte hos postbuddet der kommer med det (modtagelse nægtet) eller sende retur efter I har fået brevet/pakken. Så skal handlen gå tilbage.


Se der kommer spændende punkt #289 ved Coolshop's generelle helt ulidelige håndtering af alting; De forventer a man skal skrive RMA nummeret man får via ens ordre side på varen, på pakken inden den sendes tilbage.

Før returnering skal du skrive returnummeret (RMA-nummer) uden på returpakken. Returnummeret (RMA-nummer) finder du på din ordre inde på DIN KONTO her på siden. Dette Returnummer skal angives tydeligt udenpå pakken, da denne ellers ikke vil blive modtaget af os. Varer kan afleveres personligt på vores adresse. Dog skal der stadig være påført/medbragt Returnummer til varen for videre behandling af din ordre.


Så ikke nok med det bræk, så forventer de også at jeg enten skal gennemlyse mine to pakker med en stadions projektør for at finde ud af hvilken der indholder hvad spil, ELLER åbne dem og så skulle købe en ny bobbelkuvert og betale 50kr for at sende det tilbage.

Har understreget den spændende del.

Må de overhovedet det?
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: CoolShop !!!

Indlægaf EvilNinjaMoby » man 24 mar 2014 20:36

Mjaaah, det er efterhånden ret åbenlyst hvorfor Coolshop ikke har E-mærket...

@ Sethos: Nej - jeg tror faktisk ikke at de kan kræve det. Og i yderste konsekvens, så er det jo deres problem hvis man har nægtet modtagelse og de så påstår at du har modtaget varen. Så laver du bare en indsigelse i banken - igen vil bevisbyrden ligge hos Coolshop, som skal dokumentere, at du har modtaget varen. Og hvis du ikke har kvitteret på nogen måde ved modtagelsen, jamen, så held og lykke med den sag, Coolshop. Eller hvem sælger måtte være...
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Muggs » man 24 mar 2014 20:38

Håber virkelig folk snart stopper med at handle i den svindlerbiks...
Muggs
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: 8544 Mørke


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster