magiske skrev:Hmmm, og burde man så ikke som en shop der er så cool, lige smide en mail ud med. "Undskyld vi er forsinket. Vi arbejder på det". Det havde været god kunde service.. Nå ja, det er jo coolshop vi snakker om:)
"Det har bestemt været en fejl fra vores indkøbers side, at disse har været sat til forsendelse som brev. Vi har rettet op på dette nu."
iaurdae skrev:har lige fået en mail tilbage fra dem, så kan jeg efterlyse den ved post danmark imorgen.. når okay, tak for hjælpen, så går der kun 10 hverdage før jeg får mine penge igen?? haha.. og det var så nok også sidste ordre for mig ved dem, selvom jeg synes det er en skam..
Rechain skrev:Desuden meddelte hun også dette her mht. brev forsendelsen af Collectors Edition som blev beskadiget."Det har bestemt været en fejl fra vores indkøbers side, at disse har været sat til forsendelse som brev. Vi har rettet op på dette nu."
Deezoned skrev:Husk nu at der er 14 dages returret på postordrekøb. I kan afvise brevet/pakken direkte hos postbuddet der kommer med det (modtagelse nægtet) eller sende retur efter I har fået brevet/pakken. Så skal handlen gå tilbage.
Før returnering skal du skrive returnummeret (RMA-nummer) uden på returpakken. Returnummeret (RMA-nummer) finder du på din ordre inde på DIN KONTO her på siden. Dette Returnummer skal angives tydeligt udenpå pakken, da denne ellers ikke vil blive modtaget af os. Varer kan afleveres personligt på vores adresse. Dog skal der stadig være påført/medbragt Returnummer til varen for videre behandling af din ordre.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster