Forum

Shopto.net / postdanmark

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Shopto.net / postdanmark

Indlægaf kazzi » tors 04 jun 2009 11:52

Nogen andre der ikke har modtaget deres spil pga de ikke kunne læse adressen eller noget i den retning? ... mine spil har ligget på københavns post central siden lørdag nat, og postdk er ikke de nemmeste at snakke med har ringet til dem 3gange nu og fik først at vide de var leveret, så i går at de stadig ligger derude og jeg skulle ringe i dag så kunne de undersøge det ved at kontakte dem fint nok tænkte jeg, så ringer jeg i dag og får at vide det må de ikke gøre skal lave en efterlysning at dem hvilket jeg nu har gjort, så tænkte jeg om andre har oplevet det og ved hvor langtid såden noget tager?.
kazzi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf Haugboelle » tors 04 jun 2009 17:41

Hmm ikke af hvad jeg ved, har altid fået ting fra UK indenfor en uges tid, også fra shopto
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf Panacea73 » tors 04 jun 2009 18:39

Haugboelle skrev:Hmm ikke af hvad jeg ved, har altid fået ting fra UK indenfor en uges tid, også fra shopto


Samme her
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf serano » fre 12 jun 2009 17:22

husk det er rekommandret post de sender det som, den lokale postmand kunne ikke finde brevet i første omgang, men så kom han til at se det var rekommandret og at det lå et andet sted end de normale pakker, ved ikke om det kan have noget at sige :)
serano
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf kazzi » fre 12 jun 2009 20:47

Har ingen ide om hvad der er sket postdanmark kan ikke fortælle mig hvor begge breve har ligget siden den 30maj, men sjovt nok er de begge sendt tilbage il engang selv efter jeg har efterlyst dem det fandenme flot.
kazzi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf Lynggaard CR » lør 13 jun 2009 00:41

Hvis ikke dit navn står på selve pakken, er det jo et problem for dem at finde pakkens ejermand. Men så plejer pakken gerne at blive sendt til en anden afdeling, i Taastrup eller i Brøndby, hvor de på en eller anden måde gør et forsøg på at finde frem til pakkens modtager. Sådan var det i hvert fald med pakker, som vi ikke selv kunne stille noget op med.
Men om ikke andet - så bør de sende pakken/brevet retur til shopto. Det kan være en lang proces, men det er trods alt bedre de kommer retur, fremfor de havner et helt forkert sted, og aldrig dukker, således at du har spildt dine penge.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Indlægaf Lynggaard CR » lør 13 jun 2009 00:44

En lille note: hvis du, eller andre oplever at pakken er væk, og/eller man heller ikke har fået en lille seddel ind ad døren - så gå ned på posthuset med noget ID og spørg om de har noget liggende. Det sker at de der sedler aldrig dukker op, eller at der er sket en anden fejl et sted i processen. Men ofte ligge pakken på posthuset alligevel.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Indlægaf kazzi » ons 17 jun 2009 18:12

Kan godt være ja, men fik brev fra eflysning afdelingen at addressen var ukendt af en eller anden underlig årsag, men shopto har i dag sendt 2 nye spil da de fik de andre tilbage i går, håber fandenme de kommer frem ellers tager jeg ind og kværker en eller anden postk medbejder til jeg får mine spil!!!!
kazzi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf hudhud » ons 28 okt 2009 22:11

skal spøgre er der nogen af jer som har KØBT fra shopto og modtaget spillet. Fordi skal måske købe derfra men er lidt bange for at blive snyd.
hudhud
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Indlægaf Ponduus » ons 28 okt 2009 22:15

Har ofte handlet med Shopto. Hvorfor skulle de snyde dig?
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf hudhud » ons 28 okt 2009 22:34

ved ikke men fordi er blevet snydt engang i nettet.
hudhud
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Indlægaf hudhud » ons 28 okt 2009 22:35

ved ikke men fordi er blevet snydt engang i nettet.
hudhud
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Indlægaf Mic » ons 28 okt 2009 23:03

Har handlet hos Shopto flere gange uden problemer - fantastiske priser og superhurtig levering! (Altid med en track&trace kode så du kan følge din pakke).

Kan kun anbefales.
Billede
Mic
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Gavin » ons 28 okt 2009 23:18

Jeg har også handlet hos shopto mange gange, og langt de fleste gange har jeg fået min vare inden for 2-3 dage, og max. 4 dage for mit vedkommende.
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf kazzi » fre 30 okt 2009 00:21

Fik også mine spil 2-3dage efter de havde sendt dem igen og fik en gratis "action" dukke med fra re5 så kan kun sige godt om shopto's service.
kazzi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster