http://forum.shopto.net/viewtopic.php?f ... 168831ad13
Der er der en man fra Shopto som forklare at det ikk er dem som er skyld i det : Google Translate:
Mit navn er David Fennell Jeg er den tekniske direktør her i ShopTo. Det er blevet bragt til min opmærksomhed for nylig med et par kunder, at de mener, at vi er årsag til svigagtig aktivitet på deres kreditkort baseret på ikke mere, at den omstændighed, at de for nylig har købt hos os (selv om vi ikke var det sidste sted, de har brugt kortet). Så vi har besluttet at afgive en redegørelse forklarer de egentlige årsager til kortet svindel, og hvad du kan gøre ved dem.
Fra hvad vi kan fortælle at der synes at have været flere store kreditkort utætheder i slutningen af 2008 og i begyndelsen af 2009, disse kreditkort er nu gøre deres vej ind på markedet, og det lader til, at ingen kan garantere deres kort er sikker selv om det har aldrig været brugt online.
En af de mest offentliggjort lækager var caching af 19.000 kreditkort af Google tilbage i marts 2009, der blev hævdet at have været fra en gateway, men senere vist sig at være kommet direkte fra kortudstedere. Af en eller anden grund vores navn fik knyttet til nogle stillinger vedrørende denne lækage, men vi kan ikke fathom, hvorfor det ville være, det er let for os at bevise det er ikke noget at gøre med os, som der er American Express-kort på listen, og vi tager ikke imod American Express som en form for betaling.
Siden da et meget større udsivning er blevet rapporteret fra et "clearing house" kaldes "Heartland Payment", detaljerne i denne synes at have været stramt kontrolleret, og det nøjagtige antal er blevet løsladt, men jeg forstår, at de bruges af både Visa og Mastercard og * millioner * kort kan have været i fare. Øverst på denne BBC har en rapport om, hvor let det er at købe kreditkortoplysninger i Indien, oplysninger, der er blevet truffet af personalet på call centers derude, call-centre, som anvendes ved uk telefon selskaber:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/7953401.stm
http://www.switched.com/2009/03/04/more ... ght-lipp / 4
http://www.thetechherald.com/article.ph ... -overtrådt -
http://forums.weebls-stuff.com/showthread.php?t=78702
Det sidste link er et eksempel på en falsk beskylde os derefter faktisk at finde ud af den virkelige kilde til problemet - det er desværre alt for sjældne og de fleste kunder aldrig rigtig ved, hvordan deres kortoplysninger blev lækket. Når man ser over en kreditkortudtog for "sandsynlige mistænkte" er tilsyneladende mange mennesker vil bebrejde os, fordi vi er et mindre selskab, men det er en meget dårlig antagelse, er det faktisk de større selskaber, der har massive call-centre, hvor det er nemt for nogen at forblive anonym og roligt sidde i et hjørne og tager ned kortet numre.
Oven i dette er der en række af en række computervirus (trojanske heste), som er særligt fremherskende i øjeblikket, der kan stjæle dine kreditkortoplysninger fra din computer, når du indtaster dem i et websted. Vi vil foreslå alle Internet-brugere at sikre, at dit virusscanneren er ajour og altid bruge en moderne browser, når de handler online.
Fra alt dette ser det ud hvis du ikke har fået udstedt et nyt kreditkort i de sidste par måneder, du kan være udsat for risikoen for uautoriserede transaktioner, selv om du aldrig har brugt kortet, enten online eller personligt. Desværre er den eneste mulighed til kreditkort indehavere er at bede din kortudsteder for et nyt kort, kan det være besværligt, men det vil ikke koste dig noget, og kan holde op med problemer i fremtiden.
På ShopTo vores fokus er i høj grad om den kunde, og at beskytte dem på enhver mulig måde, uden at du ville vi ikke eksistere. Hvis du har læst sikkerhed sektioner på vores websted, du vil vide, at vi ikke gemme kreditkortoplysninger - de er lagret på vores betalings gateway "ProTx" (i øjeblikket ændrer den navn til "SagePay") og en "gentage transaktionen" system bruges, når et køb er foretaget. Selv i det tilfælde, at nogen var i stand til at ulovligt få adgang til vores system er der ingen kreditkort oplysninger for dem at tage - det er en erklæring om, at meget få online detailhandlere kan gøre.
Vi har for nylig Købte og gennemføres højeste niveau SSL sikker certifikat til rådighed - en "udvidet Verifikation Pro" certifikat fra VeriSign. Dette certifikat ikke kun tilbyder 256bit transaktionsbeslutning sikkerhed til moderne browsere, men også styrker gamle browsere at bruge 128bit overførsel når med andre beviser, de kan bruge 60 eller endda kun 40 bit kryptering.
ShopTo anerkender den frustration og ondt, som kan forårsages, når et kunder kortoplysninger er stjålet og misbrugt, men samtidig mener vi ikke, at nogen af vores egne systemer, software eller metode til behandling af ordrer, har ført til eller assisteret i tyveri eller misbrug af data. Være forvisset om, at ShopTo vil altid bestræbe sig på at være på forkant af systemer at beskytte kunderne transaktionsbeslutning og personlige data, hvad enten det er den første eller flere gentage transaktioner. Hvis nogen læser dette har eller kender nogen beviser, der kan bekræfte et problem med vores sikkerhed vi vil opfordre dem til at kontakte vores kundeservice øjeblikkeligt og videregive disse oplysninger, så vi kan tage skridt til at afhjælpe det.
Vi takker alle vores trofaste kunder, der har forsøgt at forsvare os, i de relevante fora og takke jer alle for din fortsatte sædvane, der har gjort ShopTo den største uafhængige forhandler af computerspil i Storbritannien.
Hilsen,
Dave Fennell
Teknisk direktør
ShopTo.Net