Forum

ShopTo.net alternativ søges!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Indlægaf Scoring » ons 22 jul 2009 23:18

Er det ikke kun ens kontooplysninger man skal slette? - det er det jeg har gjort?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf JollyBuu » ons 22 jul 2009 23:21

Ja hvordan gør man det? Men der står de kun gemmer de sidste 4 numre? Burde det ikk være nok? :)
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf Hyuuga » tors 23 jul 2009 01:24

Jeg er lige blevet rippet for 400$ .. og det er 100% sikkert de har været oplysningerne fra shopto.net .. De har indbetalt pengene på bet365 og brugt mit navn og adresse hvor jeg selv havde lavet en stavefejl.. Jeg skrevde skrevet Sjealland .. og ved at shopto.net er det eneste sted jeg har stavet det sådan og ikke gide rette det .. Men der er ikke så meget at gøre andet end at tage i banken jo .. pisse nederen =/
Hyuuga
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf JHCREATiON » tors 23 jul 2009 02:29

hvor vil i så sige man skal handle, jeg er også begyndt at handle lidt online men vil jo helst slippe for evt. told og få en dårlig oplevelse hvis min konto bliver rippet.
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Scoring » tors 23 jul 2009 03:07

Hvordan kan en af de bedste sider lige pludselig blive så nederen?!

DET VIRKELIG IRRITERENDE!

Specielt nu hvor de har fået blu-ray!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Erroneus » tors 23 jul 2009 09:23

Nu ved vi jo ikke om det er Shopto, hvis man bedømmer ud fra deres side, så ser deres sikkerhed jo fin ud og det skulle da være mærkelig hvis de ikke har styr på det, det koster dem jo mange mange kunder :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Diz- » tors 23 jul 2009 09:36

jeg oplevede det samme i starten af juni. det samme skete for en ven midt i juni. samme beløb enda. Det er 100% shopto
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf SoulDecapitate » tors 23 jul 2009 10:07

Diz- skrev:jeg oplevede det samme i starten af juni. det samme skete for en ven midt i juni. samme beløb enda. Det er 100% shopto
Det er 100% det er shopto, min nabo har også lige fået trukket 2200-, og gæt hvad , det eneste sted han har handlet er Shopto med sit kort..
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Allanb » tors 23 jul 2009 10:30

Hold nu op.. Jeg kender flere der aldrig har handlet hos shopto. Net og de har fået trukket penge de sidste uger.

Jeg fik stjålet min cykkel den anden dag, jeg er 100% sikker på det er shopto.net's skyld ;-)

Prøv nu at sætte jer lidt ind i sagerne før i råber ulv. Se evt. De links der blevet smidt i tråden.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf SoulDecapitate » tors 23 jul 2009 10:41

Allanb skrev:Hold nu op.. Jeg kender flere der aldrig har handlet hos shopto. Net og de har fået trukket penge de sidste uger.

Jeg fik stjålet min cykkel den anden dag, jeg er 100% sikker på det er shopto.net's skyld ;-)

Prøv nu at sætte jer lidt ind i sagerne før i råber ulv. Se evt. De links der blevet smidt i tråden.
Ja men det er da godt du er sat ind i sagerne så. Fakta er største delen er dem der handlet på shoto.net også inde på xboxlife har mistet penge. at du så bare lever i en naiv verden hvor alt er lyserødt det er jo kun sødt. Selvfølgelig er der andre der har fået trukket som ikke har handlet hos shopto.net. Butiks tyve stjæler jo heller ikke kun i Superbest
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Allanb » tors 23 jul 2009 10:51

Hvis det er en selvfølge at andre har fået trukket penge end dem der har handlet hos shopto.net, hvordan kan det så være 100 % deres skyld?

Shopto.net opbevare ikke kort info på deres server. Det gør SagePay. Der har været mange kort informationer stjålet i den seneste tid. Så sansynligvis er det der fra de har fået informationerne.

Og husk, banken dækker jo alle udgifter i forbindelse med sådan et tyveri.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Erroneus » tors 23 jul 2009 11:11

Præcis. Det er jo ikke hos Shopto man betaler igennem, det er igennem deres gateway og selv om SagePay nægter at have haft nogle form for leak, så lugter det jo meget af det.

Problemet for Shopto lige nu, er naturligvis at hvis man vil købe igennem dem, ja så skal man via SagePay og det virker ikke alt for sikkert, men så evt. brug PayPal i stedet for, dem burde man kunne stole på.

Eller så ligger det leak hos Visa eller et PBS lign. firma i England, det er jo også sket flere gange før, det vil også forklare hvorfor folk der har handlet i andre engelske butikker eller ikke har handlet hos Shopto i længere tid (som mig) har oplevet problemer.

Det kan også være efter en hr Bagger har fået internet adgang i spjældet :twisted:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf crockett » tors 23 jul 2009 12:15

Erroneus skrev:Det kan også være efter en hr Bagger har fået internet adgang i spjældet :twisted:


Ja, ham og Riskjær er nok godt i gang med at overtage verdensherredømmet... Muaahaahahahaha :lol:

(PS: EA udgiver snart "Bagger & Riskjær" som svar på Eidos' "Kane & Lynch". Det skulle efter sigende være EAs ønske om at vise deres programmeringsmæssige og grafiske evner der har fået virksomheden til at kaste sig over den meget krævende opgave at skildre dagligdagen i en dansk fængselscelle. Still-billeder med mere end 256 farver kan forekomme!)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Ponduus » tors 23 jul 2009 12:52

crockett skrev: Still-billeder med mere end 256 farver kan forekomme!)


Det vil sige, at vi kan få en stortudende Finn Nørbygaard at se i spillet? :p
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Moulle » tirs 28 jul 2009 12:40

Moulle
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster