Forum

shopto.net ! Hvad skal man gøre?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Indlægaf BDK » ons 29 jul 2009 13:31

Jeg handler aldrig online i england igen !
BDK
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Indlægaf Ponduus » ons 29 jul 2009 14:14

Ærligt talt, så er det lidt overilet. Det samme kunne potentielt også ske for den danske nethandel. Desuden dækker banken de tab man har, så dette har ikke skræmt mig.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf TuXX » ons 29 jul 2009 14:17

Lidt overilet? Det svarer jo til at punktere i en bil fra VW og så udtale at man køber aaaaaaldrig VW igen.. trods det at der sidder Michelin på bilen og det sidder der også på den Opel man køber istedet ... ROFL :lol:
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf xireuz » ons 29 jul 2009 14:39

TuXX skrev:Lidt overilet? Det svarer jo til at punktere i en bil fra VW og så udtale at man køber aaaaaaldrig VW igen.. trods det at der sidder Michelin på bilen og det sidder der også på den Opel man køber istedet ... ROFL :lol:


Ja det er faktisk meget rigtigt :)
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf BDK » ons 29 jul 2009 14:43

Dækker banken alle ens tab?

Ville det ikke være nemmere og mere omkostningsvenligt for dem, at udstede et nyt kort med ny kontonummer, hvis 1 kunde henvender sig med mistanke? Men det gør de ikke. De vil have man betaler for et nyt kort ...

Mærkeligt !
BDK
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Indlægaf xireuz » ons 29 jul 2009 14:55

BDK skrev:Dækker banken alle ens tab?

Ville det ikke være nemmere og mere omkostningsvenligt for dem, at udstede et nyt kort med ny kontonummer, hvis 1 kunde henvender sig med mistanke? Men det gør de ikke. De vil have man betaler for et nyt kort ...

Mærkeligt !

Ja banken (dvs. PBS) dækker de beløb som uretsmæssigt bliver hævet.
Det er forskelligt fra bank til bank om man skal betale for et nyt kort. Sommetider spærrer de også selv kortet, og udsteder et nyt, hvis de har mistanke om misbrug. Btw forbliver dit kontonummer det samme, men kortoplysningerne fornys.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf NintendoB » tirs 04 aug 2009 12:46

Hvad er status i dag ?

Har Shopto fået lukket det hul der var eller er i deres sikkerhedssystem ?
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Haugboelle » tirs 04 aug 2009 12:53

NintendoB skrev:Hvad er status i dag ?

Har Shopto fået lukket det hul der var eller er i deres sikkerhedssystem ?


Man kan betale med Paypal på shopto nu, god løsning
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf NintendoB » tirs 04 aug 2009 12:55

Haugboelle skrev:
NintendoB skrev:Hvad er status i dag ?

Har Shopto fået lukket det hul der var eller er i deres sikkerhedssystem ?


Man kan betale med Paypal på shopto nu, god løsning


Ja jeg har godt overvejet det men nu må vi se.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Haugboelle » tirs 04 aug 2009 13:02

Ponduus skrev:Ærligt talt, så er det lidt overilet. Det samme kunne potentielt også ske for den danske nethandel. Desuden dækker banken de tab man har, så dette har ikke skræmt mig.



Ah ikke helt, de danske sider gemmer ikke ens kreditkort info, det må man ikke herhjemme.

Når de må og gør det i feks UK, så må man altså gå udfra at de har styr på det, det er pænt vigtigte info, det jo sygt hvor mange der har fået hævet penge...
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf Ponduus » tirs 04 aug 2009 13:35

Jeg synes nu at det er blevet sagt og vist temmelig mange gange, at det ikke er Shopto.nets fejl, men det selskab som styrer deres betalinger.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf NintendoB » tirs 04 aug 2009 14:01

Vis jeg køber spil hos shopto for der efter at blive rullet af det betalingssystem som de bruger så vil jeg da nok mene at de har et ansvar og ik nok med det de beholder jo mine dankort oplysninger og dem kan de heller ikke pas på så jeg syntes nu nok man kan pege lidt fingre af dem her.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Ponduus » tirs 04 aug 2009 14:38

Selvfølgelig har de et ansvar for at vælge en samarbejdspartner der har styr på tingene. Men at sætte det sådan op svarer til, at beskylde Amazon for ikke at sende ens film, når det er PostDK som har smidt dem væk.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Haugboelle » tirs 04 aug 2009 17:43

Ponduus skrev:Jeg synes nu at det er blevet sagt og vist temmelig mange gange, at det ikke er Shopto.nets fejl, men det selskab som styrer deres betalinger.


Ja det er det sikkert, men nu det jo ikke første gang, så synes klart Shopto har ansvaret, så må de finde en anden...
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf Allanb » tirs 04 aug 2009 17:45

Nu er det jo heller ikke bevist at det er Sagepay, der har haft problemer med sikkerheden.. Jeg fik en grim tanke her den anden dag, hvad nu hvis det var sony?? Hvem styre deres betalinger?Og hvem har ikke handlet på PSN storen.. Bare en tanke ;-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster