Forum

shopto.net ! Hvad skal man gøre?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Indlægaf Ponduus » tirs 04 aug 2009 18:06

Og hverken Sagepay, Shopto.net eller Sony for den sags skyld, vil fortælle det, hvis det var deres fejl :)

Men som Allanb siger, i en anden tråd, så kan problemet klares via betaling med Paypal.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf NintendoB » tirs 04 aug 2009 18:08

Jeg tror nu sony har mere styr på folks kort oplysninger ene shopto hade. ;)
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Chaui » tirs 04 aug 2009 18:21

Mon ikke shopto har tabt store beløb på denne episode. Det er sku egentlig lidt en skam, når nu det er så god og billig en shop. Men igen, tror der går lidt tid inden jeg handler derinde igen. det er trodsalt pga. af handel på deres hjemmeside at mit kort blev misbrugt for 19.000kr et sted i frankrig.

Heldigvis er det ikke os (ofrene) der skal hæfte for noget, så tager det stille og roligt :)
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Kondivand » tirs 04 aug 2009 18:44

@ Chaui

Kan du være helt sikker på at det er pga shopto at dit kort er blevet misbrugt. Var selv i den uheldige situation at mit blev misbrugt, men det var inden jeg overhovedet havde handlet hos shopto, men alligevel i den samme periode, hvor mange mennesker siger at deres kort er blevet misbrugt.

Shopto gemmer jo ikke kreditkortoplysninger, så jeg har svært ved at se hvordan det kan være dem, som skal hænges ud gang på gang. Men fair nok, hvis folk ikke tør handle der mere, så skal de selvfølgelig undlade det. Jeg har bare meget svært ved at se hvordan det kan vær deres fejl.
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Indlægaf NintendoB » tirs 04 aug 2009 20:54

Shopto gemmer jo ikke kreditkortoplysninger


Jeg har da en konto hos shopto og her kan jeg da så fint se mine kreditkortoplysninger under mine konto oplysninger så vis ikke de gemmer dem hvem gør så ??
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Kondivand » tirs 04 aug 2009 21:32

Jeg har også selv en konto hos shopto og jeg kan sjovt nok kun se de sidste 4 cifre. Og som der står med rødt under card details fanen:

For added security we do not store your full credit card details.
We only store the last 4 digits of your card number to remind you which card you have previously used.

Så nej, de gemmer ikke dit kortnummer.
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Indlægaf khede » tirs 04 aug 2009 22:52

Jeg har i weekenden fået hævet 7600 kr til et bettingfirma, jeg er helt sikker på at det er pga Shopto, min ven fik lænset 14000 kr til betting for 3 uger siden og det eneste vi havde til fælles i vores køb var SHOPTO
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Indlægaf Kondivand » tirs 04 aug 2009 23:43

Kan da godt være at det lyder lidt for meget som om at jeg forsøger på at forsvare shopto med næb og klør, men syntes bare at folk har en tendens til alt for hurtigt at drage de lette konklusioner. Der kan jo også være andre kilder til at i har fået jeres konti lænset.
Jeg har eksempelvis intet overhovedet tilfælles med min søster angående online handel, men alligevel har vi begge været uheldige at miste penge.
Dette siger mig, at der nok er en anden årsag/kilde og det er som om at alle, grundet denne sag, pludselig glemmer at denne type kriminalitet rent faktisk også har fundet sted, hvis vi kigger længere tilbage i tiden end april/maj og derfor mener at det kun kan skyldes shopto
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Indlægaf c-storm » ons 05 aug 2009 10:55

Havde i købt fra en anden engelsk butik havde chancen været lige stor da det var den engelske gateway som var problemet og altså ikke direkte shopto.

Btw, Shopto har fået tilføjet Paypal betaling.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » ons 05 aug 2009 16:52

c-storm skrev:Havde i købt fra en anden engelsk butik havde chancen været lige stor da det var den engelske gateway som var problemet og altså ikke direkte shopto.


Du har helt sikket ret i det du siger der men hvordan kan det så være at det shopto`s navn der kommer op af hatten vær gang nogen siger ordet netsvindel ?

Ta nu bar den shop der hedder Game.uk.com hvorfor bliver den ikke omtalt på samme måde som shopto når nu vi snakker problemer med netsvindel fra anden engelsk butiker det er da en engelsk butik er det ikke ?
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Ponduus » ons 05 aug 2009 17:16

Det er ikke sikkert at de bruger Sagepay. Men jeg skal ikke kunne sige det.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster