Forum

Coolshops varer

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Indlægaf SoulDecapitate » fre 07 aug 2009 11:54

JA det sker alt for tit man får region 1 spil fra dem. Ej jeg har droppet coolshop for laaaaang tid siden . Kan slet ikke klare det sted.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Kehaan » fre 07 aug 2009 22:40

Hej.

Sproget er på dansk i de 2 spil jeg har testet af dem jeg har fået. Har ikke prøvet andre. Æskerne står dog på engelsk.

Mvh Kehaan.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Indlægaf AngryBlindside » lør 08 aug 2009 10:08

Handler kun hos game.co.uk..! Det er helt perfekt for der kan man også købe brugte spil, og de fejler intet..!
AngryBlindside
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Indlægaf fengis » lør 08 aug 2009 14:30

Jeg bestilte Uncharted for nogle måneder siden, i den tro at det var et helt nyt spil, og som IKKE var platinum, da det jo ikke var angivet på siden at det var platinum. ´Da jeg modtager varen får jeg et platinum hvor det ene hjørne af kassen er bricked. Det synes jeg er meget beklageligt, da jeg hader platinum, og gerne vil have at mine spilkasser er rimeligt intakte.
Men det er godt nok også det eneste problem jeg har haft med dem. Udover det synes jeg de er gode nok at handle med
Yndlingsspil: Uncharted 1 og 2
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf Kehaan » lør 08 aug 2009 18:13

Hej.

Så kunne du sikkert bare få et andet, eller pengene tilbage :)

Spillene som jeg har spillet ind til nu har alle været med engelsk covers, men med danske tekster.
Uncharted har danske undertekster i spillet. (Købte Platium udgaven)

Mvh Kehaan.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Indlægaf Saped » lør 08 aug 2009 19:56

Engelske covers=UK udgaver.. så du kunne have sparet en del ved at købe dem i england.
Saped
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Indlægaf Kehaan » lør 08 aug 2009 23:24

Hej.

Men havde der så været danske undertekster?
Samt så skulle der også findes en butik der var til at stole på, lyder til nogle har haft problemer med et engelsk firma herinde fra.

Mvh Kehaan.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Indlægaf Marcceren » søn 09 aug 2009 08:42

Jeg har faktisk ikke haft så mange problemer med dem. Men her for nylig bestilte jeg en PC mus. Jeg var faktisk okay glad for den, men efter 2 dage blev den kasseret, lortet virkede ikke ordenligt! :(
Billede
PS3 Trophies
PSN ID: Marccer
Spil: Dragon Age: Origins, FIFA 10 WC, LittleBigPlanet, Ratchet & Clank: A Crack In Time, ModNation Racers, Lego Harry Potter Years 1-4.
Marcceren
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf Eriksen » søn 09 aug 2009 09:06

fengis skrev:Jeg bestilte Uncharted for nogle måneder siden, i den tro at det var et helt nyt spil, og som IKKE var platinum, da det jo ikke var angivet på siden at det var platinum. ´Da jeg modtager varen får jeg et platinum hvor det ene hjørne af kassen er bricked. Det synes jeg er meget beklageligt, da jeg hader platinum, og gerne vil have at mine spilkasser er rimeligt intakte.
Men det er godt nok også det eneste problem jeg har haft med dem. Udover det synes jeg de er gode nok at handle med


Ved ødelagt cover, kan man kontakte deres kundeservice via deres livechat, og så sender de et nyt cover uden beregning.
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster