Forum

Coolshops varer

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Coolshops varer

Indlægaf Chaui » tors 06 aug 2009 18:46

Ved ikke om det har været oppe før, men er Coolshop begyndt udelukkende at købe spil fra England ? kan se at alle deres spil har engelsk cover bl.a. og så sælger de endda nogle af spillene til de almindelige 500kr man ser dem til i butikkerne.

Er det ikke lidt at røvrende danskerner, når man udemærket selv kan købe dem fra England og så få dem til 300kr ?

Ved godt det må være svært at følge med som en Dansk spilshop på nettet, når nu priserne i England er så lave. men så må de sku da konkurrere lidt istedet for at score 100-200kr pr spil de sælger.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Morten Skou » tors 06 aug 2009 19:42

Så vidt jeg ved har Coolshop altid handlet blandt andet i england... det er der ikke noget nyt i :)
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf Ponduus » tors 06 aug 2009 19:46

Men at sælge varerne til danske priser er sgu lumsk :p
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf DertyLarsenGrind » tors 06 aug 2009 19:49

Coolshop stinker og har alle dage stunket ;)
DertyLarsenGrind
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf Scubaghost » tors 06 aug 2009 19:53

Coolflop er en lortebutik...Har 2 gange oplevet at få brugte spil med ridser tilsendt!!!! Handler der ALDRIG mere.Brug gamebits og Gamehubs
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf Erroneus » tors 06 aug 2009 21:23

Jeg har nu aldrig haft problemer med dem og det er ikke overraskende det er importeret spil, sådan er det med alle lavpris butikkerne. Jeg handler dog ikke rigtigt med dem mere (ud over min DSi, som jeg købte her i sommer), pga. Gamestop pre-order tilbud og engelske shops :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Saped » tors 06 aug 2009 21:27

Jeg har rigtig dårlig erfaring med kundeservice fra coolshop.. Handler der heller ikke længere.
Saped
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Indlægaf andr2999 » tors 06 aug 2009 22:04

har aldrig haft problemer med coolshop, det er den spilbutik jeg bruger mest
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Underdog dk » tors 06 aug 2009 22:07

Jeg vil også helt klart anbefale coolshop... har handlet der over flere gange.. uden problemer..
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Scubaghost » tors 06 aug 2009 22:40

Just wait. Det er amatører. Prøv at stille et spørgsmål til deres "kundeservice" via live-chat. Det er standard svar de taster ind med nogle faste taster. De svarer i øst, hvis du spørger i vest. Ydermere har de stort set aldrig noget som lagervare, men det er jo nok fordi, de lige skal have det bestilt hjem fra udlandet. Det kan man lige så godt selv gøre og spare en masse.
Bortset fra det, - er der ikke lovgivet om, at ting der sælges i en DK butik skal have DK manual? Det kan deres udenlandske spil mm. da ikke have..??
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf Ponduus » tors 06 aug 2009 22:43

Har aldrig haft problemer med dem, så kan også kun anbefale dem herfra. Har dog ikke handlet hos dem de sidste års tid, da jeg har fundet glæden ved engelsk shops :)
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Chaui » tors 06 aug 2009 22:49

De par gange jeg har handlet derinde, er min vare sjovt nok altid forsinket, så jeg har selvfølgelig annulleret ordren og købt andetsteds. Dengang syntes jeg bare ikke de solgte UK games, men det kan de selvfølgelig tjene fedt på nu, så det er de vel begyndt med.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Kehaan » tors 06 aug 2009 23:24

Hej.

De problemer jeg har haft med dem, har hurtigt kunne løses via deres support. RMA sager klare de også perfekt, samt ved fortrydelse af køb.

Jeg har lige bestilt en del PS3 spil som alle var på lager, de blev sendt idag og skulle gerne modtage dem imorgen. Så har kun thumps up til dem.

Mvh Kehaan.
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Indlægaf Saped » fre 07 aug 2009 06:47

Kehaan skrev:Hej.

De problemer jeg har haft med dem, har hurtigt kunne løses via deres support. RMA sager klare de også perfekt, samt ved fortrydelse af køb.

Jeg har lige bestilt en del PS3 spil som alle var på lager, de blev sendt idag og skulle gerne modtage dem imorgen. Så har kun thumps up til dem.

Mvh Kehaan.


Fortæl lige om det er UK udgaver du får.
Saped
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Indlægaf Player_2 » fre 07 aug 2009 11:49

Det værste er når man får en Region 1 udgave
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster