Forum

VI VIL VÆRE BILLIGST.!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

VI VIL VÆRE BILLIGST.!

Indlægaf Dummiz » lør 08 aug 2009 03:07

Elgiganten VI VIL VÆRE BILLIGST.!

Ja er det ikke sådan deres slogan lyder i reklamerne i tvét i de danske stuer flere hundrede gange om dagen?

NÅ jeg fik min kære bror til at køre mig i elgiganten idag for at lede efter mit tomb raider underworld så kommer jeg ind i elgiganten og ser det på hylden til den sølle sum af 499,- :shock: Nå det var ikke der jeg skulle købe mit spil så. Det næste der sker var godt nok ved at slå mig ud af kurs.. Jeg selv troede bare det var hedeslag men ak nej :) da jeg ikke gad købe tomb raider til den vanvittige pris så tog jeg lige en rundte om spil reolen og ser "Neeeej der står Rachet and Clank : Quest for booty sørme" tager spillet op og kigger lidt på det.. Og hvis jeg ikke tager meget fejl så koster dette spil omkring 150,- inde på STORE "Ret mig hvis jeg tager fejl" så står jeg og kigger lidt med spillet i hånden og kommer til min STORE fortrydelse til at kigge på pris skiltet. på skiltet står der "Rachet and Clank : Quest for booty 549,-" SHIIIIIT hvad sker der for den syge overpris :shock: Jeg spurgte ekspedienten om de havde fået solstik eller om prisen var rigtig. Den var skam rigtig nok :o Jeg skal godt nok IKKE købe spil i Elgiganten med de hamper priser på spil de føre sig derude. :-s

Elgiganten VI VIL VÆRE DYREST...! Ja tak den klare i vist meget godt :P

Jeg ved ikke om dette er en shop erfaring. Jeg vil bare råde folk til ikke at købe spil der :) med mindre i er født med en guld ske i nummi selvfølgelig \:D/
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf JHCREATiON » lør 08 aug 2009 03:46

kender det godt, de er ikke særlig gode til spilpriser.
jeg syntes også EBgames gør det samme nogle gange desværre, jeg kigger altid i stereo studie først ^^
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Diz- » lør 08 aug 2009 08:43

elektronik og film og sådan er de nu normalt ret gode til med prisen. spil er de ikke særlig nej
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Ponduus » lør 08 aug 2009 08:54

Køber en gang i mellem en blu-ray eller to i El-mutanten, som plejer at have helt gode priser på i hvert fald film. Åben bart IKKE spil :p

Endnu en grund til at handle i udlandet.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Erroneus » lør 08 aug 2009 10:06

Elgiganten har engang imellem nogle sindsyge tilbud, f.eks. har jeg lige købt Wii Sports Resort for 333 kr inkl. levering, der kan de engelske butikker ikke engang været med og så på andre ting er de møgdyre, men det er sådan de tjener penge (eller prøver), ved at tabe lidt på gyngerne og tjene meget på karrusellerne.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf SnoobyFly » lør 08 aug 2009 10:11

Har Elgiganten ikke en form for prisgaranti, når nu de vil være billigst?? :P
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Abildtrup » lør 08 aug 2009 11:32

SnoobyFly skrev:Har Elgiganten ikke en form for prisgaranti, når nu de vil være billigst?? :P


Jo

Så det er bare at tage et billede eller noget med fra en andenbutik (ikke netbutik)
Så skal de nok matche prisen
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Indlægaf NintendoB » lør 08 aug 2009 12:53

Du kan godt kom med et udskrift fra en netbutik af bar netbutiken har en fysisk butik som du kan gå ind i.

Jeg har op til fler gang brugt SHG.dk til at pras prisen hos elgiganten og dem ser elgiganten nemlig som en konkurrent de vil konkurrere med.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf SoulDecapitate » lør 08 aug 2009 15:21

Ej helt ærligt var det ikke en ide og tjekke før man laver en tude tråd om der er pris garanti ? ... Mange spil hos coolshop er lige så dyre, men de har også pris garanti


Har lavet mange gode handler der inde, det er ikke altid servicen er i top , men man finder mange billige ting der inde..
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » lør 08 aug 2009 15:30

Jeg tuder ikke :) Elgiganten var det der lige pt lå tættest på så derfor blev det elgiganten vi var i :)

*EDIT* Jeg har på intet tidspunt snakket om pris garanti i Elgiganten så jeg kan ikke se det er en tude tråd jeg laver :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf SoulDecapitate » lør 08 aug 2009 17:17

dummiz skrev:Jeg tuder ikke :) Elgiganten var det der lige pt lå tættest på så derfor blev det elgiganten vi var i :)

*EDIT* Jeg har på intet tidspunt snakket om pris garanti i Elgiganten så jeg kan ikke se det er en tude tråd jeg laver :)
Men ja Man får lov til og betale kassen , hvis man ikke ved der er pris garanti. Jeg var ikke klar over det, men jeg handler alle mine spil i england jeg er træt af de danske priser.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » man 10 aug 2009 19:41

Så må du jo lade være med at købe spil i EL-giganten? Svære er det ikke, behøves der at lave en tråd? - de har trods alt nogle dejlige tilbud en gang imellem? :D

- Jeg har intet imod EL-giganten, det er tit når jeg er på fisketorvet at mig og vennerne lige går ind og piller ved alt Apple udstyr og også lige tester massagestolene.. Og de siger intet til det ;)

Altså, BR sælger stadig Resistance og motorstorm til 550 kr ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf MJDigital » man 10 aug 2009 19:55

ElGiganten i næstved har mange spil til 149 - 199 til PS3 ;) I know it...
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Dummiz » man 10 aug 2009 20:28

Yes selvfølgelig skal der laves en tråd :) det er det forummet er til jo :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster