Forum

Bedste trade value i Gamestop eller Blockbuster?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Bedste trade value i Gamestop eller Blockbuster?

Indlægaf BingoDK » tirs 25 aug 2009 23:03

Hey, ville lige høre hvor man fik flest mønter for sine gennemførte spil. Her tænker jeg på, hvilket sted der giver mest for et brugt spil, både penge og når man efterfølgende skal købe nyt spil...

Har nævnt Gamestop og Blockbuster, fordi der i min flække ikke er andre steder, men I er selvfølgelig velkomne til at nævne andre butikker...
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Ponduus » ons 26 aug 2009 07:48

Umiddelbart vil jeg mene at det er Gamestop/EBgames, da de ofte har nogle ret gode indbytningstilbud - som det der er blevet diskuteret herinde senest.

Det kræver selvfølgelig at man venter på disse.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf BingoDK » ons 26 aug 2009 09:28

det er bare så dødtrælst at jeg først nu har hørt om pre-order tilbuddet på f.eks. Arkham Asylum, og synes ikke de er gode nok til at opdatere deres hjemmeside med den slags tilbud...
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf jimmidlx » ons 26 aug 2009 09:57

Synes klart at det er gamestop/eb games som giver best value for brugte spil.Bl.a ved de famøse trade-in tilbud på kommende titler, eller blot ved at bytte spillene til andre. De giver én pris hvis du vil ha penge og en anden pris hvis du køber noget hos dem med det samme.
Blockbuster har kun byt til penge, og det er ik mange basseøre de uddeler.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf FunteXDK » ons 26 aug 2009 12:03

jimmidlx skrev:Synes klart at det er gamestop/eb games som giver best value for brugte spil.Bl.a ved de famøse trade-in tilbud på kommende titler, eller blot ved at bytte spillene til andre. De giver én pris hvis du vil ha penge og en anden pris hvis du køber noget hos dem med det samme.
Blockbuster har kun byt til penge, og det er ik mange basseøre de uddeler.


Dette passer ikke helt. Hos BlockBuster kan du få oprettet en blockbuster konto, hvilket vil sige at alt hvad du sælger til blockbuster får du 10% mere for og hver ting du køber får du 10% rabat på (endda også deres bland selv slik :)) - De 10% ryger ind på en konto du så får udbetalt når du har nok penge på... Den sidste lille ting er at du ikke kan få kontanterne i hånden + de 10% men kun ind på din konto som du så kan købe ting fra...

Håber du forstod det da det var lidt indviklet :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf jimmidlx » ons 26 aug 2009 15:14

FunteXDK skrev:
jimmidlx skrev:Synes klart at det er gamestop/eb games som giver best value for brugte spil.Bl.a ved de famøse trade-in tilbud på kommende titler, eller blot ved at bytte spillene til andre. De giver én pris hvis du vil ha penge og en anden pris hvis du køber noget hos dem med det samme.
Blockbuster har kun byt til penge, og det er ik mange basseøre de uddeler.


Dette passer ikke helt. Hos BlockBuster kan du få oprettet en blockbuster konto, hvilket vil sige at alt hvad du sælger til blockbuster får du 10% mere for og hver ting du køber får du 10% rabat på (endda også deres bland selv slik :)) - De 10% ryger ind på en konto du så får udbetalt når du har nok penge på... Den sidste lille ting er at du ikke kan få kontanterne i hånden + de 10% men kun ind på din konto som du så kan købe ting fra...

Håber du forstod det da det var lidt indviklet :)



Er det noget nyt de gør det på den måde? Skal sige at jeg ikke har byttet spil hos dem de sidste 6 måneder nok.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf FunteXDK » ons 26 aug 2009 16:52

jimmidlx skrev:
FunteXDK skrev:
jimmidlx skrev:Synes klart at det er gamestop/eb games som giver best value for brugte spil.Bl.a ved de famøse trade-in tilbud på kommende titler, eller blot ved at bytte spillene til andre. De giver én pris hvis du vil ha penge og en anden pris hvis du køber noget hos dem med det samme.
Blockbuster har kun byt til penge, og det er ik mange basseøre de uddeler.


Dette passer ikke helt. Hos BlockBuster kan du få oprettet en blockbuster konto, hvilket vil sige at alt hvad du sælger til blockbuster får du 10% mere for og hver ting du køber får du 10% rabat på (endda også deres bland selv slik :)) - De 10% ryger ind på en konto du så får udbetalt når du har nok penge på... Den sidste lille ting er at du ikke kan få kontanterne i hånden + de 10% men kun ind på din konto som du så kan købe ting fra...

Håber du forstod det da det var lidt indviklet :)



Er det noget nyt de gør det på den måde? Skal sige at jeg ikke har byttet spil hos dem de sidste 6 måneder nok.


Ved ikke om det er nyt eller gammelt, det var bare min søster der fortalte mig om det da hun fik arbejde i blockbuster...

Dog skal de lige siges at man skal udfylde et spørgeskema hver måned (noget om service i butikken) som man får tilsendt i en mail...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Ponduus » ons 26 aug 2009 18:15

FunteXDK skrev:
jimmidlx skrev:
FunteXDK skrev:
jimmidlx skrev:Synes klart at det er gamestop/eb games som giver best value for brugte spil.Bl.a ved de famøse trade-in tilbud på kommende titler, eller blot ved at bytte spillene til andre. De giver én pris hvis du vil ha penge og en anden pris hvis du køber noget hos dem med det samme.
Blockbuster har kun byt til penge, og det er ik mange basseøre de uddeler.


Dette passer ikke helt. Hos BlockBuster kan du få oprettet en blockbuster konto, hvilket vil sige at alt hvad du sælger til blockbuster får du 10% mere for og hver ting du køber får du 10% rabat på (endda også deres bland selv slik :)) - De 10% ryger ind på en konto du så får udbetalt når du har nok penge på... Den sidste lille ting er at du ikke kan få kontanterne i hånden + de 10% men kun ind på din konto som du så kan købe ting fra...

Håber du forstod det da det var lidt indviklet :)



Er det noget nyt de gør det på den måde? Skal sige at jeg ikke har byttet spil hos dem de sidste 6 måneder nok.


Ved ikke om det er nyt eller gammelt, det var bare min søster der fortalte mig om det da hun fik arbejde i blockbuster...

Dog skal de lige siges at man skal udfylde et spørgeskema hver måned (noget om service i butikken) som man får tilsendt i en mail...

Det ville bestemt være til at overleve når man får 10% på alt! :D
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf FunteXDK » ons 26 aug 2009 23:44

Kan dog ikke huske om det gælder hardware...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf feinschmecker » tors 27 aug 2009 14:14

Før i tiden var Blockbuster kanon at bytte hos, da de gav 50% af nypris på det pågældende spil. Især fedt med EA sportstitler. Men ak, de tider er forbi. Lad os sige jeg gik ned med Fight Night Round 4 idag, vil jeg gætte på 125-150 (uden at vide det med sikkerhed) for spillet som vel koster 550 samme sted. Jeg har i hvert fald bare grint af ekspedienten da han nævnte deres byttepris. ENESTE grund til at bruge dem idag, skulle være at de holder åbent når de andre holder lukket - lad os sige man var 100000% hooked på et spil man bare MÅ eje!!!

Næ, EB-games og Game har jeg foretrukker de sidste gange jeg har skullet bytte spil væk...

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf mrlenniboy » tors 27 aug 2009 17:02

hej jeg arbejder i blockbuster, de 10% du sparer gælder ikke ved konsol og smøger, ang priser på spil og film kan det anbefales at sætte dem på dit bb kort da det giver mere,
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster