Forum

Coolshops priser?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Coolshops priser?

Indlægaf jimmidlx » ons 26 aug 2009 11:59

Er jeg den eneste i denne verden som gerne surfer de sædvanlige sider igennem, op til flere gange i ugen, for at finde de gode tilbud? Nej, det tror jeg vist nok ik...

Jeg synes efterhånden at coolshops priser flyver op og ned, dag for dag. Et eksempel kunne være deres "dagens tilbud". Dagens tilbud i mandags var Riddick AODA til 419,- Jeg ser så idag at "dagens tilbud" er det samme spil, MEN til 219,-
Hva fanden foregår der lige? Har bestilt et headset original sony hos dem til 349,-. Dagen efter koster det 199,-¨. 2 dage efter koster det 389,-..... :?:

Ja jeg ved sgu ik lige om de har en trænet abe til at hoppe rundt på keyboardet derinde??

Har I set, eller oplevet det samme?
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf crockett » ons 26 aug 2009 13:14

Nøh, det står vel meget godt i tråd til deres løfte om prisgaranti?
Varen har en normalpris, er der så en der finder samme vare til lavere pris, sænker coolshop deres pris i et par dage. Så har de efterlevet deres løfte om prisgaranti.

Det kan jo selvfølgelig også bare være et dagstilbud... Noget á la Bilka... :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Fabeo » man 21 sep 2009 10:40

Jeg vil ikke mene de efterlever deres løfte om prisgaranti når de bare hæver prisen igen efter nogle dage. De skriver jo at "ingen er billigere", og hvis de så bare sætter prisen op igen, er det jo faktisk falsk reklame/fejlinformation.
Et godt eksempel er FIFA 10 som i elgiganten kan fås til 399. Samme pris var også tilgængelig hos coolshop i sidste uge for både nordic og uk. Nu ligger priserne henholdsvis på 519 og 449.
Fabeo
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Indlægaf Krisp » man 21 sep 2009 11:09

Hvorfor købe spil fra Coolshop, når man kan få mange titler til under halv pris fra England?

Nye spil kan tit forudbestilles til under 300 kr. fra England.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Fabeo » man 21 sep 2009 11:27

Lidt off topic
Hvis man køber uk-udgaven af FIFA 10 (enten fra coolshop eller england), vil det så stadig være muligt at vælge dansk, som det var tilfældet med FIFA 09?
Fabeo
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Indlægaf crockett » man 21 sep 2009 11:42

Det skal jeg da gerne svare dig på når jeg modtager mit. :D

Personligt spiller jeg altid på engelsk, og er pisse irriteret over at jeg har været nødsaget til at ændre konsollens sprog til engelsk, fordi enkelte titler starter op med systemsprog i stedet for at lade gameren vælge hvilket sprog han/hun vil have... :roll:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Fabeo » man 21 sep 2009 11:54

Ville bare gerne vide det på forhånd, men ved godt det kan være lidt svært at sige. Jeg er dog ikke afhængig af at det skal være dansk, men synes bare det ville være rart.
Men kan være jeg bare skal købe det i Elgiganten til kr. 400. Det er trods alt "kun" 75 mere end hos shopto.

Men, crockett, giver dig ret i at det er irriterende i de spil hvor man ikke selv kan vælge sprog, hvilket bl.a. er tilfældet med Ratchet & Clank. Det er bare ikke helt det samme når man hører dem tale dansk. Det mister lidt af sin coolness :P
Fabeo
Niveau 1
 
Indlæg: 50



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster