Forum

hvad er jeres erfaring med www.game.co.uk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

hvad er jeres erfaring med www.game.co.uk

Indlægaf mrlenniboy » tors 27 aug 2009 16:56

hejsa alle gamers
jeg er ved at være træt af danske priser på spil til ps3, de er jo så vildt dyre i forhold til andre lande så nu er mig og min pung begyndt at kigge mig omkring iandre lande, jeg er faldet over denne hjemmeside: www.game.co.uk, er der nogen der har købt noget der før,og hva med det der told halløj er der chance for at blive "nuppet" og er det osse reg 2 spil som i dk?, da jeg så ville kunne sælge dem i blockbuster eller eb game når jeg ikk gad dem mere, De tager jo ´kun reg 2 (har prøvet med andre reg og det ville de ikke have) det skal siges jeg aldrig har købt noget fra andet land før og er lidt "ræd" for at gøre det så hjælp mig
TAK
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf Diz- » tors 27 aug 2009 17:12

de er rigtig gode. de har ofte billige spil og så betaler man kun en porto. har købt spil på game flere gang og det var været smertefrit

edit: de sender fra england så du kan ikke blive taget i tolden
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Ponduus » tors 27 aug 2009 18:44

Har også handlet rigtig rigtig meget hos dem og hos Shopto.net (som dog har haft nogle problemer med at holde kreditkortoplysninger hemmelige).

Men game.co.uk har altid været der for mig med billige priser, kun fragt for et spil selvom du bestiller 2+, region 2 spil, har lige afleveret 4 i EBgames, og så slipper du for told, da de sender fra England.

Hvis du søger videre efter flere hjemmesider, så skal du være opmærksom på, at nogle engelske sider sender fra Jersey og er altså udenfor EU. Så man skal lige kigge sig lidt omkring.

Herfra bliver game.co.uk varmt anbefalet.
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf TuXX » fre 28 aug 2009 01:00

Ponduus, ang. Shopto.net så er det jo ikke deres skyld.. det har været fremme mange gange at det er den betalingsprovider de bruger (som _rigtig_ mange andre shops bruger også) der var blevet hacket.

Har også gode erfaring med game/gameplay/gamestation herfra.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf arnel925 » fre 28 aug 2009 01:12

game.co.uk er gode, men nogle gange kan det altså tag omkring 5-10 arbejdsdage før et spil kommer frem :) men ellers kan man ikke klage.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf TuXX » fre 28 aug 2009 02:00

Ja de kan være lidt sløve med at få skubbet varene afsted :-) Men når det så først er sendt så går der de der 2-3 postdage som det normalt tager fra UK.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Ponduus » fre 28 aug 2009 06:47

TuXX skrev:Ponduus, ang. Shopto.net så er det jo ikke deres skyld.. det har været fremme mange gange at det er den betalingsprovider de bruger (som _rigtig_ mange andre shops bruger også) der var blevet hacket.

Har også gode erfaring med game/gameplay/gamestation herfra.


Er jeg udemærket klar over. Var selv en af dem som forsøgte at fortælle andre hvordan det hang sammen. Jeg magtede bare ikke lige at skrive det hele i min parentes :lol: Ville have uddybet hvis det blev nødvendigt. Men summa summarum er at folk grangiveligt fik deres kortnumre stjålet efter handle på Shopto.nets hjemmeside. Men det var uden tvivl Safegates(hed de ikke det?) skyld :)
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Diz- » fre 28 aug 2009 10:05

jeg har lige modtaget 4 spil, der blev bestilt mandag - så det var fin nok ekspeditionstid
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf mrlenniboy » fre 28 aug 2009 10:16

ok men er det region 2 det er der ikke nogen der har svaret på rigtig.
og hvad med betalingen jeg har jo ikke euro på min bank konto og det er jo det de gerne vil have, ordner de selv det eller skal jeg til at veksle nogen eller hvordan fårgår det lige
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf xireuz » fre 28 aug 2009 10:24

mrlenniboy skrev:ok men er det region 2 det er der ikke nogen der har svaret på rigtig.
og hvad med betalingen jeg har jo ikke euro på min bank konto og det er jo det de gerne vil have, ordner de selv det eller skal jeg til at veksle nogen eller hvordan fårgår det lige


De 8 spil jeg har modtaget har alle været region 2. Hvis du køber med visa omregnes £ til dkr. efter dagens vekselkurs. Det sker helt automatisk. Du kan se kursen på valutakurser.dk
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf mrlenniboy » fre 28 aug 2009 11:19

cool så jeg bestiller bare og så sørger de for resten det sgu nemt
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf TuXX » fre 28 aug 2009 11:26

Ponduus skrev:Jeg magtede bare ikke lige at skrive det hele i min parentes :lol:


LOL bare iorden :-) Har personligt lige fået svindlet mit kort og konen ligeså - ingen af dem står på shopto's side :-( Men fælles er, at vi har handlet en stor del i UK.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Erroneus » fre 28 aug 2009 13:14

TuXX skrev:
Ponduus skrev:Jeg magtede bare ikke lige at skrive det hele i min parentes :lol:


LOL bare iorden :-) Har personligt lige fået svindlet mit kort og konen ligeså - ingen af dem står på shopto's side :-( Men fælles er, at vi har handlet en stor del i UK.


Ye nogle har godt nok fucket op i england :roll:

Alle spil jeg har modtaget fra game.co.uk har også været region 2 og alle i fin stand.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Haugboelle » fre 28 aug 2009 13:33

Har købt 50+ spil fra Game.co.uk, aldrig haft problemer og alle spil har været PAL/REG2. Super butik, deres brugte spil er som regel også i god stand.
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf Haugboelle » fre 28 aug 2009 13:33

Ps Shopto.net kan også fint anbefales, bare sørg for at betale via paypal.
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster