Forum

Bidrivals. Snydere?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Indlægaf Asgerkhan » tors 03 dec 2009 15:01

Pic or it didn't happen.
Billede

Få ting her i livet er gratis, stavefejl er en af dem, så brug det!
Asgerkhan
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Re: Bidrivals

Indlægaf NielChill » tors 03 dec 2009 15:03

frankjac skrev:Helt snyd er det ikke jeg har vundet 62 gange og fået mine ting.
Der er den forskel på Bidrivals og andre lignene sider at man kan købe produktet man byder på og modregne sine bud i prisen.
Det kan godt deres prisen ikke er de laveste i verden,men man får dog tros alt noget for sine penge imodsætning til andre lignene sider
Der går ca 14 dage fra mand vinder eller køber til man får sine ting


Det var jo godt.. Vi mangler stadig beviserne!?
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf frankjac » lør 02 jan 2010 10:56

NielChill
Du kan jo se under brugernavn på bidrivals
frankjac
truedanmark
betjac
frankjac
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf gnazz » lør 02 jan 2010 13:42

frankjac skrev:NielChill
Du kan jo se under brugernavn på bidrivals
frankjac
truedanmark
betjac


det er da vist ingen grund til når du for tredje gang kommer herind for at skrive i samme indlæg?
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Gram » lør 02 jan 2010 13:52

Jeg ville holde mig langt væk fra sådanne sider :) Hellere give (meget)mere for tingene og så købe dem ved en "rigtig" butik :D
Gram
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Indlægaf Stavut » lør 02 jan 2010 14:20

"If it sounds too good to be true, then it probably is"

Ingen virksomheder giver tingene væk til en tiende del af deres markedsværdi, og den slags sider lugter langt væk så det gør noget. Som Gram skriver så hellere spare lidt mere op og købe dem på ordentlig vis i stedet for at se sine penge fordufte.
Stavut
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf vittrup » ons 19 maj 2010 14:02

Bidrivals er en snyde-side. Jeg har selv været inde og byde, og tro mig, jeg brugt over 10 timer på at finde ud af hvordan det fungerede, og her fandt jeg ud af, at, at de har deres egne ghost-bidders, og de kørte simpelthen de andre bydere i sænk. Jeg var nødt til at købe varen (ipad), for ikke at miste mine mange penge (kr. 2000), og nu kan jeg jo kun afvente og se, om jeg får varen. Heldigvis betaler man med kreditkort, således at man kan få sine penge retur, hvis ikke man får varen leveret. Man har 45 dage til at reklamere til kreditkort-selskabet. Jeg vil bede alle om at advare alle de kender mod BIDRIVALS - det er simpelthen en ren pengemaskine for ejerene.
Jeg har selv oprttet en face-book gruppe mod Bidrivals, hvor jeg advarer andre...
vittrup
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf vittrup » ons 19 maj 2010 14:05

gnazz skrev:
frankjac skrev:NielChill
Du kan jo se under brugernavn på bidrivals
frankjac
truedanmark
betjac


det er da vist ingen grund til når du for tredje gang kommer herind for at skrive i samme indlæg?


Og hvad siger disse brugernavne egentlig?? Du kan jo være en af ghostbidderne... Lad os se dine kvitteringer - en sådan få du, jeg har selv været det.... :idea:
vittrup
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf bluesy » man 07 jun 2010 07:36

Nu har jeg kun erfaring fra en side der er lukket, men der vandt jeg 2 ting ur og PS3 uret måtte jeg rykke for mange gange, men det lykkedes til sidst, man skulle overføre penge til en dansk revisor.

PS3 til gengæld, jeg vandt aktionen, men de valgte og annulere at jeg vandt, og kørete den videre næste morgen, det er på trods af at tælleren gik ned på nul og stod der 2 minutter før de pausede alle aktioner om natten.

Personligt stoler jeg ikke længere på disse sider, men det lykkedes at få et ur hvor mine samlede udgifter var 250kr og uret kostede normalt 2500kr, PS3 stuntet viste mig at ikke alle auktionerne er lige
bluesy
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster