Forum

RRP på Shopto.net

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Hvilket fodboldspil er bedst?

Afstemning sluttede man 21 sep 2009 16:00

Jeg køber FIFA10
13
93%
Jeg køber PES10
1
7%
 
Afgivne stemmer : 14

Indlægaf Erroneus » tors 10 sep 2009 09:01

Lige præcis Ponduus, fordi det her er et gaming forum, så er der mange der bruger Shopto. Går du ind i et byggedmarked og spørger hvor mange der har fået en splint i hånden, så vil du også finde mange mennesker. Man skal passe på med at drage konklusioner, når man ikke har det rigtige grundlag, det er sådan set jeg prøver at forklare dig SoulDecapitate. Der er ingen beviser for det er shopto, der ingen tal for det er 90%, men det som der går igen, med dem som har fået misbrugt deres kort, er at de alle har handlet hos engelske butikker og jo der er nogle som ikke har handlet hos shopto.

Jeg holder hånden over Shopto, fordi det er en glimrende butik med gode priser, hurtig levering og ud fra hvad jeg har set, ingen problemer med sikkerheden. Der har været tydelige problemer med sikkerheden i England, da mange som har handlet derover, har fået misbrugt deres kort.

Jeg kan da godt forstå folk er irriteret over at få deres kort misbrugt, men heldigvis dækker vores banker jo det, men at man holder sig fra at handle i Shopto, men så stadig handler i England, så er det ikke andet en falsk tryghed.

Men du må da selv om, hvis du ikke bryder dig om Shopto, men drop med at kaste dig rundt med tal, som du ikke har nogle beviser for og er opdigtet ud af den blå luft.

Hvis du vil advare kan du sige, at mange som har handlet i england har fået misbrugt deres kort, deriblandt mange shopto kunder, fordi det er mere korrekt.

Jeg bruger stadig shopto og engelske kendte butikker, har intet problem med det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster